Passat 3,2

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: Passat 3,2

Příspěvek od Bond007 »

Ja vim,dlouho jsem bojoval s prirozenou skromnosti,ale pravda musela ven :)
Ted vazne,pro 90% ridicu je to prinos,az nad to brutalni podtaceni,ale me to neoslovuje
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat 3,2

Příspěvek od pjanda »

beaumont píše:Nicméně souhlasím s názorem, že manuálu se těžko něco vyrovná, už proto že žádný automat nemůže "vidět" profil cesty pár desítek / stovek metrů před sebou a připravit se na další jízdní manévr. Vždycky může zareagovat až na to, že řidič ubere / přibrzdí / přidá. Manuální volba převodů (ať už pádly nebo čímkoliv jiným) může být fajn, ale to si pak zase nemusím pořizovat automat, že.
Ale pozor, uskali DSG je prave i v tom, ze jeji zakladni neduh manualni volba stupnu neodstrani. I v tomto rezimu musi prevodovka spravne predpokladat vas dalsi krok a mit pripraveny ten spravny stupen, jinak je zoufale pomala.

Proto ji take mam mene rad nez v jinych rezimech hure fungujici sekvence ci automaty, ktere nic nepredpokladaji a proste tam vzdy stejne rychle daji kvalt, ktery jim reknete.

Jinak souhlasim, ze funguje s ruznymi motory ruzne a take v ruznych generacich ruzne. Nicmene je tim mene vhodna, cim vice rostou naroky na auto, tedy cim vice jde o nejak sportovni model. Treba u Superbu 3,6 me az tak neobtezuje, ale v Sciroccu R uz je to o dost horsi a v takove RS5 je vylozene mizerna...

Bob: Samozrejme, v nejakem Golfu TDI s ni ostre nejezdi asi nikdo ;), ale v Sciroccu R nebo Audi R/S to procento bude zrejme vyssi :) Ale hodnotim to zde beztak hlavne ze sveho pohledu...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28036
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat 3,2

Příspěvek od řidičBOB »

pjanda píše:Bob: Samozrejme, v nejakem Golfu TDI s ni ostre nejezdi asi nikdo ;), ale v Sciroccu R nebo Audi R/S to procento bude zrejme vyssi :) Ale hodnotim to zde beztak hlavne ze sveho pohledu...
Vždyť ano - ale i tato "rychlá" auta si kupují většinou lidé, kteří v tom rychle jezdí maximálně na rovině. To, že si někdo koupí Audi RS ještě nutně neznamená, že ho i umí řídit x_x
Tvůj jízdní styl se vymyká tomu průměrnému, proto je také Tvůj pohled trošku přísnější.
BTW: a jestli Tě DSG neobtěžuje v SII s 3.6V6, tak v kombinaci s ještě silnějším 3.6V6 je to, proti SII, o znatelný kus dál.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat 3,2

Příspěvek od pjanda »

Vsak rikam jen vyssi procento, coz nepopres ;), jestli to bude treba 20 procent nevim, ale bude to jiste mensina, to je jasne...

Jinak jel jsem se silnejsim 3,6 v Passatu CC a to auto bylo celkove tak podivne, ze pocity z DSG se v tom tak nejak ztracely ;) S R36 jsem nejel, muzes ho nekdy pristavit ;)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
Vana
Letec
Příspěvky: 1064
Registrován: stř 16 úno 15:30

Re: Passat 3,2

Příspěvek od Vana »

Dá se vůbec u nás v běžném provozu výrazněji využívat schopnosti aut typu Audi RS a podobných aniž by taková jízda nepřipomínala idiota za volantem ?
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Passat 3,2

Příspěvek od mmira »

Jsem presvedcen, ze temer neustale. to tedy patri k te vyuzitelnosti.

mmch, co si predstavujes pod pojmem idiot za volantem?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
Vana
Letec
Příspěvky: 1064
Registrován: stř 16 úno 15:30

Re: Passat 3,2

Příspěvek od Vana »

mmira: 120kmh přes vesnici, kličkování +200kmh v hustším provozu na dálnici, na kruháči ve městě po dvou kolech, do zatáček na okresce štorcem, od semaforů na plný plyn ... příkladů bude spousta
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Passat 3,2

Příspěvek od mmira »

k vetsine techto veci ale nepotrebujes auto typu Audi RS.

obecne receno, cim silnejsi auto, tim vyssi aktivni bezpecnost - predjizdeni, unik z krizovek apod. a zbytek je na jinou diskuzi nekde jinde.

mmch, s DSG jsem toho najel minimum, ale jsem presvedcen, ze stejne jako jine automaty snizuje, mimo jine, prave tu uroven aktivni bezpecnosti. s manualem v pruseru podradim a zmizim, u automatu clovek jen pocita ubihajici cas a modli se. a plati to i pro auta typu MB E500
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
Vana
Letec
Příspěvky: 1064
Registrován: stř 16 úno 15:30

Re: Passat 3,2

Příspěvek od Vana »

mmira píše:...obecne receno, cim silnejsi auto, tim vyssi aktivni bezpecnost - predjizdeni, unik z krizovek apod....
nejsem si jistý jestli to platí univerzálně donekonečna
ale souhlas, je to na jinou diskuzi
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Passat 3,2

Příspěvek od mmira »

samozrejme, zadne takove tvrzeni neni platne absolutne. zatim mam aktivni zkusenost jen s maximalne 500 k a stale to bylo v souladu s onou hypotezou ;).
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Odpovědět