Škoda Auto obecně
Re: Škoda Auto obecně
Satistika za listopad 2011:
1.Citigo 146 ks
2.Ford Ka 61 ks
3.Fiat Panda 44 ks
4.Kia Picanto 38 ks
1.Citigo 146 ks
2.Ford Ka 61 ks
3.Fiat Panda 44 ks
4.Kia Picanto 38 ks
Bez bodů
Re: Škoda Auto obecně
Ač spokojený majitel OII RS a v podstatě i škodovácký patriot, po tom co jsem nové Citigo podrobně obhlédl, mohu říci jen jediné - nechtěl bych ho, notabene za ty prachy Nelíbí se mi, hlavně zploštělý čumák. Nemohu si pomoct, ale do města to u mě pořád vyhrává Panda. Už Panda II se mi líbí víc, Panda III je taky hezčí, veselejší a praktičtější. Jenom mám obavu, jak to bude s kvalitou Pandy při výrobě u Neapole
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Škoda Auto obecně
pavproch: Ptám se až teď s odstupem času. Můžeš zkusit porovnat skautíka a báwem? Zajímalo by mě, zda je uživateský rozdíl odpovídající rozdílu cenovému?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Škoda Auto obecně
už sem to tu psal: skautík 1.8TSI je auto, které odpouští spoustu nepřesností při řazení/meziplynech a tak.... zvýšený podvozek= zvýšený komfort ale na guvno v ostřeji ježděných zatáčkách (ref 168kobyl) .... auto pro outdoorově orientované metrosexuály a metrosexuálky, zatímco brambor je auto při pořádný chlapy (fšecko jde ztuha, musíš se fakt trefit s meziplynem....ale zato zážitek z jízdy ("sheer driving pleasure") je úplně někde jinde... a vzhledem k tomu, že 99% kilometrů nalítám po asfaltových cestách tak je volba jasná ... ale musím uznat, že 1.8TSI ve skautíkovi je tišší než R6 v báwu, při popojíždění v rámci rychlostních limitů asi i úspornější, má větší kufr i lepší průchodivost díky zvýšenýmu podvozku....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Škoda Auto obecně
sem to našel, co sem psal v létě:
pavproch píše:@vasco: pro služební ježdění by mi samozřejmě stačil sedan i kupé, ale... pro jinak počebuju wágn s hagusama, bo neustále šibuju lyže, lyžáky, horomatroš, batohy, pohorky, bajky a jiné "zbytečnosti".... čtyři lidi na týden na lyže do francie = kufr až po střechu + plná verlyba 650l nad střechou....
ref spokojenost: jj, je.... a veliká... asi takle:
skautík je strašně fajn auto, akorát má dva hrnky pod normu a jednu turbínu přes... a je celý naladěn do komfortna (pedály a šaltpáka jdou lehounce, volantem jde točit jedním prstem, odpustí spoustu nepřesností při řazení apod.), navíc je v 1.8TSI neuvěřitelně tichý... prostě auto pro metrosexuály a paninky
zatímco brambor je tuhý, tvrdý, na všechno se musí jít silou, nepřesnosti neodpouští, je hlučnější.... auto pro chlapy...
a tak to ma byť...
ref xD: i na suchém letním asfaltu vidím rozdíl mezi čtyřkolkou udělanou z předokolky a zadokolky... u brambora (i přes ED) cítím ve volantu, co se děje pod předními koly....
uvidíme v zimě.... čtyřhrab potřebuju, abych dojel domů/na lyže... jsem zvědav jak se bude na kluzkém projevovat jiné standartní rozdělení výkonu na nápravách (90/10 skautík vs. 40/60 brambor) a taky sem někde čet, že ESP má brambor nastaveno mnohem benevoletněji (něco ve smyslu, že lze jezdit dveřma napřed i se zapnutým ESP, což je u oftáky se zapnutým ESP nemyslitelné)... prostě očekávám, že s tím v zimě bude víc srandy a zároveň, že dojedu domů... (ref X5M... )
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Škoda Auto obecně
pavproch: Díky za info. Jezdím dost často do Bavor přes NP Šumava, kde se nesolí. Uvažuju v budoucnu vyměnit ereso za skautíka pro pohodové ježdění na hory. Aby to bylo se 4x4 bezpečnější i pro drahou polovičku A pro tu radost chci teď po Novém roce koupit z4 coupe. Z toho cos psal, jsem si vydedukoval, že mi to tak vychází v poměru cena/výkon nejlíp. Teď ještě sehnat nějaký pěkný kousek
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Škoda Auto obecně
tak jsem byl na horách a vezl nás hrdý majitel zázraku jménem O2 1.9 TDI... moudra pěkně po pořadě... když jsem to kupoval, tak mi prodejce tvrdil že se diesel vyplatí od nějakých 20-30 tkm ročně, což začal tvrdit potom, co jsem mu řekl, že toho opravdu hodně najezdím i 15tkm za rok připadá v úvahu !
jedeme si po dálnici na spotřebu, tedy cca 110kmph a maňas: všem bych vám mohl natrhnout prdel kdybych chtěl, ale já nechci
- následně proběhla i hláška jak to bez problému jede 2 kila.
pak se nějak stočila debata mezi ním a jeho partnerkou na to, že známý vybírá auto a má v merku stilo, to prej blázen, vždyť to Fiat, za ty peníze už je octávka (90kKč) a že nespolehlivost, křáp, rezne a škodovka má přece jasně levnější náhradní díly.
Nebylo dost sil na vznášení nějakých námitek, protože jsem byl umordovaný za celý den na svahu, ale jako pohled do srdce českého motoristy, který koupí chalupářský sen v nejlepším motoru mi to stačilo
jedeme si po dálnici na spotřebu, tedy cca 110kmph a maňas: všem bych vám mohl natrhnout prdel kdybych chtěl, ale já nechci
- následně proběhla i hláška jak to bez problému jede 2 kila.
pak se nějak stočila debata mezi ním a jeho partnerkou na to, že známý vybírá auto a má v merku stilo, to prej blázen, vždyť to Fiat, za ty peníze už je octávka (90kKč) a že nespolehlivost, křáp, rezne a škodovka má přece jasně levnější náhradní díly.
Nebylo dost sil na vznášení nějakých námitek, protože jsem byl umordovaný za celý den na svahu, ale jako pohled do srdce českého motoristy, který koupí chalupářský sen v nejlepším motoru mi to stačilo
Slow and serious
Re: Škoda Auto obecně
co mi tu prijel naposled kamos v jeho OI tour tdi a ja prohodil neco v tom smyslu, ze snad nejedem tim dvoumistnym supersportem, najednou byl fuc a nikam se nejelo