Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změření
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
za téměř rok s STiR+ sem neska poprvé měl tu čest naostro s laserem.... výjezd z Frenu směr pindula u siberie - jejich oblíbené místo... PČR s trojnožkou a lejzrem..... píplo mi to už někde u té plynové stanice (u bývalých ruských kasáren), asi proto, že byla kolona aut a oni měřili ty přede mnou a nějakou difrakcí/lomem se mi to dostalo až na čidlo.... čili: i pasivní detektor laserů dokáže varovat (za určitých okolností) včas
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28207
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
to zcela jistě omezeně dokáže...ovšem nepropadal bych zde falešnému pocitu bezpečí ![Wink ;-)](./images/smilies/3.gif)
![Wink ;-)](./images/smilies/3.gif)
No pain, no gain.
Vespa time![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Vespa time
![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
samozřejmě nepropadám falešnosti.... ![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- bloody cardinal
- Mistr volantu
- Příspěvky: 623
- Registrován: ned 30 říj 14:33
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
Jo tak chápal jsem to dobře, ale zmátlo mě slovní spojení "laserové čidlo" u pasivního detektoru
každopádně dík za osvětu
![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
K nekterym lidem je treba prijit, dat jim facku a odejit. Nic nevysvetlovat, vubec nic nerikat, proste jen plesknout. Argumentace s debilem totiz nema smysl. --- bloodycardinal.bloger.cz
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
je to možné, že na slovenskej D1, odbočka PP letisko je stacinár v Ka pásmu?
dyž sem jel v pátek tam, tak to hvízdalo, přitom nic nevidno a neska z5 to samé.....
dyž sem jel v pátek tam, tak to hvízdalo, přitom nic nevidno a neska z5 to samé.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
Bobe, posím, můžeš pro nás sklerotiky a laiky zopakovat, jakej HW mají ty včera přebrané stíhačky?
Zase Polcam nebo Ramer 10 (informace na webech nejsou jednotné...) ?
Pokud je to Ramer10, jak je na tom STiR+ s detekcí ?
Zase Polcam nebo Ramer 10 (informace na webech nejsou jednotné...) ?
Pokud je to Ramer10, jak je na tom STiR+ s detekcí ?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
Ramer 10 s aktivnim i pasivnim modem.
meri pouze dopredu, vzadu kamera neni.
meri pouze dopredu, vzadu kamera neni.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28207
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
mmira to shrnul velmi dobře... Pasivní režim R10 má dva různé módy, ve kterých je schopen měřit rychlost - měření srovnáním rychlost s pronásledovsným vozem nebo tzv. měrění v úseku.
Co zatím mám info ze včerejšího testování techniky kolem OV, tak R10 v B7 lze detekovat vcelku bez problémů - kmitočet 34,0GHz.
Co zatím mám info ze včerejšího testování techniky kolem OV, tak R10 v B7 lze detekovat vcelku bez problémů - kmitočet 34,0GHz.
Naposledy upravil(a) řidičBOB dne úte 03 dub 21:08, celkem upraveno 1 x.
No pain, no gain.
Vespa time![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Vespa time
![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
thx za info
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
Jakej je v tom rozdíl? Měření srovnáním je jasné - platí stejně jako u R36: měřené auto se nesmí v případě měření přední kamerou na konci přiblížit oproti začátku záznamu.řidičBOB píše:Pasivní režim R10 má dva různé módy, ve kterých je schopen měřit rychlost - měření srovnáním rychlost s pronásledovsným vozem nebo tzv. měrění v úseku.
Mám tušení, to ale nekoresponduje s tim, že je to plně pasivní režim. Napadlo mě totiž, že Passat měří v případě "měření v úseku" svoji ujetou vzdálenost a zároveň vzdálenost od měřeného vozidla na začátku a konci. Rozdíl pak přičte nebo odečte od ujeté vzdálenosti Passatu, podle toho zda se v době měření přibližoval nebo oddaloval měřenému vozidlu. Ale k tomu by byl potřeba laser nebo mikrovlny, jinak mě nenapadá jak pasivně odměřit vzdálenost (automatické počítání šířky auta na pixely a automatické skončení měření při shodné šířce auta na konci jako na začátku asi nebude reálné
![at wits' end ~x(](./images/smilies/102.gif)
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem![Wink ;-)](./images/smilies/3.gif)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
![Wink ;-)](./images/smilies/3.gif)