S přívěsným vozíkem na dálnicích
Moderátor: řidičBOB
S přívěsným vozíkem na dálnicích
Zdravím, v létě plánujeme tábor v Itálii a pro převoz stanů a hangárů musíme použít vozík za auto. Jde mi o to, jestli je i v ostatních zemích minimální rychlost na dálnici 80 za hodinu, protože tolik je maximálka našeho vozíku. Zajímají mne hlavně dálnice v Rakousku, v Itálii se jim vyhneme.
Re: S přívěsným vozíkem na dálnicích
..... tak vzhledem k tomu, že Rakousku je maximální rychlost pro osobák s vozejkem do 750kg (B) 100km/hod, s přívěsem nad 750kg (B+E) pak maximálně 80km/hod je jasný, že maximálka tvýho vozejku nepochybně nebude problém
http://www.ceskedalnice.cz/zahranici/rakousko
http://www.ceskedalnice.cz/zahranici/rakousko
Niko nadžanel ko kerdža
Re: S přívěsným vozíkem na dálnicích
sel bych do 130km/h vozejku.
Re: S přívěsným vozíkem na dálnicích
Díky, tohle jsem potřeboval slyšet. Rychlejší vozík by se hodil, ale zatím nejsou prašule... Snad v budoucnu.
Re: S přívěsným vozíkem na dálnicích
tybláho nad 750kg jen 80kmh, to jsem ani nevědělPickuper píše:..... tak vzhledem k tomu, že Rakousku je maximální rychlost pro osobák s vozejkem do 750kg (B) 100km/hod, s přívěsem nad 750kg (B+E) pak maximálně 80km/hod je jasný, že maximálka tvýho vozejku nepochybně nebude problém
http://www.ceskedalnice.cz/zahranici/rakousko
já tam běžně při tažení lodě za obytňákem udržuju 120-140km/h
no faktem je že ten přívěs mám taky jen na 80
Re: S přívěsným vozíkem na dálnicích
Možná pozdě, ale pro příště:
Nejvyšší povolené rychlosti s přívěsem (obec / mimo obec / dálnice):
Itálie
50 km/h / 70 km/h / 80 km/h
Rakousko:
1) vozidlo, které táhne přívěs do 750 kg: 50 km/h / 100 km/h / 100 km/h
2) vozidlo, které táhne přívěs nad 750 kg, nepřesahuje-li hmotnost soupravy 3,500 kg: 50 km/h / 80 km/h / 100 km/h
3) vozidlo, které táhne přívěs nad 750 kg, přesahuje-li hmotnost soupravy 3,500 kg: 50 km/h / 70 km/h / 80 km/h
Jinak, překročení nejvyšší technické rychlosti vozidla / soupravy je trestné všude, ale spíše by mne zajímalo, jak jsou konstruovány jednotlivé díly přívěsu, například ložiska, abych nestál se zadřeným.
Nejvyšší povolené rychlosti s přívěsem (obec / mimo obec / dálnice):
Itálie
50 km/h / 70 km/h / 80 km/h
Rakousko:
1) vozidlo, které táhne přívěs do 750 kg: 50 km/h / 100 km/h / 100 km/h
2) vozidlo, které táhne přívěs nad 750 kg, nepřesahuje-li hmotnost soupravy 3,500 kg: 50 km/h / 80 km/h / 100 km/h
3) vozidlo, které táhne přívěs nad 750 kg, přesahuje-li hmotnost soupravy 3,500 kg: 50 km/h / 70 km/h / 80 km/h
Jinak, překročení nejvyšší technické rychlosti vozidla / soupravy je trestné všude, ale spíše by mne zajímalo, jak jsou konstruovány jednotlivé díly přívěsu, například ložiska, abych nestál se zadřeným.
Re: S přívěsným vozíkem na dálnicích
shodou okolností právě vybírám vozík do firmy a zjistil jsem, že většina CZ výrobců se chlubí novinkou "nejvyšší povolená rychlost 130kmh"
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: S přívěsným vozíkem na dálnicích
Po d1 stím bude celkem sranda, chvíli na to co se udělali "hroblky" na D1(D47) sem si tam pěkně užil asi v 90
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: S přívěsným vozíkem na dálnicích
Já si vždycky vzpomenu na to polské "O kurwa, on to urwal!"
Re: S přívěsným vozíkem na dálnicích
Moc si to neumím představit, letět s naloženým 2-osým platem 130, i když někteří tak jezdí...
Mě se zdá 100 akorát, navíc spotřeba neúměrně stoupá, ekonomicky se to nemůže vyplatit.
Mě se zdá 100 akorát, navíc spotřeba neúměrně stoupá, ekonomicky se to nemůže vyplatit.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3