Jak správně na rozjezdy do kopce
Re: Jak správně na rozjezdy do kopce
Jenom debil a smrt zkurvi spojku
Re: Jak správně na rozjezdy do kopce
to jsi posral
Re: Jak správně na rozjezdy do kopce
Doufam, ze rano jedna nebude cekat rovnou za dverma...
Re: Jak správně na rozjezdy do kopce
Pobavil me jeden mistr volantu, co o sobe prohlasoval, jak spoluporada snad Diamond race a tohleto, tamhleto, ale u sluzebniho auta oddelal behem 50tis. km dve spojky. To asi nebyl uz bezny clovek.Krysa píše:běžný člověk spojku nekurví
Re: Jak správně na rozjezdy do kopce
Jakub.K: Ješitně se tady projevuješ akorát ty Ručka je zbytečný krok navíc v 99% případů rozjezdu. Myslím si to já, hádám i hodně lidí tady, a taky ti opravdu dobří řidiči, se kterými jsem měl možnost jet (a ti ovládali často keramickou spojku, která mi přijde na obsluhu ještě složitější). Pokud si někdo není jistý rychlou prací nohou na pedálech, at ručku používá, je to jen dobře, ale rozhodně bych to nepodsouval jako činnost dobrého a uvědomělého řidiče...
Ain´t nobody got time for that
Re: Jak správně na rozjezdy do kopce
Ale chargere, tvých 99% jsem nikde nepopíral. Jinak rozlišuj prosím ješitnost od arogance... Zajisté jsi myslel to druhécharger píše:Jakub.K: Ješitně se tady projevuješ akorát ty Ručka je zbytečný krok navíc v 99% případů rozjezdu. Myslím si to já, hádám i hodně lidí tady, a taky ti opravdu dobří řidiči, se kterými jsem měl možnost jet (a ti ovládali často keramickou spojku, která mi přijde na obsluhu ještě složitější). Pokud si někdo není jistý rychlou prací nohou na pedálech, at ručku používá, je to jen dobře, ale rozhodně bych to nepodsouval jako činnost dobrého a uvědomělého řidiče...
- já jsem jen jasně konstatoval fakt, že rozjezd na pedálech do kopce je manévr, při kterém dojde vždy k mírnému prohupu (nemusí, pokud člověk umí ovládat všechny pedály oběma nohama, ovšem nikdy mě takto nikdo nepřesvědčí, že bude rozjezd mnohem plynulejší ), většímu rázu do převodovky a spojky, rostoucí samozřejmě se stoupáním. Navíc hrozí riziko horšího odhadu což zase ovlivňuje chování....
PS: Každý si pod pojmem rozjezdy do kopce představí své, Pražák zajisté kopce nezná (s nadsázkou), ovšem Pražák právě ví, když se na semaforu ve stoupání 10% někdo někomu nalepí na zadek, ten mu pak následně políbí nárazník, bo je přece frajer. Berete ručku jako věc hanby, přitom jí 50% řidičů ani neumí dobře použít. Frajeřit můžu na okruhu či na parkovišti s klukama tuzéry, ale v provozu raději sázím na jistotu. Jde i o provozní fakt, nikoliv jen o to že jsou rozjezdy přes pedály víc cool a pohodlnější. Ale to jsem odběhl od dotazu ohledně "správnosti" která nijak nesouvisí s pohodlností. (podobně jako diskuze o meziplynech, kdy je správnější jej právě používat, přičemž to drtivá většina lidí nedělá, tam je to ale dáno tím, že to většina lidí neumí)
bavím se tady o řádově procentuálních rozdílech v opotřebení mechanizmů... Takže tomu klidně říkejte hnidopišství z mé strany. Někdo se musí zastávat menšiny (podobným způsobem se rozšířil mýtus o tom jak je Octavie nejlepší auto, a kdo jej nemá je outsider, snad se tím někoho nedotknu)
Naposledy upravil(a) Jakub.K dne čtv 23 úno 11:32, celkem upraveno 1 x.
Re: Jak správně na rozjezdy do kopce
Děkuji za tvé názory! Stojím plně na tvé straně! Tady je to samý Schumacher, meziplyny, otáčky, gufera totok, ale vidím to jako ty! Člověk, který si váží svého automobilu, tak nebude stát v kopci na spojce a ničit si tím půl auta.
Re: Jak správně na rozjezdy do kopce
Stát v kopci na spojce? Já stojím na brzdě
Re: Jak správně na rozjezdy do kopce
Tak ty seš krysa!