BMW Divize
Re: BMW Divize
Koubes: Je, 325i ma jeste delsi, proto se chova tak tragicky - mensi vykon v nizsich otackach a jeste k tomu delsi prevody to auto zabijeji, i kdyz i 25i motor je jinak skvely. O neco malo delsi jsou 1, 2 i 3 (zbytek stejny) a k tomu ma jeste tezsi staly prevod 3,07.
Je to prevodovka ze ctyrvalcu naroubovana na staly prevod 318d, to nemohlo dopadnout dobre
Je to prevodovka ze ctyrvalcu naroubovana na staly prevod 318d, to nemohlo dopadnout dobre
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
Takže pokud tomu správně rozumím, do 130i lze dát 3.64 z 330i AT. Dobrý vědět.
Obdobně se u 330i e46 mění stálý z 330i cabrio.
Znám několik lidí, kteří mají u R4 motorů 1,6-2,0l kompletně nově poskládanou převodovku od Bartáška. Ceny byly 2-3 roky zpět okolo 50tis. Kč za šikmý zuby u 5° převodovky. Kolik by to asi bylo u 3,0 motoru?
Obdobně se u 330i e46 mění stálý z 330i cabrio.
Znám několik lidí, kteří mají u R4 motorů 1,6-2,0l kompletně nově poskládanou převodovku od Bartáška. Ceny byly 2-3 roky zpět okolo 50tis. Kč za šikmý zuby u 5° převodovky. Kolik by to asi bylo u 3,0 motoru?
RWD
Re: BMW Divize
tak to je dobrýacer.t píše:Reklamu na BMW, která běžela během SuperBowl znáte ?
tady je prodloužená verze
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: BMW Divize
tak teď eště 1 důležitá otázka: je možná záměna převodovky za variantu z 30i? Pokud teda nejsou shodné?
Re: BMW Divize
Ano, to jiste je mozne, mezi 130i a 330i je vse zamenitelne vsemi smery Ale me ve 130i prevodovka netrapila, abyla v podstate tak akorat. Kdyby to nemelo omezovac, z mensiho kopce to na 6 na omezovac otacek narazi. Samozrejme, pokud nekdo preferuje technicke trate, ma to smysl zkratit...d1.8t píše:Takže pokud tomu správně rozumím, do 130i lze dát 3.64 z 330i AT. Dobrý vědět.
Zajimave, take moznost. Ale ona sama prevodovka u 3er neni az tak mizerne poskladana (snad jen 5-6 je trochu moc eko), mrvi to hlavne obludne dlouhy staly prevod...d1.8t píše:Znám několik lidí, kteří mají u R4 motorů 1,6-2,0l kompletně nově poskládanou převodovku od Bartáška. Ceny byly 2-3 roky zpět okolo 50tis. Kč za šikmý zuby u 5° převodovky. Kolik by to asi bylo u 3,0 motoru?
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
Nemohu rici jiste, neresil jsem, ale predpokladam, ze ano. Nicmene to mnoho neudela, rozdily v prevodech 1-2-3 jsou velmi male, to nema smysl. Problem je staly prevod. Dal bych tam opet ze 130i nebo 330i AT a je vyreseno, mohu to hodit do piloveho diagramu jak by to vyslo...Koubes píše:tak teď eště 1 důležitá otázka: je možná záměna převodovky za variantu z 30i? Pokud teda nejsou shodné?
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
Tak zkrácení stálýho převodu je vždy ekonomická varianta. Kontraproduktivní je u ní zkrácení prvních kvaltů. Dokážu si představit něco ve stylu 130i u který by jednička jela 70km/h možná i trochu víc, 2-5ka by byly rozkopaný do dvou set a k tomu delší šetku na přejezdy. Ale to vyplývá z mého použití kdy se nad 200km/h prakticky nedostávám.pjanda píše: Zajimave, take moznost. Ale ona sama prevodovka u 3er neni az tak mizerne poskladana (snad jen 5-6 je trochu moc eko), mrvi to hlavne obludne dlouhy staly prevod...
RWD
Re: BMW Divize
Jiste, souhlasim, staly prevod neresi vse - zalezi jak je poskladana prevodovka a jak s tim chcete jezdit, tedy kde to ma byt rychle. U te 330i E90 vychazi zmena jen stalym prevodem obstojne, hlavne mam vyzkousene ze 130i, jak to funguje. A myslim, ze s ohledem na vyssi hmotnost a o neco nizsi vykon by to i 3,64 sneslo...
Jinak na to mame trochu odlisny pohled, ja se malokdy dostavam pod 200 Proto se mi libi treba prevodovky Porsche nebo starsich BMW, ktere maji/mely kratce nasledujici posledni kvalty, takze rychle dosahovaly relativne vysoke Vmax bez ohledu na kopec, vitr apod. Toho u prevodovky s daleko odsazenymi poslednimi stupni dosahnete tezko...
Jinak na to mame trochu odlisny pohled, ja se malokdy dostavam pod 200 Proto se mi libi treba prevodovky Porsche nebo starsich BMW, ktere maji/mely kratce nasledujici posledni kvalty, takze rychle dosahovaly relativne vysoke Vmax bez ohledu na kopec, vitr apod. Toho u prevodovky s daleko odsazenymi poslednimi stupni dosahnete tezko...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
aha, takže stačí úplně stejně jenom vyměnit stálý převod. Dobře vědět.
Re: BMW Divize
jsem si takhle pri sobote potreboval zlepsit naladu, tak jsem sahl po osvedcene kvalite. chtel bych umet alespon polovinu toho, co tento chlapik
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou