Passat 3,2
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28036
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat 3,2
mmira: otázkou je, co si představuješ pod pojmem "v průseru" Pokud tím myslíš pouhé tupé zrychlení, tak u DSG dáš kickdown a ono si to už poradí. Pokud ale myslíš nějakou krizovku, kde je potřeba i ruce na volantu, tak tady mi pak MT přijde horší, jelikož do toho musím ještě sundavat ruce z volantu, což u AT/DSG není potřeba a u DSG s pádlama je to ještě snažší.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Passat 3,2
mam na mysli ty situace, ve kterych jsme se uz kazdy zarucene octli. staci udelat chybu a zacit predjizdet na pohodu v domneni, ze je hodne casu (popr narazit na trotla, ktery pri predjizdeni zacne zrychlovat). najednou se odnekud vyriti jine auto a clovek musi hodne rychle zmizet. presne v tuto chvili bude podrazeni DSG trvat vyrazne dele, nez u manualu. protoze auto zrychluje, bude mit nachystany vyssi stupen. ale on je potreba nizsi. navic s manualem snadno podradim rovnou o dva stupne a mam tech koni k dispozici vyrazne vice.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Passat 3,2
s 500PS autem zkušenost bohužel nemám, jen se 150PS motorkou, ovšem ta má asi podobné jízdní parametry jak to autommira píše:samozrejme, zadne takove tvrzeni neni platne absolutne. zatim mam aktivni zkusenost jen s maximalne 500 k a stale to bylo v souladu s onou hypotezou .
při splynutí s provozem se nevyužijí její schopnosti snad ani ze třetiny
a jen trochu ostřejší manipulace s plynem znamená okamžitý únik z běžných zvyklostí a je nepochybně provázena bezmezným obdivem ostatních účastníků provozu
proto jsem se ptal jak je to u výkonných aut
Re: Passat 3,2
S DSG toho zas tolik najeto nemám a to jen s jedním autem (R32), ale tohle můžu podepsat. I při řazení pádly pod volantem jsou občas prodlevy mezi zařazením na můj vkus moc dlouhý a obtěžuje to.pjanda píše:
Ale pozor, uskali DSG je prave i v tom, ze jeji zakladni neduh manualni volba stupnu neodstrani. I v tomto rezimu musi prevodovka spravne predpokladat vas dalsi krok a mit pripraveny ten spravny stupen, jinak je zoufale pomala.
Re: Passat 3,2
Kdykoli jedes jinak nez vetsina,tak nejsi popularni. Zalezi jestli jezdis kvuli reakci okoli,nebo proste spechas/bavis se/trenujes atd me je reakce okoli ukradena,jezdim podle sveho nejlepsiho vedomi a svedomi a podle situace;) a pri tomto stylu me cokoli co rozhoduje za me, neuspolojuje. Asi prave proto ze mam jinou logiku jizdy.Vana píše:s 500PS autem zkušenost bohužel nemám, jen se 150PS motorkou, ovšem ta má asi podobné jízdní parametry jak to autommira píše:samozrejme, zadne takove tvrzeni neni platne absolutne. zatim mam aktivni zkusenost jen s maximalne 500 k a stale to bylo v souladu s onou hypotezou .
při splynutí s provozem se nevyužijí její schopnosti snad ani ze třetiny
a jen trochu ostřejší manipulace s plynem znamená okamžitý únik z běžných zvyklostí a je nepochybně provázena bezmezným obdivem ostatních účastníků provozu
proto jsem se ptal jak je to u výkonných aut
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28036
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat 3,2
Tak pokud předjíždím, tak používám pádla a takový rychlostní stupeň, který mi to umožní zcela bezpečně - pokud se už tedy rozhodnu předjíždět do míst, kam nemám náležitý rozhled. Jinak mi stačí, jak jsem již psal, pouhý kickdown - jelikož je většinou v D zařazená 6tka, tak 2. spojka má 5tku a na ní má moje auto velmi slušný tah.mmira píše:mam na mysli ty situace, ve kterych jsme se uz kazdy zarucene octli. staci udelat chybu a zacit predjizdet na pohodu v domneni, ze je hodne casu (popr narazit na trotla, ktery pri predjizdeni zacne zrychlovat). najednou se odnekud vyriti jine auto a clovek musi hodne rychle zmizet. presne v tuto chvili bude podrazeni DSG trvat vyrazne dele, nez u manualu. protoze auto zrychluje, bude mit nachystany vyssi stupen. ale on je potreba nizsi. navic s manualem snadno podradim rovnou o dva stupne a mam tech koni k dispozici vyrazne vice.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28036
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat 3,2
Takových machrů jsou plné hřbitovyBatman píše: Zalezi jestli jezdis kvuli reakci okoli,nebo proste spechas/bavis se/trenujes atd me je reakce okoli ukradena,jezdim podle sveho nejlepsiho vedomi a svedomi a podle situace;)
Akorát, že většinou s sebou vezmou i někoho, kdo se zrovna nebaví a ani netrénuje
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Passat 3,2
mi reakce okolí ukradená není a říkám tomu ohleduplnostBatman píše:... me je reakce okoli ukradena...
a řek bych taky že se to občas i vyplatí
ale chápu, každý jsme nějaký
Re: Passat 3,2
Vana: odpoved viz batman. staci, kdyz clovek jen trochu agresivneji predjizdi a uz si vyslouzi obdivne projevy v podobe blikani, troubeni apod.
rBOB: ja ti nevim, ale slusny tah ma podle me treba lokomotiva . nebavime se o predjizdeni v mistech bez radneho rozhledu, tam je kazdy radne (doufam) pripraven a soustreden. ale prehlednout se muze kazdy. uvedu konkretni priklad. jedu v M3, jsem na okresce, mam tam 70. chci predjizdet, vidim daleko, radim 4, zacnu predjizdet. najednou se z poza obzoru vyriti rychle jedouci motorkar. mam 3 moznosti. zadupnu to, zrychlim a zaradim se nebo si ho necham rozplacnout o kapotu. zadupnout je riziko, ten vedle me to zadupne taky a zase nebudu mit kam uhnout. tak radeji podradim na 2 a zmizim v radu zlomku sekund.
jsem presvedcen, ze pokud budes ve stejne situaci, nikdy tve DSG nepodradi rychleji nez ja manualne (a to ja nejsem zadny prebornik, jsou tu rychlejsi strelci). v pripade stejnych aut se proste usetri desetiny sekund, ktere muzou znamenat rozdil mezi prebarvenymi spodkami a tragedii.
rBOB: ja ti nevim, ale slusny tah ma podle me treba lokomotiva . nebavime se o predjizdeni v mistech bez radneho rozhledu, tam je kazdy radne (doufam) pripraven a soustreden. ale prehlednout se muze kazdy. uvedu konkretni priklad. jedu v M3, jsem na okresce, mam tam 70. chci predjizdet, vidim daleko, radim 4, zacnu predjizdet. najednou se z poza obzoru vyriti rychle jedouci motorkar. mam 3 moznosti. zadupnu to, zrychlim a zaradim se nebo si ho necham rozplacnout o kapotu. zadupnout je riziko, ten vedle me to zadupne taky a zase nebudu mit kam uhnout. tak radeji podradim na 2 a zmizim v radu zlomku sekund.
jsem presvedcen, ze pokud budes ve stejne situaci, nikdy tve DSG nepodradi rychleji nez ja manualne (a to ja nejsem zadny prebornik, jsou tu rychlejsi strelci). v pripade stejnych aut se proste usetri desetiny sekund, ktere muzou znamenat rozdil mezi prebarvenymi spodkami a tragedii.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Passat 3,2
Nejaka statistika? Na hrbitove spis lezi spousta standardnich ridicu kteri proste udelali chybu. Ale to bych nechtel rozebirat tady. Btw ty jezdis podle predpisu, ze me soudis?
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW