Passat 3,2
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28037
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat 3,2
Jinak kozí test to popsal vcelku rozumně:
http://www.autorevue.cz/passat-variant- ... mum-test_1
http://www.autorevue.cz/passat-variant- ... mum-test_1
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Passat 3,2
já jsem trochu jezdil se Superbama s DSG a zrovna u atmo motoru (3.6) to bylo fajn, rozhodně bych tim klidně jezdil u turba už to nebyla taková hitparáda, ale to nebyla chyba převodovky, jako spíš turba
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: Passat 3,2
Radek napsal dobre testy, ale zrovna ten Passatu 3,2 povazuji za dost nerealisticky.
Co se tyce DSG a jinych dvouspojkovych automatu, tvrdim roky totez - je to nejlepsi automat, ale presto bych si ho nikdy nevybrat. A to tim spise, cim vice ma to auto byt rizeno. I zde na Autoforum.cz to padlo v nekolika testech, presneji treba zde:
http://www.autoforum.cz/testy-aut/test- ... ich-koni?2
ale i v tom odkazovanem testu Golfu TDI DSG je to popsano jasne. Mne na na tom hrozne vadi, ze prevodovka funguje dobre jen tehdy, kdyz se chovate pro ni predvidatelne. Musite "na ni myslet" a davat ruznymi projevy najevo, jaky bude dalsi pokyn k prerazeni. Pri beznem jezdeni se na to tak nejak da zvyknout, ale cim vice od auta chcete, tim mene to jde. Pokud ma jit o opravdu ostrou jizdu, musi auto sekundovat mne, ne ja jemu. Proto me DSG obtezuje.
Co neni nepodstatne - auta s DSG mela pri (velmi) rychle jizde vzdy vyrazne vyssi spotrebu nez tytez modely bez nej, aniz by se rychlost jizdy jakkoli zvysila. Jine je to pri velmi pomale jizde, kde prevodovka behem chvile "nasype" sedmicku (kterou manual ani nema), ale jakmile neco od auta chcete, efektivni to neni.
Proto se pohled na ni lisi podle toho, kdo o nic mluvi. Batman koupil tohle auto zene, ktere se to patrne libi, pekne to radi za ni. Kdyz si s tim ale sjede se svymi ocekavanim sam, hodnoti to velmi negativne...
Co se tyce DSG a jinych dvouspojkovych automatu, tvrdim roky totez - je to nejlepsi automat, ale presto bych si ho nikdy nevybrat. A to tim spise, cim vice ma to auto byt rizeno. I zde na Autoforum.cz to padlo v nekolika testech, presneji treba zde:
http://www.autoforum.cz/testy-aut/test- ... ich-koni?2
ale i v tom odkazovanem testu Golfu TDI DSG je to popsano jasne. Mne na na tom hrozne vadi, ze prevodovka funguje dobre jen tehdy, kdyz se chovate pro ni predvidatelne. Musite "na ni myslet" a davat ruznymi projevy najevo, jaky bude dalsi pokyn k prerazeni. Pri beznem jezdeni se na to tak nejak da zvyknout, ale cim vice od auta chcete, tim mene to jde. Pokud ma jit o opravdu ostrou jizdu, musi auto sekundovat mne, ne ja jemu. Proto me DSG obtezuje.
Co neni nepodstatne - auta s DSG mela pri (velmi) rychle jizde vzdy vyrazne vyssi spotrebu nez tytez modely bez nej, aniz by se rychlost jizdy jakkoli zvysila. Jine je to pri velmi pomale jizde, kde prevodovka behem chvile "nasype" sedmicku (kterou manual ani nema), ale jakmile neco od auta chcete, efektivni to neni.
Proto se pohled na ni lisi podle toho, kdo o nic mluvi. Batman koupil tohle auto zene, ktere se to patrne libi, pekne to radi za ni. Kdyz si s tim ale sjede se svymi ocekavanim sam, hodnoti to velmi negativne...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28037
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat 3,2
pjanda: by mne zajímalo, kolik lidí s tím jezdí "opravdu ostrou jízdou"
Souhlasím s Tebou, že je zásadní rozdíl v tom, s jakým motorem je spřažena. TSI, TDI nebo V6 atmo - to jsou nebetyčné rozdíly.
Teď mám hodně čerstvou zkušenost s kombinací TDI CR 170k + DSG a pro mne je to zatím to nejhorší, co jsem kdy s DSG měl v ruce Na druhém konci stojí 3.6V6, což je motor, který jediný mi dává tak nějak k DSG smysl. TSI motory jsou tak někde mezi - DSG jim, při hodně poslušné jízdě, uspoří docela dost paliva - až jsem byl u SII 1.8TSI překvapen, za jak málo je to schopno jezdit. Bohužel to není zadarmo - 7stupeň je tam prakticky už od 60kmh
Ono pak stačí přesednou do konkurence - třeba Subaru Legacy 3.0H6 a řidič záhy pozná rozdíl a také skutečnost, jak velké utrpení může být špatný automat (i když ne dvojspojka!
Třeba fordovský Powershit je dvojspojka také, ale k DSG to má ještě docela daleko.
Souhlasím s Tebou, že je zásadní rozdíl v tom, s jakým motorem je spřažena. TSI, TDI nebo V6 atmo - to jsou nebetyčné rozdíly.
Teď mám hodně čerstvou zkušenost s kombinací TDI CR 170k + DSG a pro mne je to zatím to nejhorší, co jsem kdy s DSG měl v ruce Na druhém konci stojí 3.6V6, což je motor, který jediný mi dává tak nějak k DSG smysl. TSI motory jsou tak někde mezi - DSG jim, při hodně poslušné jízdě, uspoří docela dost paliva - až jsem byl u SII 1.8TSI překvapen, za jak málo je to schopno jezdit. Bohužel to není zadarmo - 7stupeň je tam prakticky už od 60kmh
Ono pak stačí přesednou do konkurence - třeba Subaru Legacy 3.0H6 a řidič záhy pozná rozdíl a také skutečnost, jak velké utrpení může být špatný automat (i když ne dvojspojka!
Třeba fordovský Powershit je dvojspojka také, ale k DSG to má ještě docela daleko.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Passat 3,2
Tak třeba s 1.9 TDI PD (105 koní, Octavia 2) funguje DSG opravdu mizerně, nedaří se mu udržet auto v tom úzkém pásmu optimálních otáček a ve "sportovním" (Ehm...) módu S nutí ten motor do naprosto nesmyslného vytáčení.
S 2.0 TFSI (Golf V. GTI) už se mi to zdálo mnohem lepší, hlavně protože ten motor má mnohem širší pásmo otáček, kde dobře funguje.
S žádnou V6 jsem bohužel DSG neměl příležitost zkusit.
Nicméně souhlasím s názorem, že manuálu se těžko něco vyrovná, už proto že žádný automat nemůže "vidět" profil cesty pár desítek / stovek metrů před sebou a připravit se na další jízdní manévr. Vždycky může zareagovat až na to, že řidič ubere / přibrzdí / přidá. Manuální volba převodů (ať už pádly nebo čímkoliv jiným) může být fajn, ale to si pak zase nemusím pořizovat automat, že.
S 2.0 TFSI (Golf V. GTI) už se mi to zdálo mnohem lepší, hlavně protože ten motor má mnohem širší pásmo otáček, kde dobře funguje.
S žádnou V6 jsem bohužel DSG neměl příležitost zkusit.
