BMW Divize
Re: BMW Divize
Díky. Pokud by bylo možno v testu Lotusu Evora lehce nastínit srovnání s Caymanem, velmi bych to ocenil a věřím, že nejen já.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: BMW Divize
Jak bys Pavle porovnal Kaju se 130kou (pred FL)? Slysel jsem, ze Kaja ma jeste lepsi rizeni.
Re: BMW Divize
Beaumont: Bylo to v planu, ale pocasi moc nepralo, tak bych si skutecne prime srovnani nechal radeji az na jaro...
Rikin: Cayman ma urcite lepsi rizeni, i jeste lepsi brzy, ostatne i razeni je skvele. To auto opravdu v podstate nema chybu, vse na nem funguje, je skvele ovladatelne, s motorem uprostred pusobi mnohem lehcim dojmem nez 911. Presto mu chybi neco, co by jej cinilo tak zabavnym jako je 130i.
Myslim, ze by Cayman mohl byt skvely, kdyby udelali opravdu ostrou verzi, ktera by mela i adekvatni vykon. To pravdepodobne neni ani R, ktera se oproti S moc daleko neposunula. Takhle vazne vsechno pusobi tak, jakoby to melo zustat odtazite, jakoby to nemelo pritahnout moc zakazniku. A ono to funguje, Cayman se loni moc dobre neprodaval...
Ostatne i fakt, ze nonS Cayman bude rychlostne tak na urovni 130i o necem svedci. Auto tehle koncepce a znacky by proste melo mirit vyse.
Rikin: Cayman ma urcite lepsi rizeni, i jeste lepsi brzy, ostatne i razeni je skvele. To auto opravdu v podstate nema chybu, vse na nem funguje, je skvele ovladatelne, s motorem uprostred pusobi mnohem lehcim dojmem nez 911. Presto mu chybi neco, co by jej cinilo tak zabavnym jako je 130i.
Myslim, ze by Cayman mohl byt skvely, kdyby udelali opravdu ostrou verzi, ktera by mela i adekvatni vykon. To pravdepodobne neni ani R, ktera se oproti S moc daleko neposunula. Takhle vazne vsechno pusobi tak, jakoby to melo zustat odtazite, jakoby to nemelo pritahnout moc zakazniku. A ono to funguje, Cayman se loni moc dobre neprodaval...
Ostatne i fakt, ze nonS Cayman bude rychlostne tak na urovni 130i o necem svedci. Auto tehle koncepce a znacky by proste melo mirit vyse.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
Ja som mal Caymana pozicaneho s AVISu a bola to strasna plecka, tak si to ani nedovolim hodnotit. Inak nechapem ako dokazu ludia z pozicovne za 30.tis km tak znicit auto...
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: BMW Divize
Samozřejmě, to souhlasím. Doba je zlá v ohledu radosti z jízdy. Pouze jsem chtěl podotknout, že Porsche patří k těm, které ke dnu nejdou tak rychle. Alespoň se mi tak zdá, nevidím do toho tak hluboko, jako třeba Vy. Stejně tak jsem poslední dobou ani nesledoval, do jaké míry má na automobilku vliv (nečekám jiný než záporný) koncern VW.pjanda píše: Vas optimismus az tak nesdilim 997 jako takova je dobra, ale uz facelift prinesl nekolik ustupku (uznavam, ze pro mene narocneho ridice hure postrehnutelnych) co do jizdnich schopnosti, proste se vice priblizila spise beznemu jezdeni. Pro me je to pomerne neprijemne, treba podvozek s PASM ostrou nebo hodne rychlou jizdu (250+) v podstate nezvlada, musite jej prepnout od Sport rezimu. Nemam rad, kdyz se v aute "musi neco zmacknout", aby bylo schopno zvladat svuj vykon. Pred faceliftem je podvozek s PASM bud adekvatni a nebo velmi tvrdy, vhodny v podstate jen na okruh, po nem na Vaclavak a nebo na jakekoli rychle jezdeni. A to je jen jedna z veci, 997 po FL bych si rozhodne nekoupil, zamirila spatnym smerem. Proto se obavam 998 (nebo jak se bude jmenovat) - skorapka zustane, ale co bude pod ni?
Jinak zprevodovani je na 997 presne jake ma byt, to nema spetku chybicky. Spolu s naprosto jedinecnou aerodynamikou je proste uzasne, jak limitem toho auta je jen omezovac otacek a nic jineho I do nejvetsiho dalnicniho stoupani ktere znam se to auto opre o omezovac (296 - 304 km/h GPS dle pneu), neznam zadne jine takove s timto vykonem ("jen" 355 PS)
At jsme zpet k tematu, je pozoruhdone sledovat, jak naprosto jinak mohou jet auta vykonove velmi poodbna ve vysokych rychlostech. Takova M3 E46 (343 PS) se uz ani k omezovaci rychlosti (neco pres 250 km/h) zrovna nezene, 911 az do 280 km/h intenzivne zrychluje. A svuj podil na tom maji i prevody, jakkoli klicova je zde aerodynamika.
Ale to uz trochu predbiham udalostem, na jare udelam srovnavaci bazarovy test 911 997 vs. M3 E46
Dnes už bych stejně od Porsche (samozřejmě, kdybych na to měl finance) přemýšlel jen nad řadou 911 a to Turbo, Turbo S, GT3 RS, GT2 RS.
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
Re: BMW Divize
Weeper: Urcite jde Porsche dolu pomaleji, ale jde take, a to je smutne samo o sobe Nicmene kdyz se dnes clovek rozhledne, co by si mezi auty tohoto typu koupil, aby to melo opravdu usporny atmosfericky plneny motor, dala se k tomu koupit manualni prevodovka, auto bylo alespon relativne lehke a melo dobrou aerodynamiku, mnoho moznosti neni. I proto - pres me nenadseni - Cayman S doporucuji jako vhodny "entry" sportak, alternativ je naproste minimum. A 911 je samozrejme porad skvele auto, i pres jiste ustupky...
Turbo se mi ale nelibi od prichodu na trh (je prilis tezke...) a Turbo S uz vubec, ma povinny automat Idealni je zrejme GT3...
Turbo se mi ale nelibi od prichodu na trh (je prilis tezke...) a Turbo S uz vubec, ma povinny automat Idealni je zrejme GT3...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
po 5 bývá většinou 6
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
Re: BMW Divize
pjanda - Vidíte, to jsem ani nevěděl, do auta s automatem bych nesedl. Tedy sedl, ale dlouho bych v něm nevydržel. Teď se koukám na Cayman a vypadá jako dobré auto s celkem dobrou cenou. Škoda, že model, co je výkonný stejně jako S4 stojí o 400k víc. Je mi ale jasné, že se to nedá srovnávat, Audi vs. Porsche při sportovní jízdě bude někde jinde.
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
Re: BMW Divize
ta nova sestka v cabriu je nejuzasnejsi auto nove bezne produkce.....to je prvni nove auto, po kterem bych docela i touzil Fakt nadhera
Re: BMW Divize
Já říkám - nechutný.
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem