Subaru Impreza WRX - porizeni a provoz
Re: Subaru Impreza WRX - porizeni a provoz
je to o vkusu, z teto dvojice beru jasne zvenku ten japonsky hnus. joo dej sem Z3 kabrio a budu mluvit jinak.
Re: Subaru Impreza WRX - porizeni a provoz
vasco: vis co, na krasu ta auta nejezdi. je pravda, ze na 330Ci byla radost pohledet, na druhou stranu vzhled WRX me rozhodne neurazi a uvnitr s emi dokonce libi. ja mam rad jednoducha auta. ber to tak, ze na vzhled si clovek nakonec vzdy zvykne, ovsem na spatne vlastnosti nikdy.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Subaru Impreza WRX - porizeni a provoz
mmira: myslím si, že človku čo na krásu aj žije to nevysvetlíš, image je až na prvom mieste
Re: Subaru Impreza WRX - porizeni a provoz
brasci: tak až takhle to není, mmira to vysvětlil rozumně, i když právě interiér imprezy se mi nelíbí ani trochu. Ale chápu ho.
Zase na druhou stranu, já nejsem žádný Ayrton Senna, abych stavěl bezchybné vlastnosti auta nad škaredý vzhled...
Zase na druhou stranu, já nejsem žádný Ayrton Senna, abych stavěl bezchybné vlastnosti auta nad škaredý vzhled...
Re: Subaru Impreza WRX - porizeni a provoz
Ja mam problem ze vecsine ludi sa BMW Z8 nepaci a pre mna je to jedno z najkrajsich BMW
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: Subaru Impreza WRX - porizeni a provoz
Z3 coupe se taky malokomu libi, ja nad nim uchcavam od uplneho zacatku. dokonce jsem mel i tu cest se svezt v Z3Mc a prestoze nebyla v uplne idealni kondici, bylo to velmi zabavne auto.
jeste k tomu vzhledu imprezy. mne na nem asi ze vseho nejvic vadi ten obrovsky predni previs. holt jsem z e46 zvykly na opacny extrem. a co se interiery tyce, ano, minula impreza je typickym japoncem snad jeste 80. let. ale vse je funkcni a nejsou tam zadne nesmysly. vyhrady mam pouze dve - volant neni stavitelny podelne a loketka je prilis nizko.
s hlediska hodnoceni interieru je to zajimave. treba o interieru a sedadlech Focusu Mk2 jsem mel hodne nevalne mineni, ovsem ted jsem v tom najel nekolik tisic km a hodne jsem musel zmenit nazor. sedadla jsou velmi dobra a interieru neni z hlediska funkcnosti co vytknout. chvili jsem litoval, ze jsem nakonec nekoupil to ST, ale uz me to preslo.
jeste k tomu vzhledu imprezy. mne na nem asi ze vseho nejvic vadi ten obrovsky predni previs. holt jsem z e46 zvykly na opacny extrem. a co se interiery tyce, ano, minula impreza je typickym japoncem snad jeste 80. let. ale vse je funkcni a nejsou tam zadne nesmysly. vyhrady mam pouze dve - volant neni stavitelny podelne a loketka je prilis nizko.
s hlediska hodnoceni interieru je to zajimave. treba o interieru a sedadlech Focusu Mk2 jsem mel hodne nevalne mineni, ovsem ted jsem v tom najel nekolik tisic km a hodne jsem musel zmenit nazor. sedadla jsou velmi dobra a interieru neni z hlediska funkcnosti co vytknout. chvili jsem litoval, ze jsem nakonec nekoupil to ST, ale uz me to preslo.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Subaru Impreza WRX - porizeni a provoz
mne se Z3 coupe taky libi, ono vubec styl shooting brake je moc pekny a vzacny
Naposledy upravil(a) Caddy dne pon 07 bře 09:30, celkem upraveno 1 x.
Re: Subaru Impreza WRX - porizeni a provoz
tak jsem se dneska trochu prohanel po webu a zjistil jsem, ze ten muj povoz ma vepredu dokonce 4pistkove brzdy. cervene a 4pistkove. teoreticky by tedy mely fungovat. hlavne kvuli te cervene barve . realita je bohuzel jinde. a o tom, ze dojem, ze to nebrzdi moc dobre, nemam jen ja, svedci fakt, ze se na WRX bezne davaji brzdy z Sti. jeste, ze ja to mam jen jako potah, nemusim shanet brzdy.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Subaru Impreza WRX - porizeni a provoz
dik, na toto info sem cekal
Re: Subaru Impreza WRX - porizeni a provoz
tak pro me dnes melo WRX nachystao jedno prijemne prekvapeni. po dlouhe dobe jsem pres vyjeti cele nadrze udelal vypocet spotreby. 500 km na 55 l, tedy 11 na 100. to uz je optimistictejsi vysledek nez drive zminovanych 13. byl to takovy primestsky potahovy provoz, realtivne pomaly, bez vyrazne snahy o setreni. navic pri nocnich navratech z kanclu dost casto jedu delsi trasou, kde muzu trenovat brzdeni za soucasneho razeni. je tam hodne zatacek a zrychlovani na 2 a 3. venkoncem tedy zadny zvlaste ekonomicky provoz.
svym zpusobem je to zahada, stejnym stylem jsem drive za tech 13 jezdil, jediny rozdil bylo to, ze mrzlo.
svym zpusobem je to zahada, stejnym stylem jsem drive za tech 13 jezdil, jediny rozdil bylo to, ze mrzlo.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou