BMW Divize
Re: BMW Divize
Pánové, stala se mi taková nemilá věc. Moje E46 320d se mi za kompletní jarní očistu odměnila tak, že se jí hned při první jízdě pokazila převodovka, resp. se asi nějak vysypala synchronizace. Projevuje se to tak, že nelze zařadit převodový stupeň, pokud motor nemá odpovídající otáčky. Prostě tou pákou nepohnu, spojka nespojka. Takže pokud chci zařadit třeba v 60 za III., tak musím motor dostat na 2000 otáček a pak to tam vrazit (bez spojky nebo se spojkou, to je jedno). Jako trénink meziplynů je to dobrý, ale dlouhodobě se tak jezdit nedá. Spojka jako taková funguje normálně. Největší sranda je s rozjezdem, to musím vypnout motor, vrazit tam požadovaný kvalt (poněkud silově), se spojkou nastartovat a rozjet se. Jinak prostě ve stoje s nastartovaným motorem tam žádný kvalt nedostanu.
Už jednou to podobně blblo (asi 3 měsíce zpátky), ale nebylo to tak vážné a asi po 20km se to samo srovnalo. Tentokrát už ne.
Tak a teď dotaz: Co myslíte, že tomu je, a kde v okolí Brna to zvládnou opravit? Financ taky hraje roli, ještě mi musí něco zůstat na opravu Alfy
Už jednou to podobně blblo (asi 3 měsíce zpátky), ale nebylo to tak vážné a asi po 20km se to samo srovnalo. Tentokrát už ne.
Tak a teď dotaz: Co myslíte, že tomu je, a kde v okolí Brna to zvládnou opravit? Financ taky hraje roli, ještě mi musí něco zůstat na opravu Alfy
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
nemile. u Morisaka jsi s tim uz byl?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Jestli myslíš s tou převodovkou, tak ne, stalo se to včera večer. Jestli myslíš s autem obecně, tak ano Byl jsem víceméně spokojen, takže první co mě napadlo bylo hodit to k Morisákovi - co se týče práce, je to jistota. Jenže se bojím, že u něj rozborka převodovky vyjde na obrovskou ránu, tak sháním alternativy.
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
Tady je foto těsně před... to kdybyste nevěděli, jak vypadá černá E46 v holobytu, když se umyje
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
pak si ejste kousek za brnem dost chvali http://www.autoservis-kpdesign.cz/servis-bmw teoreticky budou i trosku levnejsi nez morisak...Arnie J píše:Jestli myslíš s tou převodovkou, tak ne, stalo se to včera večer. Jestli myslíš s autem obecně, tak ano Byl jsem víceméně spokojen, takže první co mě napadlo bylo hodit to k Morisákovi - co se týče práce, je to jistota. Jenže se bojím, že u něj rozborka převodovky vyjde na obrovskou ránu, tak sháním alternativy.
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Jo, ti jsou super, tam jsem byl teď nedávno a jsou fakt levní...
Re: BMW Divize
nemel jsem pocit, ze je Morisak nejak drahy, jen neumi levneji sehnat origo dily.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
zalezi s cim ho srovnavas jeho ceny lezi nekde napul mezi autorizakem a garaznikama... levny neni, ale je kvalitni...a to je obcas k nezaplacenimmira píše:nemel jsem pocit, ze je Morisak nejak drahy, jen neumi levneji sehnat origo dily.
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Aktivni rizeni ma smysl jen pro nekoho, kdo oceni snadnejsi manevrovatelnost ve meste. Na miste ci v nizkych rychlostech to ma treba v F30 1,1 otacky volantu mezi neutralni polohou a maximalnim rejdem, navic je to adekvatne naposilovane, takze to jde snadno. To je prijemne.
Ale jinak to podle me neni za jizdy prijemne snad pro nikoho. Ty promenlive reakce se naucite cist, ale k cemu, proc? Snaz se s tim stovkou nejede a ze by to nejakym ultradlouhym prevodem pomohlo presnotsti treba v rychlostech pres 200 km/h, to jsem si nevsiml. A samzrejme, pokud chcete ridit, je to devastujici. Uz kvuli tomu, co tu zaznelo - jako kazdy jiny system vstupujici mezi ridice a kola to prinasi prodlevu, navic zpetna vazba je udesna. A co to rizeni udela treba pri ostrem brzdeni v lehke zatacce, to je skoro nepopsatelne - ztuhne tak, ze se s nim skoro neda hnout a neco si zacne broukat servem...
Do mesta je to fajn, ale treba 335i mi neprijde byt jako typicke mestske auto...
Ale jinak to podle me neni za jizdy prijemne snad pro nikoho. Ty promenlive reakce se naucite cist, ale k cemu, proc? Snaz se s tim stovkou nejede a ze by to nejakym ultradlouhym prevodem pomohlo presnotsti treba v rychlostech pres 200 km/h, to jsem si nevsiml. A samzrejme, pokud chcete ridit, je to devastujici. Uz kvuli tomu, co tu zaznelo - jako kazdy jiny system vstupujici mezi ridice a kola to prinasi prodlevu, navic zpetna vazba je udesna. A co to rizeni udela treba pri ostrem brzdeni v lehke zatacce, to je skoro nepopsatelne - ztuhne tak, ze se s nim skoro neda hnout a neco si zacne broukat servem...
Do mesta je to fajn, ale treba 335i mi neprijde byt jako typicke mestske auto...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n