Škoda Auto obecně
Re: Škoda Auto obecně
Tak dvojmístná je E46, P407, .... ono by se našlo.
Největší komedie je ovšem Leon první generace. Tam už nechápu nic.
Největší komedie je ovšem Leon první generace. Tam už nechápu nic.
Re: Škoda Auto obecně
chlopi, poraďte mi, pls....
skautík 1.8TSI ještě asi půlroku bude v záruce (rok jsem s ním jezdil já= 33kkm, fčíl ho má kolega, na tachu aktuálně asi 51kkm)
před asi čtrnácti dny kolega jel do práce (má to napřed 5km po rovině, pak 5km do kopce, pak 5km z kopce), při jízdě z kopce brzdil motorem, po dojezdu na rovinu přidal plyn auto se ale rozjelo jen na tři válce, rozsvítila se celá palubovka a spadlo do nouzáku.... po připíchnutí na Vag (hned po příjezdu, u garážisty) to ukázalo chybu zapalování prvního válce. Vagem garážisty to nebylo nulovaný, odjel s tím do autorizáku (ref záruka) , po cestě mu všechno zhaslo, auto přešlo do normálu a v autorizáku Vag už neukázal žádnou chybu
dneska ráno ta samá situace, akorát to jelo na 3 válce jen asi 200m, palubka se nerozsvítila, nouzák nenastal, garážnickej vag neukazuje žádnou chybu...
dvě otázky:
1. co to technicky může být?
2. jak postupovat s reklamací, autorizák se k tomu staví chladně, když jejich Vag nic neukazuje, kolegu ale čeká velké cestování a nerad bych aby musel řeši na služebce kromě pracovních prblémů ještě i nepojízdné auto....
skautík 1.8TSI ještě asi půlroku bude v záruce (rok jsem s ním jezdil já= 33kkm, fčíl ho má kolega, na tachu aktuálně asi 51kkm)
před asi čtrnácti dny kolega jel do práce (má to napřed 5km po rovině, pak 5km do kopce, pak 5km z kopce), při jízdě z kopce brzdil motorem, po dojezdu na rovinu přidal plyn auto se ale rozjelo jen na tři válce, rozsvítila se celá palubovka a spadlo do nouzáku.... po připíchnutí na Vag (hned po příjezdu, u garážisty) to ukázalo chybu zapalování prvního válce. Vagem garážisty to nebylo nulovaný, odjel s tím do autorizáku (ref záruka) , po cestě mu všechno zhaslo, auto přešlo do normálu a v autorizáku Vag už neukázal žádnou chybu
dneska ráno ta samá situace, akorát to jelo na 3 válce jen asi 200m, palubka se nerozsvítila, nouzák nenastal, garážnickej vag neukazuje žádnou chybu...
dvě otázky:
1. co to technicky může být?
2. jak postupovat s reklamací, autorizák se k tomu staví chladně, když jejich Vag nic neukazuje, kolegu ale čeká velké cestování a nerad bych aby musel řeši na služebce kromě pracovních prblémů ještě i nepojízdné auto....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Škoda Auto obecně
No osobně bych to viděl tak - buď ať jede kolega jiným autem a tohle se řeší nějak v průběhu když bude pryč, nebo at to dá někam jinam, kde by mohli zjistit co tomu je (nevím u jakého garážníka byl, ale v Rožnově doporučuju Chumchala), avšak už to asi nebude zadarmo jako u zárukypavproch píše:chlopi, poraďte mi, pls....
