U podvozku si troufnu říct, že nešlo o 1 konkrétní kus. Je to třetí Mondeo, kterým jsem delší čas jezdil a otravně houpavý byly všechny 3... U brzd nevím, páč předchozí 2 kousky jsem drandil v mládí a to jsem se ještě tak nesoustředil na rychlé průjezdy zatáček, testování brzd, apod. Řízení v porovnání s Fokálem dost přeposilovaný (ale je fakt, že ve Fokálu mám nastavenej režim Sport a jsou tam další 2 "gumovější" stupně, Mondeo nic takového nemá). No a těma brzdama jsem si 100% jistej, jednak jsem to párkrát otestoval v oblíbeným esíčku, kde jsem s Mondeem musel brzdit o cca 40-50m dřív než ve Fokálu, abych se srovnal do zatáčky při +/- stejné nájezdové rychlosti. No a další věcí je potřeba brzdění "nakrev" (nehoda a kolona přímo za horizontem + asi další 2 případy za ty 3 týdny co jsem tím jezdil), kdy ten brzdnej účinek není takovej jako u Focusu.
A celkově mi to Mondeo oproti Fokálu přijde takový gumovější. Fokál má v řazení, řízení a spojce i brzdovým pedálu takovej příjemnej odpor, v Mondeu to jde všechno hrozně lehce. Obě auta mají podobný nájezd (208k/210k, Mondeo o 2 roky starší).
Ford Mondeo III
Re: Ford Mondeo III
Brzdy jsou u preFL mondea sice trochu gumovější, ale jinak nemám pocit, že by ve skutečnosti brzdily hůř než po FL. Střídavě jezdím preFL i FL a když se na to šlape jak má, brzdí obě +- stejně. Kdo pedál jen lechtá a je zvyklý na jedovatý posilovače, může mít pocit že preFL nebrzdí.
Ukazatel dojezdu funguje tak, že když dojezd klesne na 80km, pípne a rozsvítí se "hladové oko" resp. žlutá kontrolka čerpacího stojanu. Pak už to jen klesá a žádných dalších 70km to nevykouzlí, jakkoli bych to uvítal, protože malá nádrž je jednou mála věcí, které mě na tomhle autě opravdu vadí. Spíš se stává, že při náklonu auta se benzín v nádrži přelije, zvedne se plovák a palubák přepočítá dojezd (dělá to jen při téměř prázdné nádrži). Včera mi takhle stačilo vycouvat do prudšího kopce a dojezd jsem zvedl ze 40 na 70 km bohužel po chvíli na rovině z toho bylo 35
Ukazatel dojezdu funguje tak, že když dojezd klesne na 80km, pípne a rozsvítí se "hladové oko" resp. žlutá kontrolka čerpacího stojanu. Pak už to jen klesá a žádných dalších 70km to nevykouzlí, jakkoli bych to uvítal, protože malá nádrž je jednou mála věcí, které mě na tomhle autě opravdu vadí. Spíš se stává, že při náklonu auta se benzín v nádrži přelije, zvedne se plovák a palubák přepočítá dojezd (dělá to jen při téměř prázdné nádrži). Včera mi takhle stačilo vycouvat do prudšího kopce a dojezd jsem zvedl ze 40 na 70 km bohužel po chvíli na rovině z toho bylo 35
- misak-plysak
- Spolujezdec
- Příspěvky: 9
- Registrován: stř 21 pro 19:11
Re: Ford Mondeo III
Tak zrovna dneska jsem s tím Mondeem jel. Když už tady zmiňujete podvozek a brzdy, tak moje pocity jsou následující. Brzdy se mi zdají být dost ostré a i přesně, žádnou gumovost nebo něco podobného jsem nezaznamenal. Akorát teda abych pravdu řekl, tak jsem se s tím docela dost bál do zatáček a nebo jet rychleji po ne příliš kvalitní silnici.. Přišlo mi, že to auto jaksi divně plave a že podvozek je docela nestabilní. Každopádně (možná už jsem to tu psal) to auto je po bouračce, je opravené dobře a kvalitně, ale všiml jsem si, že dotyčný vyměnil tlumiče jen na jedné straně, na levé. Tak jestli třeba tohle nebude ona záhada chování toho podvozku, že každá strana jiná ves..
Jinak sehnal jsem VIN toho Mondea, hlásí se někdo prosím dobrovolně, kdo by dokázal z toho VINu něco vyčíst?
Jinak sehnal jsem VIN toho Mondea, hlásí se někdo prosím dobrovolně, kdo by dokázal z toho VINu něco vyčíst?
Citroën Xantia Break Exclusive 2.0HDi 100kW
Re: Ford Mondeo III
Zkus tohle: https://www.fordoriginalnidily.cz/dekod ... /?vin_kod=misak-plysak píše:Jinak sehnal jsem VIN toho Mondea, hlásí se někdo prosím dobrovolně, kdo by dokázal z toho VINu něco vyčíst?
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
-
- Dítě v autě
- Příspěvky: 1
- Registrován: stř 05 čer 16:48
Re: Ford Mondeo III
Zdravím chci se zeptat mám mondeo III 2.0Tdci 78kw a při startu maličko zakouří při rychlém akceleraci když je auto ohřáté na provozní teplotu a prudce se sešlápne plyn tak docela dost zakouří a když ráno nastartuju a rozjíždím se tak vždycky tak kilometr trochu pocukává. Nevíte co s tím mám? Podle mě vstřiky nebo čerpadlo ale nevím