![Applause :ymapplause:](./images/smilies/41.gif)
![Applause :ymapplause:](./images/smilies/41.gif)
![Applause :ymapplause:](./images/smilies/41.gif)
sqělý článek, terfné pojmenování hrůzostrašné současnosti....
![Surprise :-o](./images/smilies/13.gif)
pochybuju o tom ze to nekdo zmakne... cim novejsi auto tim obtiznejsi sundat i takovou kravinu jako je omezovac na 250pavproch píše:ještě dvě poznámky:
a) čímdáltímvíc začínám uvažovat o pořízení si nějakého toho kousku nostalgie za starými dobrými časy automobilismu, kdy vše ještě bylo v pořádku (čti např. M3 e36, Z3M apod....)
b) neexistuje někde ve světě někdo, kdo by se na ty dnešní zázraky IT inženýrství a EURO-regulací připíchnul VAGem, na příkazový řádek napsal "format C: enter" a pak začal znovu a lépe?(čti: nenabízí někdo zcela zásadní flashe ŘJ, které by ignorovaly požadavky moderní bruselské doby a udělaly zase auto autem? Někde - snad na pokecu v garáži - o tom byl jeden výstižný thread: "EURO ECU de-tuning"...
)
Podle mě to zase půjde docela v pohodě. Dneska se softwarově dělá kde co - z trojkového Haldexu čtverkový, upravuje se odezva na plyn atd atd. A je plno úpravců, kteří dělají svoje řídící jednotky, často pro účely motorsportu, kde na nějaké eko nesmysly zvysoka kašlou. Jistě by se našel nějaký, který motor posune chováním 15 let zpět.Bond007 píše:pochybuju o tom ze to nekdo zmakne... cim novejsi auto tim obtiznejsi sundat i takovou kravinu jako je omezovac na 250pavproch píše:ještě dvě poznámky:
a) čímdáltímvíc začínám uvažovat o pořízení si nějakého toho kousku nostalgie za starými dobrými časy automobilismu, kdy vše ještě bylo v pořádku (čti např. M3 e36, Z3M apod....)
b) neexistuje někde ve světě někdo, kdo by se na ty dnešní zázraky IT inženýrství a EURO-regulací připíchnul VAGem, na příkazový řádek napsal "format C: enter" a pak začal znovu a lépe?(čti: nenabízí někdo zcela zásadní flashe ŘJ, které by ignorovaly požadavky moderní bruselské doby a udělaly zase auto autem? Někde - snad na pokecu v garáži - o tom byl jeden výstižný thread: "EURO ECU de-tuning"...
)
Ok,sezen mi nekoho kdo za rozumny penize,dejme tomu do 50 az 70 tisic predela veskery sw v novem aute tak aby fungovalcharger píše:Podle mě to zase půjde docela v pohodě. Dneska se softwarově dělá kde co - z trojkového Haldexu čtverkový, upravuje se odezva na plyn atd atd. A je plno úpravců, kteří dělají svoje řídící jednotky, často pro účely motorsportu, kde na nějaké eko nesmysly zvysoka kašlou. Jistě by se našel nějaký, který motor posune chováním 15 let zpět.Bond007 píše:pochybuju o tom ze to nekdo zmakne... cim novejsi auto tim obtiznejsi sundat i takovou kravinu jako je omezovac na 250pavproch píše:ještě dvě poznámky:
a) čímdáltímvíc začínám uvažovat o pořízení si nějakého toho kousku nostalgie za starými dobrými časy automobilismu, kdy vše ještě bylo v pořádku (čti např. M3 e36, Z3M apod....)
b) neexistuje někde ve světě někdo, kdo by se na ty dnešní zázraky IT inženýrství a EURO-regulací připíchnul VAGem, na příkazový řádek napsal "format C: enter" a pak začal znovu a lépe?(čti: nenabízí někdo zcela zásadní flashe ŘJ, které by ignorovaly požadavky moderní bruselské doby a udělaly zase auto autem? Někde - snad na pokecu v garáži - o tom byl jeden výstižný thread: "EURO ECU de-tuning"...
)