Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změření

Když se chcete ponořit do nitra...
Zamčeno
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27889
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od řidičBOB »

Oba pasivní režimy jsou bez použití radaru.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Weeper
Mistr volantu
Příspěvky: 705
Registrován: pát 18 úno 16:42
Bydliště: Praha

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od Weeper »

Jak tedy určí, jak dlouhý úsek měřené vozidlo přesně ujelo?
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)

"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem ;-)
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27889
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od řidičBOB »

Stejně, jako to děalají pevné systémy úsekového měření... v=s/t akorát s tím, že měří sebe ;-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
siol.a
Řidič začátečník
Příspěvky: 168
Registrován: sob 19 úno 15:24

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od siol.a »

A jak dlouho trva prepnuti z pasivniho do aktivniho rezimu? Nebo neni treba se obavat, ze by zapnuli hlavu jen na samotny zmereni, kdyby to pro ne vypadalo nadejne?
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27889
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od řidičBOB »

Takovéto přepínaní za jízdy není možné...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
x2005
Letec
Příspěvky: 1253
Registrován: úte 01 bře 11:08

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od x2005 »

Protector950 vs STiR vs ramer 34,3 MP Praha
Uživatelský avatar
bloody cardinal
Mistr volantu
Příspěvky: 623
Registrován: ned 30 říj 14:33
Kontaktovat uživatele:

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od bloody cardinal »

řidičBOB píše:Stejně, jako to děalají pevné systémy úsekového měření... v=s/t akorát s tím, že měří sebe ;-)
to jo, ale když změří sebe, budou znát rychlost sebe a je třeba změřit vzdálenost, jakou ujelo měřené auto, ne? A z toho vypočítat jeho rychlost. Případně zachovat od něj stále stejnou vzdálenost, což opět imho nelze jen odhadem, nýbrž je potřeba nějaké (např. laserové) měření vzdálenosti mezi auty.

Protože když budou znát svoji rychlost a budou vědět, že se měřené auto např. od nich vzdalovalo, ale nebudou vědět jak moc se vzdalovalo, je jim to imho celé k <>
K nekterym lidem je treba prijit, dat jim facku a odejit. Nic nevysvetlovat, vubec nic nerikat, proste jen plesknout. Argumentace s debilem totiz nema smysl. --- bloodycardinal.bloger.cz

WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27889
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od řidičBOB »

bloody cardinal píše: Protože když budou znát svoji rychlost a budou vědět, že se měřené auto např. od nich vzdalovalo, ale nebudou vědět jak moc se vzdalovalo, je jim to imho celé k <>
Ale no tak...zařízení je takto schválené a homologované ;-)
Nebo-li: měří sebe, tzn. že na daném úseku jelo jejich auto třeba 133kmh a to, které se vzdaluje, jelo nejméně 133kmh a za tuto rychlost bude řidič sankcionován.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Weeper
Mistr volantu
Příspěvky: 705
Registrován: pát 18 úno 16:42
Bydliště: Praha

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od Weeper »

řidičBOB píše:
bloody cardinal píše: Protože když budou znát svoji rychlost a budou vědět, že se měřené auto např. od nich vzdalovalo, ale nebudou vědět jak moc se vzdalovalo, je jim to imho celé k <>
Ale no tak...zařízení je takto schválené a homologované ;-)
Nebo-li: měří sebe, tzn. že na daném úseku jelo jejich auto třeba 133kmh a to, které se vzdaluje, jelo nejméně 133kmh a za tuto rychlost bude řidič sankcionován.
Takže měření v úseku je to samé jako nyní maji R36 - prostě měří svoji vzdálenost a nesmí se přiblížit v průběhu měření. To je jasné. Teď by mě teda zajímalo ten rozdíl s pasivním srovnáním rychlosti. Nevidim v tom rozdíl. Ledaže by s někym srovnali rychlost a vyfotili ho. To je ale každopádně kravina, protože to nemůže být posloužito jako důkaz. Bez přičinění nějakého aktivního zařízení je srovnání rychlosti pouze subjektivnim dojmem policisty.
Naposledy upravil(a) Weeper dne stř 04 dub 21:23, celkem upraveno 1 x.
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)

"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem ;-)
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27889
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od řidičBOB »

Tak ještě jednou i pro pomalu chápající: oni nepotřebují vědět, jakou vzdálenost ujelo pronásledované vozidlo.

z návodu k obsluze:
Pro důkazní řízení musí být velikost vozidla na Foto1 (1/2) a Foto2 (2/2) shodná, nebo na snímku Foto2 může být měřené vozidlo menší.
Rozdíl mezi tzv. manuálním režimem a měřením bez radaru v režimu START/STOP je. Zejména v metodice měření.
A teď koukám, že je tam ještě 3. režim - Video...a ten je v podstatě PolCam. A osobně si myslím, že jej z těch pasivních budou používat nejvíce - alespoň já bych to tak dělal.
Naposledy upravil(a) řidičBOB dne stř 04 dub 21:28, celkem upraveno 4 x.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Zamčeno