Passat 2.0 TDi 2006
Passat 2.0 TDi 2006
Mam v planu koupi tohoto auta. Je to diesel, automat, sedan HighLine vybava 125kW (170 HP). Zajimalo by me jak jsou tyto auta spolehlive, jake s tim maji uzivatele zkusenosti a ceho se vyvarovat. Toto konkretni auto ma najeto necelych 75 tisic. Dekuju za kazdou poznamku.
Re: Passat 2.0 TDi 2006
Krom toho ze je to overeny na tom zas tak nesejde. Muj otec udelal za 5 let na Renaultu Thalii 40 000.
Naposledy upravil(a) propeler dne čtv 01 bře 19:12, celkem upraveno 1 x.
Re: Passat 2.0 TDi 2006
Niečo podobné riešil otec, vtedy sa rozhodovalo medzi Mondeom a A4kou(Aj nad Passatom a OII). Skončili sme s A4kou(2007,S-line) 125 kW a 6-kvalt (Aj ked bol preferovaný automat.)
Motor je rovnaký (i ked Audi vraj niečo upravilo).
Teoreticky si si vybral najhoršiu možnú kombináciu. 2.0TDI 125kw pred 2008 je ešte PDčko. Serú sa vstreky, praskajú hlavy, a vďaka vyššiemu tlaku v turbe asi tiež vydrží menej. Automat tiež nieje z najtrvácnejších nad 150t km s ním môžu byť drahé problémy.
U nás zatial bez problémov, ale pre istotu v tom nieje Long-life olej (Alebo je a mení sa po tolko km ako normál). Na 2.0 naftu ťahá pekne(posudzujem iba ako spolujazdec), spotreba v zime 6l v lete by mala ísť ešte nižšie(Hlavne dialnica 130km/h). Točivý moment má dosť prudký nástup a je cítiť "Turbo-dieru". Čo sa hlučnosti a vibrácii týka tak je to klasické TDI .
75t km za 6 rokov je nerealne, treba si uvedomiť že Passata si nekúpy dedko aby na tom jazdil do Tesca. Ak auto osobne nepoznáš tak treba ísť z VINkom do koncenového servisu a oni by ti mohli povedať kolko to realne má (Resp. kedy čo bolo mené a podla toho sa to dá presnejšie odhadnúť.
Koncernu to v týchto rokoch u 2.0 Tdi moc nešlo... S nástupom CR je to už v pohode (Alebo to nemá tolko Km aby sa to prejavilo)
Ospravedlnujem sa za prípadné gramatické chyby.
Btw, môj prvý post patrí tebe xD
Motor je rovnaký (i ked Audi vraj niečo upravilo).
Teoreticky si si vybral najhoršiu možnú kombináciu. 2.0TDI 125kw pred 2008 je ešte PDčko. Serú sa vstreky, praskajú hlavy, a vďaka vyššiemu tlaku v turbe asi tiež vydrží menej. Automat tiež nieje z najtrvácnejších nad 150t km s ním môžu byť drahé problémy.
U nás zatial bez problémov, ale pre istotu v tom nieje Long-life olej (Alebo je a mení sa po tolko km ako normál). Na 2.0 naftu ťahá pekne(posudzujem iba ako spolujazdec), spotreba v zime 6l v lete by mala ísť ešte nižšie(Hlavne dialnica 130km/h). Točivý moment má dosť prudký nástup a je cítiť "Turbo-dieru". Čo sa hlučnosti a vibrácii týka tak je to klasické TDI .
75t km za 6 rokov je nerealne, treba si uvedomiť že Passata si nekúpy dedko aby na tom jazdil do Tesca. Ak auto osobne nepoznáš tak treba ísť z VINkom do koncenového servisu a oni by ti mohli povedať kolko to realne má (Resp. kedy čo bolo mené a podla toho sa to dá presnejšie odhadnúť.
Koncernu to v týchto rokoch u 2.0 Tdi moc nešlo... S nástupom CR je to už v pohode (Alebo to nemá tolko Km aby sa to prejavilo)
Ospravedlnujem sa za prípadné gramatické chyby.