Nicméně souhlasím s názorem, že manuálu se těžko něco vyrovná, už proto že žádný automat nemůže "vidět" profil cesty pár desítek / stovek metrů před sebou a připravit se na další jízdní manévr. Vždycky může zareagovat až na to, že řidič ubere / přibrzdí / přidá. Manuální volba převodů (ať už pádly nebo čímkoliv jiným) může být fajn, ale to si pak zase nemusím pořizovat automat, že.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Passat 3,2
Bob: mozna jsem neumetel,ale pro me osobne v tom nevidim zadna positiva a vzhledem k tomu ze mam dsg v garazi jsem s tim uz neco malo najel... Kazdopadne pri sviznejsi jizde je positivum dsg pouze v akceleraci a razeni nahoru,cokoli ostatniho uz tak presvedcive neni. A jak pise pjanda, radi to v D absolutne nesmyslny prevody, jsem rad ze to ma jen sest stupnu, jinak by to bylo schopny v 60 radit i desitku jediny prijatelny je pak razeni v S, kdy zas ale prevodovka vaha s razenim na vyssi stupen pri plynule jizde. Takze si ve vysledku clovek zase radi sam a positivum je to pouze pro zeny nebo neumetely:)
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28037
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat 3,2
U nového ekoteroristického pojetí (u 2.0TDI CR 125kW) se to chová tak, že se DSG snaží co nejdřív tam narvat nejvyšší možný stupeň, takže při běžné jízdě to řadí při dosažení 1500ot a nutí motor pracovat v cca 1150otáčkách. Jízdně hrůza, poslouchat to dunění motoru v tomto pásmu otáček je ale ultrahrůza.beaumont píše:Tak třeba s 1.9 TDI PD (105 koní, Octavia 2) funguje DSG opravdu mizerně, nedaří se mu udržet auto v tom úzkém pásmu optimálních otáček a ve "sportovním" (Ehm...) módu S nutí ten motor do naprosto nesmyslného vytáčení. .
Tak to je jasné, že ani sebelepší AT nemůže nahradit MT. Já sám DSG mám v několika autech a dobrovolně se přiznávám, že z mé strany je to čirá pohodlnost. Ve městě mne nebaví řadit a tak je D zařazeno pořád. Mimo město se zase, na nějaké hezké okresce, rád projedu a proto mi pádla přijdou vhod.beaumont píše: Nicméně souhlasím s názorem, že manuálu se těžko něco vyrovná, už proto že žádný automat nemůže "vidět" profil cesty pár desítek / stovek metrů před sebou a připravit se na další jízdní manévr. Vždycky může zareagovat až na to, že řidič ubere / přibrzdí / přidá. Manuální volba převodů (ať už pádly nebo čímkoliv jiným) může být fajn, ale to si pak zase nemusím pořizovat automat, že.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28037
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat 3,2
No já Ti nevím - ano, v 60ti to řadí 6tku, ale to jenom kvůli tomu, aby byla nižší spotřeba, emise a co já vím, co ještě. Pokud je s DSG ale spřažen silný motor, tak jakýkoliv tlak na plynový pedál je akceptován velmi rychle a ochotně. Dokonce, pokud změníte jízdní styl, tak DSG se tomu snaží přizpůsbit a řadí ve vyšších otáčkách a to i v režimu DBatman píše:Bob: mozna jsem neumetel,ale pro me osobne v tom nevidim zadna positiva a vzhledem k tomu ze mam dsg v garazi jsem s tim uz neco malo najel... Kazdopadne pri sviznejsi jizde je positivum dsg pouze v akceleraci a razeni nahoru,cokoli ostatniho uz tak presvedcive neni. A jak pise pjanda, radi to v D absolutne nesmyslny prevody, jsem rad ze to ma jen sest stupnu, jinak by to bylo schopny v 60 radit i desitku jediny prijatelny je pak razeni v S, kdy zas ale prevodovka vaha s razenim na vyssi stupen pri plynule jizde. Takze si ve vysledku clovek zase radi sam a positivum je to pouze pro zeny nebo neumetely:)
Takže já si kladu spíš otázku, jestli nejsi žena nebo neumětel právě Ty, aniž bych se Tě chtěl nějak dotknout. S DSG mám odježděno opravdu dost km - sice řádově míň než s MT převodovkama.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Passat 3,2
Zena snad nejsem a rekl bych ze problem bude spis v tom ze mi rve srdce slyset ten udusenej dunici motor v tech 1200rpm a zaroven nemam problem s mt kdykoli bleskove podradit o nekolik stupnu zcela plynule, narozdil od dsg. Ale asi to bude tim ze me rizeni bavi a umim to
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW