Úvaha o příštím kočáru
Re: Úvaha o příštím kočáru
1) Alfa 159 1750 TBi, ano super volba... mame upne rovnaky vkus akurat ja by som ju chcel ako wagon
2) Alfa GT V6 3.2, pekne a dobre auto ale uz moralne stare a tazko zohnat dobry kus
3) Peugeot RCZ, toto auto spolu s Audi TT je pozvanka na gay party
4) Renault Laguna Coupé 2.0 Turbo 4Control, toto auto som mal tu cest dost dobre vyskusat a mozem povedat ze mam velmi rozporuplny pocit s natacanej zadnej napravy. Stale mam pocit ako by zadna naprava isla do smyku a je tam aj urcite opozdenie co ten pocit este zvedsuje. Ale chapem ze casom sa na to da zvyknut.
5) BMW 325i / 330i (E90), dobre auto ale ja RWD nemusim ak uz tak jedine vo verzii x-Drive
6.) Suzuki Kizashi 2WD, super auto ak by sa predavalo ako kombi tak by som vazne uvazoval...
7.) Fiat Grande Punto Abarth Esseesse, nepoznam
8.) Clio RS, super len trochu male
9.) Mégane RS (minulá generace), ano to je vyborna volba
10.) Focus ST, tazko sa da zohnat ale mna ten 5.valec nepresvedcil nikdy
11.) Maserati 4200 GT, tak to je trochu mimo kategorie, ale inak super
12.) Chrysler PT Cruiser 2.4 GT Turbo, Saab 9-3 Cabrio, Mustang GT V8, Cruiser nie ale Mustang je super a Saab nebudem spominat lebo je to pre mna uplne srdcova zalezitost, nedozem byt objektivny
Napada ma este Honda Civic/Accord a Subaru Impreza/Legacy.
P.S. teraz som si vsimol ze v zadani je Asia NIE, mozem vediet dovod?
2) Alfa GT V6 3.2, pekne a dobre auto ale uz moralne stare a tazko zohnat dobry kus
3) Peugeot RCZ, toto auto spolu s Audi TT je pozvanka na gay party
4) Renault Laguna Coupé 2.0 Turbo 4Control, toto auto som mal tu cest dost dobre vyskusat a mozem povedat ze mam velmi rozporuplny pocit s natacanej zadnej napravy. Stale mam pocit ako by zadna naprava isla do smyku a je tam aj urcite opozdenie co ten pocit este zvedsuje. Ale chapem ze casom sa na to da zvyknut.
5) BMW 325i / 330i (E90), dobre auto ale ja RWD nemusim ak uz tak jedine vo verzii x-Drive
6.) Suzuki Kizashi 2WD, super auto ak by sa predavalo ako kombi tak by som vazne uvazoval...
7.) Fiat Grande Punto Abarth Esseesse, nepoznam
8.) Clio RS, super len trochu male
9.) Mégane RS (minulá generace), ano to je vyborna volba
10.) Focus ST, tazko sa da zohnat ale mna ten 5.valec nepresvedcil nikdy
11.) Maserati 4200 GT, tak to je trochu mimo kategorie, ale inak super
12.) Chrysler PT Cruiser 2.4 GT Turbo, Saab 9-3 Cabrio, Mustang GT V8, Cruiser nie ale Mustang je super a Saab nebudem spominat lebo je to pre mna uplne srdcova zalezitost, nedozem byt objektivny
Napada ma este Honda Civic/Accord a Subaru Impreza/Legacy.
P.S. teraz som si vsimol ze v zadani je Asia NIE, mozem vediet dovod?
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: Úvaha o příštím kočáru
To je škoda. Soused má CLK 500 s AMG paketem a to auto je moc pěkné. Tobě by asi stačilo i CLK 320.beaumont píše:Medvěda bohužel ne.
Docela mě překvapuje Tvůj strach z RWD. To bych u Tebe vážně nečekal.beaumont píše:U RWD je pro mě ESP naprosto zásadní podmínka, TC nestačí, samosvor sem nebo tam.
btw. když to zvládá i vasco
Mě by do Tvého výběru pasoval Golf GTI, ale když to nesmí být koncern...
2.9T RWD
Re: Úvaha o příštím kočáru
Jedna poznámka: RWD se netřeba bát - je to jen o hlavě .
a jedna úvaha....z mého pohledu nerozumím, proč se omezuje výběr věkem auta, když se tady obecně uznává fakt, že čím novější výroba, tím větší problém najít auto pro "řidiče" Nekoupit něco, jen proto, že to je o rok dva starší - nerozumím .
a jedna úvaha....z mého pohledu nerozumím, proč se omezuje výběr věkem auta, když se tady obecně uznává fakt, že čím novější výroba, tím větší problém najít auto pro "řidiče" Nekoupit něco, jen proto, že to je o rok dva starší - nerozumím .
MG - radost až na kost.