Btw, môj prvý post patrí tebe xD
Naposledy upravil(a) Noldo dne čtv 01 bře 19:17, celkem upraveno 2 x.
Re: Passat 2.0 TDi 2006
Vdaka. Me tvrdili (nie predavajuci) ze prave tento motor je v pohode a vydrzi cez 200 000. Lepsie kupit rok 2008?
Re: Passat 2.0 TDi 2006
Cez 200t vydrží snaď každý motor, tento určite tiež. Pre niekoho to môže byť v pohode, pre niekoho nie. 103 kw je tiež viac menej to isté. My sme to riskli a zatial nelutujeme (Ale chlapík čo sa o to stará bol proti, argumentoval tým že jednu prasknutú hlavu s toho má v obývačke.
A možno preto je s tím toľko problémou že auto s tím si kúpia ludia ktorým 103 kw nestačí majú v pláne na to šlapať. Ved sa montoval iba do Octavie RS, Passatu a Audi A4(myslím že iba S-line). Najdôležitejšie je ako sa k tomu budeš chovať.
Toto práve bola snaha o zvyšovanie výkonu bez vylešenia technológie. Konkurencia mala CR a VW potreboval aby mali TDI porovnatelný výkon. Staršie motory 77 a 66 kw vydržali nesmierne vela.
PS: Nevšimol som si dotaz, Audi má od 2008 už iba CR predpokladam že VW tiež ale skús pogoogliť. Ak budeš hladať Crko tak si daj pozor a never tomu čo hovoria bazárnici. Nám zapreto tvrdil že to musí byť CRko a nieje
A možno preto je s tím toľko problémou že auto s tím si kúpia ludia ktorým 103 kw nestačí majú v pláne na to šlapať. Ved sa montoval iba do Octavie RS, Passatu a Audi A4(myslím že iba S-line). Najdôležitejšie je ako sa k tomu budeš chovať.
Toto práve bola snaha o zvyšovanie výkonu bez vylešenia technológie. Konkurencia mala CR a VW potreboval aby mali TDI porovnatelný výkon. Staršie motory 77 a 66 kw vydržali nesmierne vela.
PS: Nevšimol som si dotaz, Audi má od 2008 už iba CR predpokladam že VW tiež ale skús pogoogliť. Ak budeš hladať Crko tak si daj pozor a never tomu čo hovoria bazárnici. Nám zapreto tvrdil že to musí byť CRko a nieje
- Jacík
- Pan Řidič
- Příspěvky: 497
- Registrován: sob 19 úno 11:05
- Bydliště: Svitavy a občas Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat 2.0 TDi 2006
To si děláš srandu? Kdybys napsal 400 nebo 500, tak budiž, ale 200 je úlet Auto, u kterýho by mi někdo řekl, že motor vydrží 200tis., bych teda fakt nechtělpropeler píše:Vdaka. Me tvrdili (nie predavajuci) ze prave tento motor je v pohode a vydrzi cez 200 000. Lepsie kupit rok 2008?
Re: Passat 2.0 TDi 2006
interní směrnice Konzernu uváděla do cca roku 2005 povinnou testovací životnost komponent 350kkm, fčíl ale už uvádí jen 250kkm ... tožtak no,....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Passat 2.0 TDi 2006
U Thálie se to tak nějak předpokládá, ale u dieslového passata, který je velmi často služebák je takový nájezd minimálně divný.propeler píše:Krom toho ze je to overeny na tom zas tak nesejde. Muj otec udelal za 5 let na Renaultu Thalii 40 000.
2.016V 99kW
Re: Passat 2.0 TDi 2006
To Jacik: Prijde ti to tak?! Ze si delam srandu. Nech si to pro nekoho jinyho frajere.
To Slawall: Cili toto je automaticky taky "sluzebak"., vid? Nebo co za konkretni smysl ma tahle informace?
To Slawall: Cili toto je automaticky taky "sluzebak"., vid? Nebo co za konkretni smysl ma tahle informace?