Jak na meziplyny?
Re: Jak na meziplyny?
Princip meziplynu je v tom, že tam ta rychlost zajede naprosto lehce, v podstatě sama. Proto stačí to tam nervát za každou cenu a bude to v pohodě. Já se to učil jako samouk a zuby jsem nepočítal nikdy...a vlastně se to učím stále
Ain´t nobody got time for that
Re: Jak na meziplyny?
to charger: Tak to doufám že na tom budu podobně a že si to nezkazim těma zubama:D;) Ještě jednou díky všem.
Re: Jak na meziplyny?
Kdyz to tam nebudes "rvat hlava nehlava", ale s citem, tak sance, ze spocitas zuby je velice minimalni.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak na meziplyny?
Zuby sa daju pocitat len pri skusani pravych medziplynov, ked to tam clovek chce narvat este pred druhym stlacenim spojky, aspon mne sa to parkrat takto podarilo(a fakt som to tam nenarval moc no saltpaka u mna ide dost ztuha...) a potom som sa autu musel ospravedlnovat No myslim, ze ak by clovek v ten moment trafil fakt presne tie otacky tak by mu to tam malo vbehnut samo ako bez spojky
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Jak na meziplyny?
tvl ucit se prubej otacek a rychlosti ..vazne nevim co k tomu napsatJakub.K píše:ono s vypnutým motorem se moc srovnávat otáčky nenaučíš. A kdy to přijde? To je ryze individuální. Já na toto koule nemám dodnes. Respektive vážím si svého vozu neb případné Faily nemusí být nic levného pro celkovou údržbu a náklady.JARDA001 píše:chtěl bych se zeptat, po jaké době (orientačně) jste se přestali bát že vám to ujede a vezmete to přes zuby? chápu, základ je asi začít s vypnutym motorem ale stejně....
Co se správných otáček týče, doporučuji sehnat si převodové poměry ke svému vozidlu, naučit se průběh rychlostí na každý stupeň zvlášť a máš vystaráno. Když tohle znáš, tak se nemusíš bát situace,. kdy ti výrazně klesne rychlost pomalým řazením a v ten moment nevíš jak máš srovnat motor (ostatně, to se musí stát tvou přirozeností)..... Já prostě vidím jasně, že když jedu 100, tak to mám 3850 ot na 4ku 2950ot na 5ku a na trojku 5050.... Zde jde krásně vidět, jak to u dízlu nemá vůbec žádný smysl.... Už i proto, že třeba motor vůbec nebrzdí. Dá se jezdit i bez toho. Stačilo mi blbnout s felicii 1.3MPI, ale to není auto pro sportovní účely.... (bavím se o seriovkách)
Jako nej rešení vidím řazení úplně bez spojky.... To chce ale sakra velké koule
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Jak na meziplyny?
učil, jelikož jsem si navrhoval svou vlastní převodovku přesně na svůj naměřený průběh kroutícího momentu z brzdy (pochopitelně jen návrh, aby si někdo nemyslel že si je snad vyrábím). Při výpočtu dynamiky a zrychlení, jsem to řešil musel a vrylo se mi to do paměti. Vcelku užitečné. Nic víc, nic míň... hnidopich a perfekcionista, demagog a především řidič amatérBond007 píše:tvl ucit se prubej otacek a rychlosti ..vazne nevim co k tomu napsatJakub.K píše:ono s vypnutým motorem se moc srovnávat otáčky nenaučíš. A kdy to přijde? To je ryze individuální. Já na toto koule nemám dodnes. Respektive vážím si svého vozu neb případné Faily nemusí být nic levného pro celkovou údržbu a náklady.JARDA001 píše:chtěl bych se zeptat, po jaké době (orientačně) jste se přestali bát že vám to ujede a vezmete to přes zuby? chápu, základ je asi začít s vypnutym motorem ale stejně....
Co se správných otáček týče, doporučuji sehnat si převodové poměry ke svému vozidlu, naučit se průběh rychlostí na každý stupeň zvlášť a máš vystaráno. Když tohle znáš, tak se nemusíš bát situace,. kdy ti výrazně klesne rychlost pomalým řazením a v ten moment nevíš jak máš srovnat motor (ostatně, to se musí stát tvou přirozeností)..... Já prostě vidím jasně, že když jedu 100, tak to mám 3850 ot na 4ku 2950ot na 5ku a na trojku 5050.... Zde jde krásně vidět, jak to u dízlu nemá vůbec žádný smysl.... Už i proto, že třeba motor vůbec nebrzdí. Dá se jezdit i bez toho. Stačilo mi blbnout s felicii 1.3MPI, ale to není auto pro sportovní účely.... (bavím se o seriovkách)
Jako nej rešení vidím řazení úplně bez spojky.... To chce ale sakra velké koule
Re: Jak na meziplyny?
a jak to pomuze provadeni meziplynu? to jako koukas na otackomer a snazis se to trefit?
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Jak na meziplyny?
jinak razeni bez spojky taky neni zasadni problem, ale chce to mit spis vhodne auto... u tdi 66kW jsem tak radil bezne
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Jak na meziplyny?
Spíš než bez spojky se to učte bez ubrání plynu. Zvlášť v době el. plynu stejně o normálním meziplynu nelze vůbec ani uvažovat.
Takže: Jedeš za 4, spojku, vyřadíš, pustíš spojku šlápneš spojku, zařadíš 3, pustíš spojku. S plynem nehýbeš, otáčky po celou dobu letí nahoru, takže musíš celkem pospíchat . Nelze pochopitelně začínat s plynem na podlaze. Ale se služební Š120 před nějakými 25-30 lety jsme to praktikovali a přežila to.
Takže: Jedeš za 4, spojku, vyřadíš, pustíš spojku šlápneš spojku, zařadíš 3, pustíš spojku. S plynem nehýbeš, otáčky po celou dobu letí nahoru, takže musíš celkem pospíchat . Nelze pochopitelně začínat s plynem na podlaze. Ale se služební Š120 před nějakými 25-30 lety jsme to praktikovali a přežila to.
Re: Jak na meziplyny?
proc by s elektronickym plynem nesly meziplyny?
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW