BMW Divize
Re: BMW Divize
Ja sem si poradne prohlidl novou 1ku na dovolene v Nemecku a ten vzhled proste neprekousnu. Zepredu to je jak praseci rypacek.
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Ja sa nehadam, len mi ta informacia o neelektrickom posilovaci nesedala k verzii ED a viacero zdrojov tvrdi o elektrickom...a na rozoznanie riadenia uz mam nastastie dost skusenosti a ten rozdiel tam bude citelny vzdy Takze OK nemam preco neverit, osobna skusenost je vzdy najcennejsiaRikin píše:Pokud mate alespon trochu zkusenosti s rizenim tak musite vedet, ze elektricke a hydraulicke rizeni se splest neda. Kdyz jsem psal ze melo hydrauliku tak melo hydrauliku, tecka. Dokonce mi prislo, ze to rizeni bylo i o malinkaty fous lepsi nez u 130ky, ale pokud bych se 130kou nemel najeto tolik co mam tak bych to nepoznal (kazdopadne je mozne ze slo o malickost vazanou na urcity kus, kazde auto je trochu jine i se stejnou technikou). Je klidne mozne, ze ED trojky taky prosly faceliftem nebo mely zmeny...
Ted trosku z jineho soudku - Par dni jezdim v nove jednicce 116i a musim rict ze jsem naprosto sokovan jaka to je sracka. Vzhled je dost veci nazoru takze ten nechme stranou, co se tyce interieru tak jsem byl prekvapeny ze jako ridic (190 cm) mam o dost mensi misto nez ve stare jednicce a poloha za volantem se hleda mnohem hur. Je to resitelne, ale uz to neni tak pohodove jako v minule jednicce. Kvalita materialu neni lepsi nez v minule jednicce. Dost me prekvapilo turbo ktere ma neuveritelnou prodlevu, i v 3000 otacek si pockate na reakci plynu tak 3 sekundy, neuveritelne... i takove STI Subaru ktere je prodlevou povestne je oproti tomuto jako atmosfera. Rizeni je totalni odpad, klasika audi nebo post-fl BMW. Dalsim prekvapenim byl i fakt, ze s prakticky predpisovou spotrebou po meste jsem jezdil za 11-12l, se stejnym stylem bych se u 130ky dostal o 1-2litry niz.
Dva zazitky na konec: 1) Cekam na pritelkyni v noci se zaparkovanym autem tak si chci vypnout svetla, po chvili zkouseni zjistuji, ze SVETLA NENI MOZNE VYPNOUT (se zapnutym motorem)!!! 2) Jedu do prace po meste 70 km/h a najednou se mi rozne kontrolka LIMIT (zelene podbarvena), dole mi sviti cislo 30 km/h a nemohu jet rychleji at slapu na plyn jakkoliv. Nedari se mi zjistit pricinu a poto auto odstavuji a zacnu si par minut hrat s pocitacem (pomoci toho otocneho ovladace na stredovem tunelu), po par minutach totalniho nasrani volam do autorizaku kde mi bylo receno, ze na volantu je tlacitko ktere kdyz clovek (omylem) zmackne, tak dojde k nastaveni limitu maximalni rychlosti. Po vyreseni tohoto problemu prijedu na krizovatku a auto mi chciplo protoze jsem zapomnel zmacknout auto/stop, to uz byl okamzik kdy jsem mel 100 chuti auto poslat nekde ze skaly...
Rozdielnost informacii, moze byt sposobena aj roznymi verziami pre rozne trhy. Ak sa nemylim tak napriklad minula gen. Hondy Accord 2,4 S-type mala pre UK trh elektricky posilovac ale pre europu hydraulicky.
K nove 1-er a zazitkom len jedno...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
to naladění motoru 1er musí být fakt katastrofa.... stejně tragicky, jak to popisuje rikin, se píše i o chování 118i v představení tady na AF.... jedině snad prý (mmira nebo kdo to tu psal), že se mu doneslo, že snad si toho jsou v mnichově vědomi a pracují na vylepšení softu...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
přitom v Pežotu 508 ten motor reaguje docela svižně (tam má 115 kW)
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
To auto je tak ošklivé, že se stydí jezdit.
Re: BMW Divize
Na nove jednicce hodnotim pozitivne vyborna zrcatka, velke mnozstvi odkladacich prostoru a lepsi display navigace. Nic jineho me nenapada, jinak je to po vsech stranach sracka (coz je dost smutne vzhledem k tomu jak spickove auto byla stara jednicka).
Re: BMW Divize
Dokáže mi prosím někdo říci, co to jsou za kola? Ideálně jaký je to styling...
EDIT: Už vím, zimáky na M3
EDIT: Už vím, zimáky na M3
Ain´t nobody got time for that
Re: BMW Divize
Jop, Styling270, je to i pro 1M, 235/40 na obou nápravách.
My včera nahodili styling 195...
My včera nahodili styling 195...
Re: BMW Divize
Včera jsme se byli projet v BMW ACR ČB s novou 530d F10. Auto mělo najeto 75.000, motor a osmikvaltovej automat bez výhrad, interiér taky moc hezkej (hnědá kůže) ale při projížďce přes Hrdějovice na Hlubokou a přes Hosín zpátky mi připadalo, že jsou v hajzlu ramena nebo tlumiče, prostě vnitřní kolo v zatáčce mělo trojitý dokmit a auto na nerovnostech citelně odskakovalo. Tohle asi samotné runflaty nedělají, ne? Když jsem to řekl, tak ten jejich bazarák (mimochodem vzhledem a jednáním naprosto stejný kolotočářský vekslák jako v každým jiným bazaru) mi řekl, že to nemůžu vědět, že jsem s tím nic nenajel apod. a když jsme se před areálem bavili, přijel jiný zaměstnanec ACR a "vzkázal" nám, že jestli neodjedeme s naším autem od vedlejší čerpací stanice (kde jsme parkovali u kraje hned pod plotem ACR), tak nás nechají odtáhnout. No, jednání teda úplně v hajzlu a auto mě taky moc nenadchnulo. S takovým podvozkem bych si nedovolil prodávat naši starou herku 330d, natož auto za milion. Auto jako by plavalo ve dvou navzájem uložených silentblocích, velmi odtažité a rozhoupané s řízením které absolutně neřekne, co se s předními koly děje, elektronický podvozek na tom dokázal měnit asi tak 20% mezi NORMAL a SPORT+, víc rozhodně ne. Neví někdo kolik stojí ty elektronické tlumiče když dodělají?
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Re: BMW Divize
nj, taky jsem slysel, ze ACR neni co byvavalo