Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změření
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27890
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
Oba pasivní režimy jsou bez použití radaru.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
Jak tedy určí, jak dlouhý úsek měřené vozidlo přesně ujelo?
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27890
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
Stejně, jako to děalají pevné systémy úsekového měření... v=s/t akorát s tím, že měří sebe
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
A jak dlouho trva prepnuti z pasivniho do aktivniho rezimu? Nebo neni treba se obavat, ze by zapnuli hlavu jen na samotny zmereni, kdyby to pro ne vypadalo nadejne?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27890
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
Takovéto přepínaní za jízdy není možné...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
Protector950 vs STiR vs ramer 34,3 MP Praha
- bloody cardinal
- Mistr volantu
- Příspěvky: 623
- Registrován: ned 30 říj 14:33
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
to jo, ale když změří sebe, budou znát rychlost sebe a je třeba změřit vzdálenost, jakou ujelo měřené auto, ne? A z toho vypočítat jeho rychlost. Případně zachovat od něj stále stejnou vzdálenost, což opět imho nelze jen odhadem, nýbrž je potřeba nějaké (např. laserové) měření vzdálenosti mezi auty.řidičBOB píše:Stejně, jako to děalají pevné systémy úsekového měření... v=s/t akorát s tím, že měří sebe
Protože když budou znát svoji rychlost a budou vědět, že se měřené auto např. od nich vzdalovalo, ale nebudou vědět jak moc se vzdalovalo, je jim to imho celé k <>
K nekterym lidem je treba prijit, dat jim facku a odejit. Nic nevysvetlovat, vubec nic nerikat, proste jen plesknout. Argumentace s debilem totiz nema smysl. --- bloodycardinal.bloger.cz
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27890
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
Ale no tak...zařízení je takto schválené a homologovanébloody cardinal píše: Protože když budou znát svoji rychlost a budou vědět, že se měřené auto např. od nich vzdalovalo, ale nebudou vědět jak moc se vzdalovalo, je jim to imho celé k <>
Nebo-li: měří sebe, tzn. že na daném úseku jelo jejich auto třeba 133kmh a to, které se vzdaluje, jelo nejméně 133kmh a za tuto rychlost bude řidič sankcionován.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
Takže měření v úseku je to samé jako nyní maji R36 - prostě měří svoji vzdálenost a nesmí se přiblížit v průběhu měření. To je jasné. Teď by mě teda zajímalo ten rozdíl s pasivním srovnáním rychlosti. Nevidim v tom rozdíl. Ledaže by s někym srovnali rychlost a vyfotili ho. To je ale každopádně kravina, protože to nemůže být posloužito jako důkaz. Bez přičinění nějakého aktivního zařízení je srovnání rychlosti pouze subjektivnim dojmem policisty.řidičBOB píše:Ale no tak...zařízení je takto schválené a homologovanébloody cardinal píše: Protože když budou znát svoji rychlost a budou vědět, že se měřené auto např. od nich vzdalovalo, ale nebudou vědět jak moc se vzdalovalo, je jim to imho celé k <>
Nebo-li: měří sebe, tzn. že na daném úseku jelo jejich auto třeba 133kmh a to, které se vzdaluje, jelo nejméně 133kmh a za tuto rychlost bude řidič sankcionován.
Naposledy upravil(a) Weeper dne stř 04 dub 21:23, celkem upraveno 1 x.
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27890
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
Tak ještě jednou i pro pomalu chápající: oni nepotřebují vědět, jakou vzdálenost ujelo pronásledované vozidlo.
z návodu k obsluze:
A teď koukám, že je tam ještě 3. režim - Video...a ten je v podstatě PolCam. A osobně si myslím, že jej z těch pasivních budou používat nejvíce - alespoň já bych to tak dělal.
z návodu k obsluze:
Rozdíl mezi tzv. manuálním režimem a měřením bez radaru v režimu START/STOP je. Zejména v metodice měření.Pro důkazní řízení musí být velikost vozidla na Foto1 (1/2) a Foto2 (2/2) shodná, nebo na snímku Foto2 může být měřené vozidlo menší.
A teď koukám, že je tam ještě 3. režim - Video...a ten je v podstatě PolCam. A osobně si myslím, že jej z těch pasivních budou používat nejvíce - alespoň já bych to tak dělal.
Naposledy upravil(a) řidičBOB dne stř 04 dub 21:28, celkem upraveno 4 x.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time