BMW 3 F30
Re: BMW 3 F30
pěkný testpjanda píše:Skromny testik: http://www.autoforum.cz/testy-aut/test- ... -moznosti/
Jednooky mezi slepymi je prilis silne, ale decentnejsi vyjadreni v podobnem duchu by bylo spravne. Nektere veci jsou zkratka spatne, ale jinde jsou jeste hur.
Osobne si myslim, ze technika toho auta je i pres minimalni zmeny v posledni dekade porad spickova. Ale celkovy dojem je zbytecne strhavan dolu nemistnou elektronikou a vymysly jako runflaty.
Presto rikam: doporuceno. S manualem, "normalnim" elektrickym posilovacem, standardnimi pneu a v nejhorsim pripade s trochu poladenym podvozkem to bude porad spicka mezi sportovne ladenymi sedany stredni tridy. Trochu vice "relativity" se do toho pokusim vnest dalsim clankem, toto uz je dlouhe i bez srovnani s cimkoli...
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: BMW 3 F30
Tak sem ho taky přečet, četlo se to samo a opět sem měl při testu chuť si takovýhle auto pořídit.
Ale ty příplatky - šest kileček, to je masakr. Bylo to alespoň ve "fullu", nebo by šlo vylejzt ještě vejš?
Ale ty příplatky - šest kileček, to je masakr. Bylo to alespoň ve "fullu", nebo by šlo vylejzt ještě vejš?
TSs
Re: BMW 3 F30
Někde mezi řádky v textu cítím smířenost z dnešním stavem a tím, že pokud chce člověk normální chování sportovního sedanu tak holt nezbyde než si to trochu upravit (tím myslím vyhození runflat a asi trochu jinak laděný podvozek - a možná toto časem vyřeší M-performance). Test je jinak jako vždy skvělý.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW 3 F30
Otazka na "dstyka" : Bude 335 zarazena do videotestu spotreby na oblibene trase ?
Re: BMW 3 F30
ja si nemuzu pomoct, ale me se to auto tak bytostne nelibi...doufam, ze az uvidim nejakou nazivo, tak se nazor zmeni, ale jeste v tehle uchylne kombinaci cervene s cernyma radoby doplnkama, na 17" kolech...kdyz tam vidim tu fotku nadherne e46, tak je mi snad az smutno
Re: BMW 3 F30
Jsem si zkusil nakonfigurovat F30 320d a cena mě poněkud překvapila
Sport Line, barva Mineral Grey, látka Track, 18" kola 397, interiér hliník, Sight a Advantage paket, keyless, zatmavená okna, sedadla v elektrice s pamětí, el. bederní opěrka, vyhřívání vpředu, tempomat, 12V zásuvka, head-up display, Harman Kardon, Bluetooth, M podvozek - toť vše za 1,2milionu
Sport Line, barva Mineral Grey, látka Track, 18" kola 397, interiér hliník, Sight a Advantage paket, keyless, zatmavená okna, sedadla v elektrice s pamětí, el. bederní opěrka, vyhřívání vpředu, tempomat, 12V zásuvka, head-up display, Harman Kardon, Bluetooth, M podvozek - toť vše za 1,2milionu
Re: BMW 3 F30
pJanda: Díky za test, těším se na srovnávačku s předchůdci.
Nemůžu si ale odpustit: ve stejnou doby, kdy BMW pro mě nepochopitelně angažovalo jako šéfdesignéra evidentně šíleného Američana bez vkusu a ještě na drogách, nechali mu na pospas karosárnu a odjeli na pět let na dovolenou někam, kde nebyl internet, tak ve stejnou dobu si zřejmě udělali (naštěstí kratší) přestávku i konstruktéři a kontrola kvality. Teď se zase ve všech oblastech horko těžko snaží dostat zpět tam, kde už byli a vyrábět pěkná, fungující a kvalitně vyrobená auta. Jenže svět se mezitím trochu změnil (a v mnoha věcech ne zrovna k lepšímu), takže jim to dá dost práce...
Safra, já v tomhle příspěvku ještě nenapsal nic o Alfě Romeo a zrovna mě nic nenapadá... Ale pana Jandu bych hrozně zklamal, tak třeba takhle: ve stejném letadle s těmi šéfy BMW se naštěstí vrátil z dovolené i ten chlap, který měl u Alfy na starosti sčítat celkovou hmotnost. Takže doufejme, že tou reálnou konkurencí pro F30 bude Giulia
PS: Škoda, že jste nikdy nejel 159 1750 TBi, zajímal by mě Váš názor.
Nemůžu si ale odpustit: ve stejnou doby, kdy BMW pro mě nepochopitelně angažovalo jako šéfdesignéra evidentně šíleného Američana bez vkusu a ještě na drogách, nechali mu na pospas karosárnu a odjeli na pět let na dovolenou někam, kde nebyl internet, tak ve stejnou dobu si zřejmě udělali (naštěstí kratší) přestávku i konstruktéři a kontrola kvality. Teď se zase ve všech oblastech horko těžko snaží dostat zpět tam, kde už byli a vyrábět pěkná, fungující a kvalitně vyrobená auta. Jenže svět se mezitím trochu změnil (a v mnoha věcech ne zrovna k lepšímu), takže jim to dá dost práce...
Safra, já v tomhle příspěvku ještě nenapsal nic o Alfě Romeo a zrovna mě nic nenapadá... Ale pana Jandu bych hrozně zklamal, tak třeba takhle: ve stejném letadle s těmi šéfy BMW se naštěstí vrátil z dovolené i ten chlap, který měl u Alfy na starosti sčítat celkovou hmotnost. Takže doufejme, že tou reálnou konkurencí pro F30 bude Giulia
PS: Škoda, že jste nikdy nejel 159 1750 TBi, zajímal by mě Váš názor.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: BMW 3 F30
Pavle (pripadne pokud ma nekdo dalsi zkusenost) muzu poprosit info ohledne "normalniho" elektrickeho posilovace? Ma nejakou zpetnou vazbu nebo je to ten shit co zname z minulych post-fl? Diky.
Btw super auto-stop je treba asi vzdy pred jizdou vypinat manualne jako to bylo vzdy, ze? Radost z techniky.
Btw super auto-stop je treba asi vzdy pred jizdou vypinat manualne jako to bylo vzdy, ze? Radost z techniky.