BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

Koubes: Je, 325i ma jeste delsi, proto se chova tak tragicky - mensi vykon v nizsich otackach a jeste k tomu delsi prevody to auto zabijeji, i kdyz i 25i motor je jinak skvely. O neco malo delsi jsou 1, 2 i 3 (zbytek stejny) a k tomu ma jeste tezsi staly prevod 3,07.

Je to prevodovka ze ctyrvalcu naroubovana na staly prevod 318d, to nemohlo dopadnout dobre :)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

Takže pokud tomu správně rozumím, do 130i lze dát 3.64 z 330i AT. Dobrý vědět.
Obdobně se u 330i e46 mění stálý z 330i cabrio.

Znám několik lidí, kteří mají u R4 motorů 1,6-2,0l kompletně nově poskládanou převodovku od Bartáška. Ceny byly 2-3 roky zpět okolo 50tis. Kč za šikmý zuby u 5° převodovky. Kolik by to asi bylo u 3,0 motoru?
RWD
Uživatelský avatar
Deli
Letec
Příspěvky: 3118
Registrován: stř 16 úno 15:41

Re: BMW Divize

Příspěvek od Deli »

acer.t píše:Reklamu na BMW, která běžela během SuperBowl znáte ? :))


tady je prodloužená verze
tak to je dobrý :))
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III :)
Fordem tam, vlakem zpátky! ;;)
Koubes
Řidič začátečník
Příspěvky: 102
Registrován: stř 16 úno 15:34

Re: BMW Divize

Příspěvek od Koubes »

tak teď eště 1 důležitá otázka: je možná záměna převodovky za variantu z 30i? Pokud teda nejsou shodné?
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

d1.8t píše:Takže pokud tomu správně rozumím, do 130i lze dát 3.64 z 330i AT. Dobrý vědět.
Ano, to jiste je mozne, mezi 130i a 330i je vse zamenitelne vsemi smery ;) Ale me ve 130i prevodovka netrapila, abyla v podstate tak akorat. Kdyby to nemelo omezovac, z mensiho kopce to na 6 na omezovac otacek narazi. Samozrejme, pokud nekdo preferuje technicke trate, ma to smysl zkratit...
d1.8t píše:Znám několik lidí, kteří mají u R4 motorů 1,6-2,0l kompletně nově poskládanou převodovku od Bartáška. Ceny byly 2-3 roky zpět okolo 50tis. Kč za šikmý zuby u 5° převodovky. Kolik by to asi bylo u 3,0 motoru?
Zajimave, take moznost. Ale ona sama prevodovka u 3er neni az tak mizerne poskladana (snad jen 5-6 je trochu moc eko), mrvi to hlavne obludne dlouhy staly prevod...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

Koubes píše:tak teď eště 1 důležitá otázka: je možná záměna převodovky za variantu z 30i? Pokud teda nejsou shodné?
Nemohu rici jiste, neresil jsem, ale predpokladam, ze ano. Nicmene to mnoho neudela, rozdily v prevodech 1-2-3 jsou velmi male, to nema smysl. Problem je staly prevod. Dal bych tam opet ze 130i nebo 330i AT a je vyreseno, mohu to hodit do piloveho diagramu jak by to vyslo...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

pjanda píše: Zajimave, take moznost. Ale ona sama prevodovka u 3er neni az tak mizerne poskladana (snad jen 5-6 je trochu moc eko), mrvi to hlavne obludne dlouhy staly prevod...
Tak zkrácení stálýho převodu je vždy ekonomická varianta. Kontraproduktivní je u ní zkrácení prvních kvaltů. Dokážu si představit něco ve stylu 130i u který by jednička jela 70km/h možná i trochu víc, 2-5ka by byly rozkopaný do dvou set a k tomu delší šetku na přejezdy. Ale to vyplývá z mého použití kdy se nad 200km/h prakticky nedostávám.
RWD
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

Jiste, souhlasim, staly prevod neresi vse - zalezi jak je poskladana prevodovka a jak s tim chcete jezdit, tedy kde to ma byt rychle. U te 330i E90 vychazi zmena jen stalym prevodem obstojne, hlavne mam vyzkousene ze 130i, jak to funguje. A myslim, ze s ohledem na vyssi hmotnost a o neco nizsi vykon by to i 3,64 sneslo...

Jinak na to mame trochu odlisny pohled, ja se malokdy dostavam pod 200 :) Proto se mi libi treba prevodovky Porsche nebo starsich BMW, ktere maji/mely kratce nasledujici posledni kvalty, takze rychle dosahovaly relativne vysoke Vmax bez ohledu na kopec, vitr apod. Toho u prevodovky s daleko odsazenymi poslednimi stupni dosahnete tezko...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Koubes
Řidič začátečník
Příspěvky: 102
Registrován: stř 16 úno 15:34

Re: BMW Divize

Příspěvek od Koubes »

aha, takže stačí úplně stejně jenom vyměnit stálý převod. Dobře vědět.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

jsem si takhle pri sobote potreboval zlepsit naladu, tak jsem sahl po osvedcene kvalite. chtel bych umet alespon polovinu toho, co tento chlapik

Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Odpovědět