BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Eda
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od Eda »

Ja sem si poradne prohlidl novou 1ku na dovolene v Nemecku a ten vzhled proste neprekousnu. Zepredu to je jak praseci rypacek.
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

Rikin píše:Pokud mate alespon trochu zkusenosti s rizenim tak musite vedet, ze elektricke a hydraulicke rizeni se splest neda. ;) Kdyz jsem psal ze melo hydrauliku tak melo hydrauliku, tecka. :) Dokonce mi prislo, ze to rizeni bylo i o malinkaty fous lepsi nez u 130ky, ale pokud bych se 130kou nemel najeto tolik co mam tak bych to nepoznal (kazdopadne je mozne ze slo o malickost vazanou na urcity kus, kazde auto je trochu jine i se stejnou technikou). Je klidne mozne, ze ED trojky taky prosly faceliftem nebo mely zmeny...

Ted trosku z jineho soudku - Par dni jezdim v nove jednicce 116i a musim rict ze jsem naprosto sokovan jaka to je sracka. Vzhled je dost veci nazoru takze ten nechme stranou, co se tyce interieru tak jsem byl prekvapeny ze jako ridic (190 cm) mam o dost mensi misto nez ve stare jednicce a poloha za volantem se hleda mnohem hur. Je to resitelne, ale uz to neni tak pohodove jako v minule jednicce. Kvalita materialu neni lepsi nez v minule jednicce. Dost me prekvapilo turbo ktere ma neuveritelnou prodlevu, i v 3000 otacek si pockate na reakci plynu tak 3 sekundy, neuveritelne... i takove STI Subaru ktere je prodlevou povestne je oproti tomuto jako atmosfera. Rizeni je totalni odpad, klasika audi nebo post-fl BMW. Dalsim prekvapenim byl i fakt, ze s prakticky predpisovou spotrebou po meste jsem jezdil za 11-12l, se stejnym stylem bych se u 130ky dostal o 1-2litry niz.

Dva zazitky na konec: 1) Cekam na pritelkyni v noci se zaparkovanym autem tak si chci vypnout svetla, po chvili zkouseni zjistuji, ze SVETLA NENI MOZNE VYPNOUT (se zapnutym motorem)!!! 2) Jedu do prace po meste 70 km/h a najednou se mi rozne kontrolka LIMIT (zelene podbarvena), dole mi sviti cislo 30 km/h a nemohu jet rychleji at slapu na plyn jakkoliv. Nedari se mi zjistit pricinu a poto auto odstavuji a zacnu si par minut hrat s pocitacem (pomoci toho otocneho ovladace na stredovem tunelu), po par minutach totalniho nasrani volam do autorizaku kde mi bylo receno, ze na volantu je tlacitko ktere kdyz clovek (omylem) zmackne, tak dojde k nastaveni limitu maximalni rychlosti. Po vyreseni tohoto problemu prijedu na krizovatku a auto mi chciplo protoze jsem zapomnel zmacknout auto/stop, to uz byl okamzik kdy jsem mel 100 chuti auto poslat nekde ze skaly...
Ja sa nehadam, len mi ta informacia o neelektrickom posilovaci nesedala k verzii ED a viacero zdrojov tvrdi o elektrickom...a na rozoznanie riadenia uz mam nastastie dost skusenosti a ten rozdiel tam bude citelny vzdy :) Takze OK nemam preco neverit, osobna skusenost je vzdy najcennejsia :)
Rozdielnost informacii, moze byt sposobena aj roznymi verziami pre rozne trhy. Ak sa nemylim tak napriklad minula gen. Hondy Accord 2,4 S-type mala pre UK trh elektricky posilovac ale pre europu hydraulicky.

K nove 1-er a zazitkom len jedno... ~x(
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

to naladění motoru 1er musí být fakt katastrofa.... stejně tragicky, jak to popisuje rikin, se píše i o chování 118i v představení tady na AF.... jedině snad prý (mmira nebo kdo to tu psal), že se mu doneslo, že snad si toho jsou v mnichově vědomi a pracují na vylepšení softu...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Arnie J »

přitom v Pežotu 508 ten motor reaguje docela svižně (tam má 115 kW)
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
EL_XEL
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: úte 26 črc 12:19

Re: BMW Divize

Příspěvek od EL_XEL »

To auto je tak ošklivé, že se stydí jezdit.
Uživatelský avatar
Rikin
Řidič začátečník
Příspěvky: 148
Registrován: pon 21 úno 22:31

Re: BMW Divize

Příspěvek od Rikin »

Na nove jednicce hodnotim pozitivne vyborna zrcatka, velke mnozstvi odkladacich prostoru a lepsi display navigace. Nic jineho me nenapada, jinak je to po vsech stranach sracka (coz je dost smutne vzhledem k tomu jak spickove auto byla stara jednicka).
Uživatelský avatar
charger
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: úte 08 bře 10:03
Bydliště: ČR

Re: BMW Divize

Příspěvek od charger »

Dokáže mi prosím někdo říci, co to jsou za kola? Ideálně jaký je to styling...

Obrázek

EDIT: Už vím, zimáky na M3 :)
Ain´t nobody got time for that
Uživatelský avatar
vasco
Letec
Příspěvky: 1687
Registrován: čtv 17 úno 11:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od vasco »

Jop, Styling270, je to i pro 1M, 235/40 na obou nápravách.

My včera nahodili styling 195...
Přílohy
546999_3390492357736_1132411845_3301661_1540808965_n.jpg
RedBaron
Řidič začátečník
Příspěvky: 148
Registrován: stř 09 bře 09:24

Re: BMW Divize

Příspěvek od RedBaron »

Včera jsme se byli projet v BMW ACR ČB s novou 530d F10. Auto mělo najeto 75.000, motor a osmikvaltovej automat bez výhrad, interiér taky moc hezkej (hnědá kůže) ale při projížďce přes Hrdějovice na Hlubokou a přes Hosín zpátky mi připadalo, že jsou v hajzlu ramena nebo tlumiče, prostě vnitřní kolo v zatáčce mělo trojitý dokmit a auto na nerovnostech citelně odskakovalo. Tohle asi samotné runflaty nedělají, ne? Když jsem to řekl, tak ten jejich bazarák (mimochodem vzhledem a jednáním naprosto stejný kolotočářský vekslák jako v každým jiným bazaru) mi řekl, že to nemůžu vědět, že jsem s tím nic nenajel apod. a když jsme se před areálem bavili, přijel jiný zaměstnanec ACR a "vzkázal" nám, že jestli neodjedeme s naším autem od vedlejší čerpací stanice (kde jsme parkovali u kraje hned pod plotem ACR), tak nás nechají odtáhnout. No, jednání teda úplně v hajzlu a auto mě taky moc nenadchnulo. S takovým podvozkem bych si nedovolil prodávat naši starou herku 330d, natož auto za milion. Auto jako by plavalo ve dvou navzájem uložených silentblocích, velmi odtažité a rozhoupané s řízením které absolutně neřekne, co se s předními koly děje, elektronický podvozek na tom dokázal měnit asi tak 20% mezi NORMAL a SPORT+, víc rozhodně ne. Neví někdo kolik stojí ty elektronické tlumiče když dodělají?
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Uživatelský avatar
kurburt
Řidič začátečník
Příspěvky: 141
Registrován: stř 16 úno 15:01

Re: BMW Divize

Příspěvek od kurburt »

nj, taky jsem slysel, ze ACR neni co byvavalo :D
Odpovědět