Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změření
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
za téměř rok s STiR+ sem neska poprvé měl tu čest naostro s laserem.... výjezd z Frenu směr pindula u siberie - jejich oblíbené místo... PČR s trojnožkou a lejzrem..... píplo mi to už někde u té plynové stanice (u bývalých ruských kasáren), asi proto, že byla kolona aut a oni měřili ty přede mnou a nějakou difrakcí/lomem se mi to dostalo až na čidlo.... čili: i pasivní detektor laserů dokáže varovat (za určitých okolností) včas
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27890
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
to zcela jistě omezeně dokáže...ovšem nepropadal bych zde falešnému pocitu bezpečí
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
samozřejmě nepropadám falešnosti....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- bloody cardinal
- Mistr volantu
- Příspěvky: 623
- Registrován: ned 30 říj 14:33
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
Jo tak chápal jsem to dobře, ale zmátlo mě slovní spojení "laserové čidlo" u pasivního detektoru každopádně dík za osvětu
K nekterym lidem je treba prijit, dat jim facku a odejit. Nic nevysvetlovat, vubec nic nerikat, proste jen plesknout. Argumentace s debilem totiz nema smysl. --- bloodycardinal.bloger.cz
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
je to možné, že na slovenskej D1, odbočka PP letisko je stacinár v Ka pásmu?
dyž sem jel v pátek tam, tak to hvízdalo, přitom nic nevidno a neska z5 to samé.....
dyž sem jel v pátek tam, tak to hvízdalo, přitom nic nevidno a neska z5 to samé.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
Bobe, posím, můžeš pro nás sklerotiky a laiky zopakovat, jakej HW mají ty včera přebrané stíhačky?
Zase Polcam nebo Ramer 10 (informace na webech nejsou jednotné...) ?
Pokud je to Ramer10, jak je na tom STiR+ s detekcí ?
Zase Polcam nebo Ramer 10 (informace na webech nejsou jednotné...) ?
Pokud je to Ramer10, jak je na tom STiR+ s detekcí ?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
Ramer 10 s aktivnim i pasivnim modem.
meri pouze dopredu, vzadu kamera neni.
meri pouze dopredu, vzadu kamera neni.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27890
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
mmira to shrnul velmi dobře... Pasivní režim R10 má dva různé módy, ve kterých je schopen měřit rychlost - měření srovnáním rychlost s pronásledovsným vozem nebo tzv. měrění v úseku.
Co zatím mám info ze včerejšího testování techniky kolem OV, tak R10 v B7 lze detekovat vcelku bez problémů - kmitočet 34,0GHz.
Co zatím mám info ze včerejšího testování techniky kolem OV, tak R10 v B7 lze detekovat vcelku bez problémů - kmitočet 34,0GHz.
Naposledy upravil(a) řidičBOB dne úte 03 dub 21:08, celkem upraveno 1 x.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
thx za info
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
Jakej je v tom rozdíl? Měření srovnáním je jasné - platí stejně jako u R36: měřené auto se nesmí v případě měření přední kamerou na konci přiblížit oproti začátku záznamu.řidičBOB píše:Pasivní režim R10 má dva různé módy, ve kterých je schopen měřit rychlost - měření srovnáním rychlost s pronásledovsným vozem nebo tzv. měrění v úseku.
Mám tušení, to ale nekoresponduje s tim, že je to plně pasivní režim. Napadlo mě totiž, že Passat měří v případě "měření v úseku" svoji ujetou vzdálenost a zároveň vzdálenost od měřeného vozidla na začátku a konci. Rozdíl pak přičte nebo odečte od ujeté vzdálenosti Passatu, podle toho zda se v době měření přibližoval nebo oddaloval měřenému vozidlu. Ale k tomu by byl potřeba laser nebo mikrovlny, jinak mě nenapadá jak pasivně odměřit vzdálenost (automatické počítání šířky auta na pixely a automatické skončení měření při shodné šířce auta na konci jako na začátku asi nebude reálné ).
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem