Nechtel jsem se do teto diskuse zapojovat, ale nejsem ani pornoherec, ani zavodnik, mam rad hezkou projizdku a kochani se , presto je mi jakakoli forma automatiky v obou pripadech ciziCaddy píše: furt ale zapominas, ze ja nejsem rallye jezdec, ja rad pohodu, hezkou projizdku, kochani
pokud pouzijeme opet sexualni primer, tak to je jako kdybych tu vypravel o romantickem milovani na plazi pod palmou a vy pritom byli vyznavaci BDSM
Jak správně na rozjezdy do kopce
Re: Jak správně na rozjezdy do kopce
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Jak správně na rozjezdy do kopce
Tak tak. I prostá sekera je lepší než vynález toho Gílotýna
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.
Re: Jak správně na rozjezdy do kopce
Caddy píše:ne, ty lamely normalne funguji...automat normalne vydrzi cely zivot auta, pokud se apson nekdy vymeni olej a zachazi se s nim spravne
narozdil od spojek, ktere jsou spotrebak Proto se vzdy musim smat, kdyz nekdo rika o nespolehlivosti automatu...ano, ono jich hodne odejde, ale vetsina je spatnym zachazenim...nebo proste uz fakt letitosti, precijen u 40 stareho auta se to halt stat muze...ale vetsinou to slape i tam bez problemu, napriklad mne to radi uplne v pohode a necitim, ze by se to nejak chylilo k zhorseni....auto z roku 71
jak vždycky někdo s automatem začne mluvit o spojce jako spotřebáku, tak si vzpomenu, že jsem měnil spojku jen v jednom autě a to jsem to koupil a už prokluzovala... s autem jsem najel 180tkm a spojka tam je furt... jestli původní majitel měnil nebo neměnil... jako ano, věřím, že automatista odvaří spojku za pár km
ad sexuální praktiky... automat je jako strčit jej do černýho boxu a čekat co bude...
tak to promiň to si ho radši chytnu a zařídím se podle hesla: Urob si sám
Slow and serious
Re: Jak správně na rozjezdy do kopce
Rozjezd do kopce. Tož tady je důležité, co je tam za motor. Spojku bych fakt neřešil, u většiny aut je brutálně předimenzovaná.
Pokud mám malý benzín, tak přes ručku.
Většinou však jezdím s větším benzínem nebo dieselem, a tam je to jasné: Pravou nohou držet brzdu, pomalu levou povolovat spojku na jedničce až udrží auto aby necouvlo (je to cítit, při tom pomalu povoluju brzdu), a pak s pravou nohou na plyn a rozjet. Celé to po nácviku netrvá déle než 1s.
Edit: když vzpomínám, jestli jsem někdy musel řešit vysypanou spojku, tak ne. Jednou u Nivy, ale to neumřela spojka, pouze její ovládání (není tam lanko ale hydro s brzdovkou).
Pokud mám malý benzín, tak přes ručku.
Většinou však jezdím s větším benzínem nebo dieselem, a tam je to jasné: Pravou nohou držet brzdu, pomalu levou povolovat spojku na jedničce až udrží auto aby necouvlo (je to cítit, při tom pomalu povoluju brzdu), a pak s pravou nohou na plyn a rozjet. Celé to po nácviku netrvá déle než 1s.
Edit: když vzpomínám, jestli jsem někdy musel řešit vysypanou spojku, tak ne. Jednou u Nivy, ale to neumřela spojka, pouze její ovládání (není tam lanko ale hydro s brzdovkou).
Naposledy upravil(a) Pawlik dne pon 21 lis 12:02, celkem upraveno 1 x.
Vysoká rychlost nezabíjí.
Zabíjí zbytečná rychlostní omezení.
Protože řidiči - vystresovaní možným postihem - začnou dělat chyby. Místo aby koukali kam jedou, hledají policajty v křoví.
Auto je zbraň jako každá jiná. Pistole taky nevystřelí sama od sebe.
Zabíjí zbytečná rychlostní omezení.
Protože řidiči - vystresovaní možným postihem - začnou dělat chyby. Místo aby koukali kam jedou, hledají policajty v křoví.
Auto je zbraň jako každá jiná. Pistole taky nevystřelí sama od sebe.
Re: Jak správně na rozjezdy do kopce
Rozjíždim se s couvnutím, mám kdyžtak vzadu tažný.
Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
Re: Jak správně na rozjezdy do kopce
Což o to, na Transitu mám tažné, na Nivě mohutný nárazník.. Ale snažím se necouvat. Nerad bych "poladil" nárazník někomu, kdo má dražší plast než já všechny auta dohromady
Vysoká rychlost nezabíjí.
Zabíjí zbytečná rychlostní omezení.
Protože řidiči - vystresovaní možným postihem - začnou dělat chyby. Místo aby koukali kam jedou, hledají policajty v křoví.
Auto je zbraň jako každá jiná. Pistole taky nevystřelí sama od sebe.
Zabíjí zbytečná rychlostní omezení.
Protože řidiči - vystresovaní možným postihem - začnou dělat chyby. Místo aby koukali kam jedou, hledají policajty v křoví.
Auto je zbraň jako každá jiná. Pistole taky nevystřelí sama od sebe.
Re: Jak správně na rozjezdy do kopce
správný rozjezd do kopce je vždy a jen přes ruční brzdu. Vymyslete si jakoukoliv situaci a vždy budou samá pozitiva jen pro ruční brzdu.
- to že do mírného stoupání není ručka zapotřebí, neznamená že je horší variantou.
Pro ručku mluví jasně tyhle věci:
- rychlý a svižný rozjezd
- žádné zhoupnutí
- mnohem příjemnější přenos momentu na spojce, včetně její kratší práce
- nižší riziko zamotání noh (profesionálové namítnou, jako vždy, pak si popovídáme až se tesař utne, toho bývám svědkem často)
- téměř nutnost pro slabší vozidla (ale to už je věc každého)
docela se divím, že pan Janda toto vůbec nebere v potaz..... Řeč byla o správnosti ne o "frajeřině" kdo má lepší "koule" a kdo a jak to se svou károu parádně umí. Zrovna nedávno se pár mých známých divilo, jak to dělám že z křižovatek fičím jako ďábel (prej jak pirát). Tajemství je jednoduché, nevysmívat se autoškole a použití nejprimitivnějšího mechanismu každého auta pro dosažení mnohem efektivnějších výsledků. Osobně jsem právě jeden z těch, co pohupovače na spojce k smrti nesnáším, přece se do toho krpálu nebudou snižovat k trapné ruční brzdě. A dost to si koleduje ode mne na flame peace
- to že do mírného stoupání není ručka zapotřebí, neznamená že je horší variantou.
Pro ručku mluví jasně tyhle věci:
- rychlý a svižný rozjezd
- žádné zhoupnutí
- mnohem příjemnější přenos momentu na spojce, včetně její kratší práce
- nižší riziko zamotání noh (profesionálové namítnou, jako vždy, pak si popovídáme až se tesař utne, toho bývám svědkem často)
- téměř nutnost pro slabší vozidla (ale to už je věc každého)
docela se divím, že pan Janda toto vůbec nebere v potaz..... Řeč byla o správnosti ne o "frajeřině" kdo má lepší "koule" a kdo a jak to se svou károu parádně umí. Zrovna nedávno se pár mých známých divilo, jak to dělám že z křižovatek fičím jako ďábel (prej jak pirát). Tajemství je jednoduché, nevysmívat se autoškole a použití nejprimitivnějšího mechanismu každého auta pro dosažení mnohem efektivnějších výsledků. Osobně jsem právě jeden z těch, co pohupovače na spojce k smrti nesnáším, přece se do toho krpálu nebudou snižovat k trapné ruční brzdě. A dost to si koleduje ode mne na flame peace
Re: Jak správně na rozjezdy do kopce
teda nevim, nevim, ale ja do kopce stojim na nozni brzde. Blikne oranz, spojka, jednicka a na zelenou vyrazim bez couvnuti i v nejprudsim krpalu. Je to jenom o cviku . .
Re: Jak správně na rozjezdy do kopce
koukam ze tu mame odbornika
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Jak správně na rozjezdy do kopce
to je z Rádce mladého automobilisty ?