skautík 1.8TSI ještě asi půlroku bude v záruce (rok jsem s ním jezdil já= 33kkm, fčíl ho má kolega, na tachu aktuálně asi 51kkm)
před asi čtrnácti dny kolega jel do práce (má to napřed 5km po rovině, pak 5km do kopce, pak 5km z kopce), při jízdě z kopce brzdil motorem, po dojezdu na rovinu přidal plyn auto se ale rozjelo jen na tři válce, rozsvítila se celá palubovka a spadlo do nouzáku.... po připíchnutí na Vag (hned po příjezdu, u garážisty) to ukázalo chybu zapalování prvního válce. Vagem garážisty to nebylo nulovaný, odjel s tím do autorizáku (ref záruka) , po cestě mu všechno zhaslo, auto přešlo do normálu a v autorizáku Vag už neukázal žádnou chybu
dneska ráno ta samá situace, akorát to jelo na 3 válce jen asi 200m, palubka se nerozsvítila, nouzák nenastal, garážnickej vag neukazuje žádnou chybu...
dvě otázky:
1. co to technicky může být?
2. jak postupovat s reklamací, autorizák se k tomu staví chladně, když jejich Vag nic neukazuje, kolegu ale čeká velké cestování a nerad bych aby musel řeši na služebce kromě pracovních prblémů ještě i nepojízdné auto....
Ain´t nobody got time for that
Re: Škoda Auto obecně
Na 90 procent cívka, i když tochu brzo... Jestli bude průběh, jako to bylo u mně (2.0 TFSI v RS), tak se to bude zhoršovat. Jet se s tím dá, ale jak říkáš - nouzák a tři válce.pavproch píše:chlopi, poraďte mi, pls....
1. co to technicky může být?
Ale divím se, že diagnostika nic neukáže.
Jo a po výměně aspoň zevrubně zkontroluj plastový kryt motoru, mně ho při výměně cívky domrdali a oprava byla o dost dražší než oprava cívky.
Re: Škoda Auto obecně
normálně bych si nedovolil linkovat ke konkurenci, ale tohle mně opravdu vzalo.... kdo by to byl řekl, taková drtivá (a pravdivá) kritika z pera Světa motorů (hlásné to konzernové trouby) na adresu Schade:
celé je to tu
Pokud bychom chtěli být opravdu krutí, mohli bychom ještě spekulovat o jiném smyslu. Není v zájmu žádného dnešního výrobce, aby motorista měl jedno auto dvacet let. Pokud totiž Octavia 2.0 TDI na rozdíl od favorita či felicie nerezne a její výkonově předimenzovaný motor se jen tak neutahá, může ji soukromý motorista mít klidně půl života. Vnímání vozu jako předmětu trvalé hodnoty se automobilkám krajně nehodí a musí holt nějak zařídit, aby se jednoho dne vyskytla tak drahá závada, že její oprava cenově převýší hodnotu stárnoucího stroje. A takový ztyřelý rozvodový řemen či zcela zvodnatělý převodový olej jsou dobrými způsoby. Neukončí život vozu tak brzy, aby z toho byla ostuda a poprask na vsi, ale ani nedopustí zpomalení kolotoče obměny automobilů, na nichž je nejsilnější průmyslové odvětví životně závislé.
celé je to tu
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Škoda Auto obecně
Citigo:
Změny v konfigurátoru:
-Verze Activ-od 179 900 Kč
-pro každou výbavu samostaně GreenTech-nejde paket Sport
-příplatek na verzi Greentech u Elegance 1.0 55 KW je 9 000 Kč.
Nové příplatky:
- držák multimédií 400 Kč
- panoramatické elektrické střešní okno 15 000 Kč
http://www.skoda-auto.cz/cze/model/citi ... elist.aspx
Změny v konfigurátoru:
-Verze Activ-od 179 900 Kč
-pro každou výbavu samostaně GreenTech-nejde paket Sport
-příplatek na verzi Greentech u Elegance 1.0 55 KW je 9 000 Kč.
Nové příplatky:
- držák multimédií 400 Kč
- panoramatické elektrické střešní okno 15 000 Kč
http://www.skoda-auto.cz/cze/model/citi ... elist.aspx
Bez bodů
Re: Škoda Auto obecně
pavproch: Dnes je všechno doživotní. Akorát si každý to doživotní představuje jinak. Stačí zdravý rozum a je to v pohodě.