M*dečka s motorem
Re: M*dečka s motorem
Swift Sport, to auto mi je něčím hrozně sympatický, až tak že si asi budu muset jít projet novou generaci. Je to takový uličník. A pak Twingo RS.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: M*dečka s motorem
mini... to je jasný. Ideál pro málo bohatého golfistu, či člověka, co nerad dává na odiv své skutečné bohatství
Slow and serious
Re: M*dečka s motorem
A je správně
Jak ty jsi vůbec spokojený? Nechybí koně? Já to mám z 90% do města, takže by mi asi stačil i Cooper, ale koně lákají
Jak ty jsi vůbec spokojený? Nechybí koně? Já to mám z 90% do města, takže by mi asi stačil i Cooper, ale koně lákají
2.9T RWD
Re: M*dečka s motorem
když volíš správné cesty, tak tomu koně nechybí a už jezdím jak v dobách filcky v autě není nic co tam nepatří (zadní sedadla, plato, rezervu jsem vyměnil za lepení... nebudem si na nic hrát, kdyby to mělo 200 (lépe tak 250)HP bylo by to perfektní auto, takhle je to úchylácky zaměřené na pomalé zatáčky, esíčka a lidi co rádi projedou jednu zatáčku 100x aby nakonci měli o dva kmph vyšší rychlost
- na dálnici to stojí úplně za prd, na malém městě to pořád dělá ohromnou show (což je a není plus, ale pokud nejseš rád vidět, tak si to nekoupíš) (parkoval jsem vedle S8 a hádej na co se TY lidičky koukali? 1 z 10 lidičáku zase poznal S8 a tak se koukl na ni). prašť jak uhoď i po celém dni v ochcávce, kdy si říkám, že už nechci volant ani vidět si tu a tam sjedu hostýny nebo buchláky... pozitivní je, že to auto odpustí mraky chyb a tak nějak člověka učí hledat správné postupy, což pro Tebe asi moc zajímavé nebude. příště ale chci něco s motorem a pohonem zadku. A je na sviňu, že se chová tak nějak starosvětsky a vyváženě, odstavíš plyn nebo jen lehce drcneš do brzdy a už to naznačuje zadkem(na sviňu protože je to moc fajn a nové auta toto nenabízí). Nicméně zase musím říct, že i při relativně hovadském zacházení, které potká tak 1 z 10 mini to provozně stojí dost málo... a to je spolu se spotřebou důvod proč to nakonec nebylo S.
někdy si nadávám, že to nebyla Z3c (potom, co jsem pár minut strávil v jedné za volantem (ikdyž s nefungující převodovkou) se mi občas zasteskne, ale to zas bude na provoz o jiných penězích - domnívám se)
- na dálnici to stojí úplně za prd, na malém městě to pořád dělá ohromnou show (což je a není plus, ale pokud nejseš rád vidět, tak si to nekoupíš) (parkoval jsem vedle S8 a hádej na co se TY lidičky koukali? 1 z 10 lidičáku zase poznal S8 a tak se koukl na ni). prašť jak uhoď i po celém dni v ochcávce, kdy si říkám, že už nechci volant ani vidět si tu a tam sjedu hostýny nebo buchláky... pozitivní je, že to auto odpustí mraky chyb a tak nějak člověka učí hledat správné postupy, což pro Tebe asi moc zajímavé nebude. příště ale chci něco s motorem a pohonem zadku. A je na sviňu, že se chová tak nějak starosvětsky a vyváženě, odstavíš plyn nebo jen lehce drcneš do brzdy a už to naznačuje zadkem(na sviňu protože je to moc fajn a nové auta toto nenabízí). Nicméně zase musím říct, že i při relativně hovadském zacházení, které potká tak 1 z 10 mini to provozně stojí dost málo... a to je spolu se spotřebou důvod proč to nakonec nebylo S.
někdy si nadávám, že to nebyla Z3c (potom, co jsem pár minut strávil v jedné za volantem (ikdyž s nefungující převodovkou) se mi občas zasteskne, ale to zas bude na provoz o jiných penězích - domnívám se)
Slow and serious
Re: M*dečka s motorem
Lupo GTI To je peckovní auto, sice jsem v tom nejel, ale na pohled to je imho obrovská stylovka...
Z FiestyST mám stejné pocity, najezdil jsem v tom celkem dost a mám pocit, že to rychleji vypadá, než jede a je to neskutečně udrncané.
Na Z3c není spotřebák vůbec drahý. Olej s filtrama jsem měnil asi za 3000-4000 tisíce apod., naštěstí nic vážnějšího jsem zatím řešit nemusel a doufám, že s tím nájezdem, který teď moje Zetko má (nula nula nic), ani nic vážného řešit nebudu.
F500 fakt pro chlapa moc není, Swift by u mě neprošel, protože nemám rád japonce, Twingo je taky zajímavá volba.
Z FiestyST mám stejné pocity, najezdil jsem v tom celkem dost a mám pocit, že to rychleji vypadá, než jede a je to neskutečně udrncané.
Na Z3c není spotřebák vůbec drahý. Olej s filtrama jsem měnil asi za 3000-4000 tisíce apod., naštěstí nic vážnějšího jsem zatím řešit nemusel a doufám, že s tím nájezdem, který teď moje Zetko má (nula nula nic), ani nic vážného řešit nebudu.
F500 fakt pro chlapa moc není, Swift by u mě neprošel, protože nemám rád japonce, Twingo je taky zajímavá volba.
Re: M*dečka s motorem
no ne všichni bychom měli kliku na kus, co má najeto nic plus nic.
co na to výjdou brzdy a komplet obutí nebo třeba spojka (ne všichni bychom si to koupili v manuálu)
co na to výjdou brzdy a komplet obutí nebo třeba spojka (ne všichni bychom si to koupili v manuálu)
Slow and serious
Re: M*dečka s motorem
Obutí v pohodě, vepředu je konfekční 225/45 R17, vzadu 245/40 R17, takže skoro bych řekl, že to bude levnější, než na nějaký pidiHH, který bude mít atypické úzké galusky na stejný počet palců...
Re: M*dečka s motorem
Panda 100Hp má stejný problém jako Fiesta. Je udrncaná a zas tak zázračně nejede. Ten motor mám v GrandePuntu a že by to jelo se říct nedá. V Pandě má podstatně kratší převody, takže nejen že moc nejede, ale ani není moc úsporný.
K tomu není co dodatvasco píše:Lupo GTI To je peckovní auto, sice jsem v tom nejel, ale na pohled to je imho obrovská stylovka...
2.9T RWD
Re: M*dečka s motorem
Hele Hondoj, co takhle FRS? Jede co, čmoudí to, chrchlá to, ale nežere to?
Magere, Magere, boží mlýny MELLOu pomalu ale jistě...........