Passat 2.0 TDi 2006

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
MiN
Autoškolák
Příspěvky: 87
Registrován: pát 06 led 22:44

Re: Passat 2.0 TDi 2006

Příspěvek od MiN »

Takže sis už vybral a potřebuješ to jenom od někoho pochválit? :D Promiň, ale takovýho blázna tady těžko najdeš...

Jak už tady padlo, je tu sice malá pravděpodobnost, že je to opravdu tak dobrá nabídka, na jakou to vypadá, ale na takových 90% je to stejný podraz, jakých je v českých bazarech plno. ;)
Uživatelský avatar
Jacík
Pan Řidič
Příspěvky: 497
Registrován: sob 19 úno 11:05
Bydliště: Svitavy a občas Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat 2.0 TDi 2006

Příspěvek od Jacík »

propeler píše:To Jacik: Prijde ti to tak?! Ze si delam srandu. Nech si to pro nekoho jinyho frajere.
Ano, přijde mi to tak, protože auto, o kterém někdo řekne, že 200tis. km by mělo vydržet, může koupit jedině blbec a to ty snad nejsi :D

btw: jsme na diskuzním fóru, tak se smiř s tím, že Ti někdo může napsat i to, co se Ti nelíbí. Jestli chceš jen poplácat po rameni, jak sis dobře vybral, musíš jít jinam chytrolíne :p :)
propeler
Adept autoškoly
Příspěvky: 13
Registrován: čtv 01 bře 14:45

Re: Passat 2.0 TDi 2006

Příspěvek od propeler »

to Jacik: V tom pripade mi polib. ;) Myslim, ze z nas dvou pises ty jako chytrolin. Nebo jses snad blbec? To snad ne. :D
I kdyz pises uplne mimo tema, verim ze jses "fajn" . Jestli ti to prijde stupidni tak do tohoto tematu jednoduse neprispivej. To je taky jedno z pravidel diskuzniho fora a je podle me inteligentnejsi drzet se ho spis nez vyuzivat moznost psat druhym co se jim nelibi. Zvol si podle svyho. ;)
Abych se vratil k tematu, slysel jsem, ze zminovany motoricky probemy u "PD-cek" plati pro vozy s vykonem 103kW. V pripade 125kW to prej neplati. CO je na tom pravdy? Dik.
A jeste, Passaty oznacovany jako CommonRail jsou motoricky lepsi?
Uživatelský avatar
Jacík
Pan Řidič
Příspěvky: 497
Registrován: sob 19 úno 11:05
Bydliště: Svitavy a občas Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat 2.0 TDi 2006

Příspěvek od Jacík »

Polib si sám :-) Nebo i na tuhle činnost potřebuješ asistenta, stejně jako na výběr auta? Můj první post nebyl mimo téma a potom jsem jen odpovídal na tvůj dotaz ;-)

A pokud chceš, abych sem nepřispíval, měl jsi napsat: "Chci si koupit Passata, už mám vybranej i konkrétní kus, tak mě všichni pochvalte a poplácejte po rameni, že jsem si dobře vybral a já si pro něj zajedu, jiné názory mě nazajímají" a nenapsal bych sem ani tečku :-)

A už sem tedy přispívat nebudu, abys byl spokojenej, maximálně Ti napíšu něco zase za půl roku, až se přijdeš vyplakat, jak se Ti ten stočenej zázrak vysypal :-D
Uživatelský avatar
Slawall
Mistr volantu
Příspěvky: 718
Registrován: stř 16 úno 22:30
Bydliště: Doma

Re: Passat 2.0 TDi 2006

Příspěvek od Slawall »

propeler píše:To Jacik: Prijde ti to tak?! Ze si delam srandu. Nech si to pro nekoho jinyho frajere.
To Slawall: Cili toto je automaticky taky "sluzebak"., vid? Nebo co za konkretni smysl ma tahle informace?
To jsem nikde nenapsal, ale lidi si kupují dieslové motory proto, že předpokládají nájezd více než 20 000km ročně, tedy v roce 2006 tomu tak ještě bylo, dneska jsou důvody jiné...

CR je úplně jiná technologie dieslu, CR by měl být kultivovanější a teoreticky lepší...PD by mělo více vydržet. Nejsou náhodou 2,0tdi už jen CR?
2.016V 99kW
propeler
Adept autoškoly
Příspěvky: 13
Registrován: čtv 01 bře 14:45

Re: Passat 2.0 TDi 2006

Příspěvek od propeler »

to Slawall: Dik za odpoved. Ja tomu absolutne nerozumim. Doufal jsem, ze bych v tomhle mohl dostat radu tady od nekoho kdo tomu rozumi. CO jsem zatim zjistil je, ze Passaty priblizne v letech 2006 a 2007 jsou PD a od 2008 jsou CR. Ja ani nechapu co to znamena. :ymblushing: V tomhle bych si urcite nechal poradit, nebo vysvetlit. Podle VIN je vsak toto konkretni auto PD.
MiN
Autoškolák
Příspěvky: 87
Registrován: pát 06 led 22:44

Re: Passat 2.0 TDi 2006

Příspěvek od MiN »

PD = Pumpe-Düse (čerpadlo-tryska) = starší technologie naftových motorů Volksvagen = nepřímý vstřik nafty

CR = Common Rail = přímý vstřik nafty

Jakékoli detaily není problém vyhledat. Google pomůže.
propeler
Adept autoškoly
Příspěvky: 13
Registrován: čtv 01 bře 14:45

Re: Passat 2.0 TDi 2006

Příspěvek od propeler »

To MiN: Dekuji. :ymblushing:
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Passat 2.0 TDi 2006

Příspěvek od mmira »

MiN píše:PD = Pumpe-Düse (čerpadlo-tryska) = starší technologie naftových motorů Volksvagen = nepřímý vstřik nafty
Jakékoli detaily není problém vyhledat. Google pomůže.
asi bys Google mel pouzit nejdrive sam a overit si, kdy naposled VW vyrabel motor s neprimym vstrikovanim nafty. PD jsou samo motory s primym vstrikem, viz

http://en.wikipedia.org/wiki/Pumpe-D%C3%BCse
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28035
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat 2.0 TDi 2006

Příspěvek od řidičBOB »

propeler: na to, že tvrdíš, že nevíš, jaká je rozdíl mezi CR a PD, jsi dosti voprsklý ;-)
Chlapče, zapomeň na to, že 125kW 2.0TDI z roku 2006 má 75t km! Ten způsob prověrky by mne fakt zajímal! :D
BTW: tento motor jsem měl a po 100t km jsem vyměnil postupně všechny vstřiky...odešlo také DPFko. Pak jsem to raději prodal...v cca 160t km. Nechtěl bych to ani za zlatý prase...a se 75t km po 6ti letech už vůbec ne :D
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět