BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
PaTaK
Pan Řidič
Příspěvky: 333
Registrován: čtv 07 črc 18:27

Re: BMW Divize

Příspěvek od PaTaK »

To je ta věc, že jen co se přiblížíš k plynu tak už máš plnej knedlík? :D
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

@d1.8t: odkaz na něco vlastně úplně stejného, akorát že z emeriky sem tu nedávno dával.... ale i tak dík...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

me neco podobnyho davali kdysi do 130i a problem to neresilo... ono to nezrychluje reakci plynu, ale zkracuje jakoby drahu chodu... ale treba tohle funguje lip. Ale prijde mi ze z principu to musi byt stejny...protoze chyba neni v reakci pedalu ale v reakci motoru
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
Rikin
Řidič začátečník
Příspěvky: 148
Registrován: pon 21 úno 22:31

Re: BMW Divize

Příspěvek od Rikin »

Na reakci plynu ma taky vyrazny vliv vyfuk (komplet) a sani.
RedBaron
Řidič začátečník
Příspěvky: 148
Registrován: stř 09 bře 09:24

Re: BMW Divize

Příspěvek od RedBaron »

Rikin píše:Na reakci plynu ma taky vyrazny vliv vyfuk (komplet) a sani.
Jenže tam se jedná o milisekundy, kdežto dnešní řídící jednotky mezi pedál a motor přidávají desetiny, někdy i celé sekundy :-\
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Uživatelský avatar
Rikin
Řidič začátečník
Příspěvky: 148
Registrován: pon 21 úno 22:31

Re: BMW Divize

Příspěvek od Rikin »

RedBaron píše:Jenže tam se jedná o milisekundy, kdežto dnešní řídící jednotky mezi pedál a motor přidávají desetiny, někdy i celé sekundy :-\
Jo, je to v pr... kdyz jsem poprve ridil bondovu byvalou 130ku prislo mi, ze ta reakce na plyn je tak opozdena, ze to je skoro jako kdyby melo auto turbo (ve srovnani s moji 130kou). Krasny priklad umele vytvoreneho problemu.
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Arnie J »

asi příprava na turbo éru ...
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
PaTaK
Pan Řidič
Příspěvky: 333
Registrován: čtv 07 črc 18:27

Re: BMW Divize

Příspěvek od PaTaK »

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... =EstateCar
To je vono :x V8, pořádnej klacek, M-paket, vo fullke
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Arnie J »

tak dobře, ale 48k eur za ojetinu ...
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

PaTaK píše:http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... =EstateCar
To je vono :x V8, pořádnej klacek, M-paket, vo fullke
az na ten hnusnej hlinik a maly kola je to obstojnej vuz, neco podobnyho bych chtel jednou mit :x
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Odpovědět