Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změření

Když se chcete ponořit do nitra...
Zamčeno
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16735
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od pavproch »

za téměř rok s STiR+ sem neska poprvé měl tu čest naostro s laserem.... výjezd z Frenu směr pindula u siberie - jejich oblíbené místo... PČR s trojnožkou a lejzrem..... píplo mi to už někde u té plynové stanice (u bývalých ruských kasáren), asi proto, že byla kolona aut a oni měřili ty přede mnou a nějakou difrakcí/lomem se mi to dostalo až na čidlo.... čili: i pasivní detektor laserů dokáže varovat (za určitých okolností) včas
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27863
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od řidičBOB »

to zcela jistě omezeně dokáže...ovšem nepropadal bych zde falešnému pocitu bezpečí ;-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16735
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od pavproch »

samozřejmě nepropadám falešnosti.... :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
bloody cardinal
Mistr volantu
Příspěvky: 623
Registrován: ned 30 říj 14:33
Kontaktovat uživatele:

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od bloody cardinal »

Jo tak chápal jsem to dobře, ale zmátlo mě slovní spojení "laserové čidlo" u pasivního detektoru :) každopádně dík za osvětu
K nekterym lidem je treba prijit, dat jim facku a odejit. Nic nevysvetlovat, vubec nic nerikat, proste jen plesknout. Argumentace s debilem totiz nema smysl. --- bloodycardinal.bloger.cz

WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16735
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od pavproch »

je to možné, že na slovenskej D1, odbočka PP letisko je stacinár v Ka pásmu?

dyž sem jel v pátek tam, tak to hvízdalo, přitom nic nevidno a neska z5 to samé.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16735
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od pavproch »

Bobe, posím, můžeš pro nás sklerotiky a laiky zopakovat, jakej HW mají ty včera přebrané stíhačky?

Zase Polcam nebo Ramer 10 (informace na webech nejsou jednotné...) ?

Pokud je to Ramer10, jak je na tom STiR+ s detekcí ?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od mmira »

Ramer 10 s aktivnim i pasivnim modem.

meri pouze dopredu, vzadu kamera neni.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27863
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od řidičBOB »

mmira to shrnul velmi dobře... Pasivní režim R10 má dva různé módy, ve kterých je schopen měřit rychlost - měření srovnáním rychlost s pronásledovsným vozem nebo tzv. měrění v úseku.
Co zatím mám info ze včerejšího testování techniky kolem OV, tak R10 v B7 lze detekovat vcelku bez problémů - kmitočet 34,0GHz.
Naposledy upravil(a) řidičBOB dne úte 03 dub 21:08, celkem upraveno 1 x.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16735
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od pavproch »

thx za info
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Weeper
Mistr volantu
Příspěvky: 705
Registrován: pát 18 úno 16:42
Bydliště: Praha

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od Weeper »

řidičBOB píše:Pasivní režim R10 má dva různé módy, ve kterých je schopen měřit rychlost - měření srovnáním rychlost s pronásledovsným vozem nebo tzv. měrění v úseku.
Jakej je v tom rozdíl? Měření srovnáním je jasné - platí stejně jako u R36: měřené auto se nesmí v případě měření přední kamerou na konci přiblížit oproti začátku záznamu.

Mám tušení, to ale nekoresponduje s tim, že je to plně pasivní režim. Napadlo mě totiž, že Passat měří v případě "měření v úseku" svoji ujetou vzdálenost a zároveň vzdálenost od měřeného vozidla na začátku a konci. Rozdíl pak přičte nebo odečte od ujeté vzdálenosti Passatu, podle toho zda se v době měření přibližoval nebo oddaloval měřenému vozidlu. Ale k tomu by byl potřeba laser nebo mikrovlny, jinak mě nenapadá jak pasivně odměřit vzdálenost (automatické počítání šířky auta na pixely a automatické skončení měření při shodné šířce auta na konci jako na začátku asi nebude reálné ~x( ).
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)

"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem ;-)
Zamčeno