Ale podle počtu shlédnutí se to moc nechytlo, co?Tizy píše:a díky, že jste se chytli na tento virál, ten byl točen zcela záměrně v této podobě k vyvolání vlny sdílení... už jen proto se to neobjevilo ve finálním videu
Další zajímavá autovidea
Re: Další zajímavá autovidea
Re: Další zajímavá autovidea
k tomu nikdo odborníka nepotřebuje. Stačí číst motoristické weby, nebo si otevřít g-power.de kde je o tomto systému napsáno vše, včetně všech grafů z měření... Neznalost se nedá hodit na jiné
http://www.autojournal.cz - Testy a videa exkluzivních vozů
Re: Další zajímavá autovidea
důležité, že se to dostalo až sem... Tenhle YT kanál není primární komunikátvasco píše:Ale podle počtu shlédnutí se to moc nechytlo, co?Tizy píše:a díky, že jste se chytli na tento virál, ten byl točen zcela záměrně v této podobě k vyvolání vlny sdílení... už jen proto se to neobjevilo ve finálním videu
http://www.autojournal.cz - Testy a videa exkluzivních vozů
Re: Další zajímavá autovidea
Tizy píše:k tomu nikdo odborníka nepotřebuje. Stačí číst motoristické weby, nebo si otevřít g-power.de kde je o tomto systému napsáno vše, včetně všech grafů z měření... Neznalost se nedá hodit na jiné
Re: Další zajímavá autovidea
Já bych tuhle diskuzi radši už nerozvíjel, Tizy... Názor tu máme asi všichni stejný
Re: Další zajímavá autovidea
Ale to ne, naopak, já jsem rád, že to Tizy přišel vysvětlit. Je pravdou, že třeba to video s Lambem je trošku kontroverzní, ale pokud to měl být virál, pak účel splnilo. A pokud s tou Californií byly takové podmínky, jak píše, tak je to taky pochopitelné, je jasně, že takovou přemotorovanou bestii nebude jednoduché zvládat a Tizy se s tím popral na výbornou, stejně většina z nás tady si v životě k takovým vozům ani nečuchne!
A kdo bude hodlat pokračovat v pomlouvání bez názoru, pak je jasné, že jen závidí.
Takže myslím, že nebudu sám, kdo bude rád, když sem Tizy naopak přidá videa s auty ke kterým se normálně nejde dostat!!!
A kdo bude hodlat pokračovat v pomlouvání bez názoru, pak je jasné, že jen závidí.
Takže myslím, že nebudu sám, kdo bude rád, když sem Tizy naopak přidá videa s auty ke kterým se normálně nejde dostat!!!
Re: Další zajímavá autovidea
tak závist tady je všude..to je jasné..lidi jsou nepřející bohuželvasco píše:Ale to ne, naopak, já jsem rád, že to Tizy přišel vysvětlit. Je pravdou, že třeba to video s Lambem je trošku kontroverzní, ale pokud to měl být virál, pak účel splnilo. A pokud s tou Californií byly takové podmínky, jak píše, tak je to taky pochopitelné, je jasně, že takovou přemotorovanou bestii nebude jednoduché zvládat a Tizy se s tím popral na výbornou, stejně většina z nás tady si v životě k takovým vozům ani nečuchne!
A kdo bude hodlat pokračovat v pomlouvání bez názoru, pak je jasné, že jen závidí.
Takže myslím, že nebudu sám, kdo bude rád, když sem Tizy naopak přidá videa s auty ke kterým se normálně nejde dostat!!!
Re: Další zajímavá autovidea
Amenvasco píše:Ale to ne, naopak, já jsem rád, že to Tizy přišel vysvětlit. Je pravdou, že třeba to video s Lambem je trošku kontroverzní, ale pokud to měl být virál, pak účel splnilo. A pokud s tou Californií byly takové podmínky, jak píše, tak je to taky pochopitelné, je jasně, že takovou přemotorovanou bestii nebude jednoduché zvládat a Tizy se s tím popral na výbornou, stejně většina z nás tady si v životě k takovým vozům ani nečuchne!
A kdo bude hodlat pokračovat v pomlouvání bez názoru, pak je jasné, že jen závidí.
Takže myslím, že nebudu sám, kdo bude rád, když sem Tizy naopak přidá videa s auty ke kterým se normálně nejde dostat!!!
NeChci byt jako Tizy !
Re: Další zajímavá autovidea
nekde jsem cetl ze kdyz se ten system prehnane ochipuje, tak zacina pretikat palivo z nadrze...Tizy píše:a co se týká spotřeby Typhoon SKII X5 (je mi jasné, že to za monitorem víte daleko lépe, jeli jste s tím a měl bych rezignovat na svůj job )- to auto opravdu jezdilo celé natáčení za 11.6 litrů. Je to tím, že určitě jako lidé s přehledem víte, že G-POWER používá zpětný odtok nespáleného a ztrátového paliva z motoru zpět do nádrže (podobně jako většina dieselů, akorát u benzínů je to docela rarita), což ve výsledku šetří kolem 50 procent paliva. Byl to drahý systém, ale G-POWER je díky tomu v této oblasti opravdovým leaderem. Shodou okolností jsem týden před Typhoonem jezdil s X5 M a ta si brala při stejném zacházení kolem 35 litrů...
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW