BMW Divize
Re: BMW Divize
Mám pár dotazů na e90 320d
1) Všechny verze maj ten DPF filter? Jel jsem se 3 autama a strašně to smrdělo, až to štípalo do nosu... Ale na palubce chyba nesvítila a všechno to byly auta do najetých 110tkm... Výfuky byly jinak uplně čistý a i podle výbavy je to mít mělo, ale ten smrad...
2) Kolik byla těch výkonostních specifikací? je 163 koní a pak 177, a nic víc, je tak? Přičemž jak je u bmw zvykem, optický facelift předcházel technický, kde byla už právě ta silnější verze, který měsíc v roce 2008 to bylo?
3) Předfaceliftové verze e90 mají ještě hydraulický posilovač a až s tím technickým přichází elektronický posilovač? A to samé start stop? Nebo již některý předfaceliftové verze měly start stop? Jel jsem s autem po technickém faceliftu, mělo start stop a proti autu z prvních ročníků totálně tupý a pomalý řízení bez citu..
4) navígace profi se od bussines liší čím?
Díky moc za odpovědi
1) Všechny verze maj ten DPF filter? Jel jsem se 3 autama a strašně to smrdělo, až to štípalo do nosu... Ale na palubce chyba nesvítila a všechno to byly auta do najetých 110tkm... Výfuky byly jinak uplně čistý a i podle výbavy je to mít mělo, ale ten smrad...
2) Kolik byla těch výkonostních specifikací? je 163 koní a pak 177, a nic víc, je tak? Přičemž jak je u bmw zvykem, optický facelift předcházel technický, kde byla už právě ta silnější verze, který měsíc v roce 2008 to bylo?
3) Předfaceliftové verze e90 mají ještě hydraulický posilovač a až s tím technickým přichází elektronický posilovač? A to samé start stop? Nebo již některý předfaceliftové verze měly start stop? Jel jsem s autem po technickém faceliftu, mělo start stop a proti autu z prvních ročníků totálně tupý a pomalý řízení bez citu..
4) navígace profi se od bussines liší čím?
Díky moc za odpovědi
Re: BMW Divize
úplně nakonec bylo ještě 184 koní
Edit: dle wikipedie přišlo 130kW už v roce 2007: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E90#Engines
Edit: dle wikipedie přišlo 130kW už v roce 2007: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E90#Engines
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Mali sme doma 320dT vyroba 3/2008, ktora mala 177k ale este pred optickym FL.
Uz to malo ED s elektro volantom a SS a DPF...
So smradlavim DPF zazitok nemam, vsetko bolo OK no auto sme mali asi do cca 50tis. km.
Takze neviem presne kedy ktora zmena nastala no typujem to na zmenu od toho technickeho FL kedy vykon isiel prvykrat hore...320d bola taky pokusny kralik s ED...
Uz to malo ED s elektro volantom a SS a DPF...
So smradlavim DPF zazitok nemam, vsetko bolo OK no auto sme mali asi do cca 50tis. km.
Takze neviem presne kedy ktora zmena nastala no typujem to na zmenu od toho technickeho FL kedy vykon isiel prvykrat hore...320d bola taky pokusny kralik s ED...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
Většinu odpovědí lze dohledat v BMW parts katalog, ale bude to piplačka, nepůjde to systematicky, ale pouze pokus/omyl.
Jinak jsem ještě slyšel o 110kW verzi ze začátku výroby pro fleetový zákazníky.
http://bmwfans.info/parts/catalog/
Jinak jsem ještě slyšel o 110kW verzi ze začátku výroby pro fleetový zákazníky.
http://bmwfans.info/parts/catalog/
RWD
Re: BMW Divize
já zase slyšel o 120kW fleetové verzi z doby, kdy normální 320d už měla dávno 130kW ... a dokonce se to dá najít i na mobile.de
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
To by mě taky zajímalo. Jezdím totiž v rodině s 325i po FL. Ta by snad už měla mít elektriku v posilovači, ale každopádně to nemá ED serepetičky a volant v rychlostech nad 20km/h v sobě cit má. Bohužel to auto je se servotronicem, takže to taky asi trochu mate. Reakce na plyn je ale více než slušná. Já to ale můžu porovnávat jenom s Lagunama, kde když šlápnu na plyn, tak si ještě můžu skočit uvařit kafe nebo čaj, než to zareaguje.
Re: BMW Divize
koby> neco jsem se naridil 320d ED edice - ta ma hydrauliku a trosku nizsi podvozek, vyborne auto, doporucuju... http://www.autorevue.cz/bmw-320d-effici ... 41-l100-km
Re: BMW Divize
to má fakt hydrauliku? neměla by zrovna taková verze mít čistě elektrický posilovač?
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
V tom odkazovanom clanku sa pise nieco ine a Autocar tiez...mala by tam byt elektrika...
http://www.autocar.co.uk/www.autocar.co ... cs/242759/
http://www.autocar.co.uk/www.autocar.co ... cs/242759/
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
Pokud mate alespon trochu zkusenosti s rizenim tak musite vedet, ze elektricke a hydraulicke rizeni se splest neda. Kdyz jsem psal ze melo hydrauliku tak melo hydrauliku, tecka. Dokonce mi prislo, ze to rizeni bylo i o malinkaty fous lepsi nez u 130ky, ale pokud bych se 130kou nemel najeto tolik co mam tak bych to nepoznal (kazdopadne je mozne ze slo o malickost vazanou na urcity kus, kazde auto je trochu jine i se stejnou technikou). Je klidne mozne, ze ED trojky taky prosly faceliftem nebo mely zmeny...
Ted trosku z jineho soudku - Par dni jezdim v nove jednicce 116i a musim rict ze jsem naprosto sokovan jaka to je sracka. Vzhled je dost veci nazoru takze ten nechme stranou, co se tyce interieru tak jsem byl prekvapeny ze jako ridic (190 cm) mam o dost mensi misto nez ve stare jednicce a poloha za volantem se hleda mnohem hur. Je to resitelne, ale uz to neni tak pohodove jako v minule jednicce. Kvalita materialu neni lepsi nez v minule jednicce. Dost me prekvapilo turbo ktere ma neuveritelnou prodlevu, i v 3000 otacek si pockate na reakci plynu tak 3 sekundy, neuveritelne... i takove STI Subaru ktere je prodlevou povestne je oproti tomuto jako atmosfera. Rizeni je totalni odpad, klasika audi nebo post-fl BMW. Dalsim prekvapenim byl i fakt, ze s prakticky predpisovou spotrebou po meste jsem jezdil za 11-12l, se stejnym stylem bych se u 130ky dostal o 1-2litry niz.
Dva zazitky na konec: 1) Cekam na pritelkyni v noci se zaparkovanym autem tak si chci vypnout svetla, po chvili zkouseni zjistuji, ze SVETLA NENI MOZNE VYPNOUT (se zapnutym motorem)!!! 2) Jedu do prace po meste 70 km/h a najednou se mi rozne kontrolka LIMIT (zelene podbarvena), dole mi sviti cislo 30 km/h a nemohu jet rychleji at slapu na plyn jakkoliv. Nedari se mi zjistit pricinu a poto auto odstavuji a zacnu si par minut hrat s pocitacem (pomoci toho otocneho ovladace na stredovem tunelu), po par minutach totalniho nasrani volam do autorizaku kde mi bylo receno, ze na volantu je tlacitko ktere kdyz clovek (omylem) zmackne, tak dojde k nastaveni limitu maximalni rychlosti. Po vyreseni tohoto problemu prijedu na krizovatku a auto mi chciplo protoze jsem zapomnel zmacknout auto/stop, to uz byl okamzik kdy jsem mel 100 chuti auto poslat nekde ze skaly...
Ted trosku z jineho soudku - Par dni jezdim v nove jednicce 116i a musim rict ze jsem naprosto sokovan jaka to je sracka. Vzhled je dost veci nazoru takze ten nechme stranou, co se tyce interieru tak jsem byl prekvapeny ze jako ridic (190 cm) mam o dost mensi misto nez ve stare jednicce a poloha za volantem se hleda mnohem hur. Je to resitelne, ale uz to neni tak pohodove jako v minule jednicce. Kvalita materialu neni lepsi nez v minule jednicce. Dost me prekvapilo turbo ktere ma neuveritelnou prodlevu, i v 3000 otacek si pockate na reakci plynu tak 3 sekundy, neuveritelne... i takove STI Subaru ktere je prodlevou povestne je oproti tomuto jako atmosfera. Rizeni je totalni odpad, klasika audi nebo post-fl BMW. Dalsim prekvapenim byl i fakt, ze s prakticky predpisovou spotrebou po meste jsem jezdil za 11-12l, se stejnym stylem bych se u 130ky dostal o 1-2litry niz.
Dva zazitky na konec: 1) Cekam na pritelkyni v noci se zaparkovanym autem tak si chci vypnout svetla, po chvili zkouseni zjistuji, ze SVETLA NENI MOZNE VYPNOUT (se zapnutym motorem)!!! 2) Jedu do prace po meste 70 km/h a najednou se mi rozne kontrolka LIMIT (zelene podbarvena), dole mi sviti cislo 30 km/h a nemohu jet rychleji at slapu na plyn jakkoliv. Nedari se mi zjistit pricinu a poto auto odstavuji a zacnu si par minut hrat s pocitacem (pomoci toho otocneho ovladace na stredovem tunelu), po par minutach totalniho nasrani volam do autorizaku kde mi bylo receno, ze na volantu je tlacitko ktere kdyz clovek (omylem) zmackne, tak dojde k nastaveni limitu maximalni rychlosti. Po vyreseni tohoto problemu prijedu na krizovatku a auto mi chciplo protoze jsem zapomnel zmacknout auto/stop, to uz byl okamzik kdy jsem mel 100 chuti auto poslat nekde ze skaly...