Re: Úvaha o příštím kočáru
Taky si myslím, že se není čeho bát. Když i já lopata jsem zvládl s naprostým přehledem odjezdit zimu u nás v horách se Z3c s vypnutým TC (se zapnutým se to chovalo velmi divně) bez svoru a ESP, nevidím už jediný důvod mít z toho strach. I teď v 1er vypínám na sněhu DTC i DSC...HondaMan píše:Docela mě překvapuje Tvůj strach z RWD. To bych u Tebe vážně nečekal.beaumont píše:U RWD je pro mě ESP naprosto zásadní podmínka, TC nestačí, samosvor sem nebo tam.
btw. když to zvládá i vasco
Mě by do Tvého výběru pasoval Golf GTI, ale když to nesmí být koncern...
Re: Úvaha o příštím kočáru
No.. A GTI - tam není o čem, to je super auto.
Re: Úvaha o příštím kočáru
Jen strucne z mobilu:
merlin: U 159 je mi jedno jaka karoserie, klidne SW. Asie mi nesedi tvarove, ergonomicky, ta auta ani znacky mi proste nejsou sympaticke, s vyjimkami viz Kizashi.
K RWD: ja to znam z veteranu. Ma to svoje vyhody, ale pro me je daleko tezsi jit v takovem aute na hranice moznosti, resp. hranice mych schopnosti jsou u RWD mnohem niz. Co si troufnu v Alfe s Fwd, to bych s Rwd nedal... U veterana to nevadi, ale u auta, kde rychlost je zasadni casti zabavy, tam uz ano. Asi je to tim, ze jsem se ucil jezdit na relativne silne predokolce (100 koni na 900kg).
merlin: U 159 je mi jedno jaka karoserie, klidne SW. Asie mi nesedi tvarove, ergonomicky, ta auta ani znacky mi proste nejsou sympaticke, s vyjimkami viz Kizashi.
K RWD: ja to znam z veteranu. Ma to svoje vyhody, ale pro me je daleko tezsi jit v takovem aute na hranice moznosti, resp. hranice mych schopnosti jsou u RWD mnohem niz. Co si troufnu v Alfe s Fwd, to bych s Rwd nedal... U veterana to nevadi, ale u auta, kde rychlost je zasadni casti zabavy, tam uz ano. Asi je to tim, ze jsem se ucil jezdit na relativne silne predokolce (100 koni na 900kg).
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Úvaha o příštím kočáru
HondaMan: CLK 320 by stacilo, ale to nebude s manualem a ceny servisu MB proste platit nebudu.
KDB: jde o roky i kilometry, vetsina tech GT ma 8-9 let a kolem 80 a vic tisic km, coz na mechaniku ani kastli nic neni, ale pomalu aby clovek zacal myslet na repas podvozku, tlumice, rozvody, vodni pumpu, starnou tesneni bezramovych oken... Starych aut s narocnejsi udrzbou uz mam nekolik, ted bych chtel neco mene narocneho, co by par let vicemene jen slouzilo. Asi starnu nebo meknu
KDB: jde o roky i kilometry, vetsina tech GT ma 8-9 let a kolem 80 a vic tisic km, coz na mechaniku ani kastli nic neni, ale pomalu aby clovek zacal myslet na repas podvozku, tlumice, rozvody, vodni pumpu, starnou tesneni bezramovych oken... Starych aut s narocnejsi udrzbou uz mam nekolik, ted bych chtel neco mene narocneho, co by par let vicemene jen slouzilo. Asi starnu nebo meknu
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
- bloody cardinal
- Mistr volantu
- Příspěvky: 623
- Registrován: ned 30 říj 14:33
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úvaha o příštím kočáru
Maserati (vím, žes psal o 4200, ale miluju bumerangové zadní světla 3200, jedno mám dokonce doma, červené... v měřítku 1:18)
Mustang V8
Co se týče Renaultu, loni v létě jsem měl půjčený Trafic 115 dCi, skoro nové auto, najeto ani ne 70k km, a jel jsem s ním do Itálie. V Německu najednou motor přestal táhnout. Ukázalo se, že za to mohla jakási součástka, která ovládala turbo (na jedné straně do toho šly kabely a na druhé z toho šly tlakové hadice nebo co). Prostě vevnitř vybouchla, alespoň tak mi to servisák vysvětloval. Naštěstí to pokryla záruka, ale přesvědčilo mě to, že do renaultu nepůjdu.
Trojkové BMW nebo Alfa 159 mi přijdou jako dobré kompromisy "zábava večer a ráno do práce," ale z tvého seznamu bych si vybral právě 330i. Osobně ale, kdybych kupoval auto čistě pro zábavu, zvolil bych pokud ne STi, tak dvoumístné auto, možná i kabriolet (ta dvě svezení s F430 Spiderem a Boxsterem S se mi moc líbily, ale to možná nebylo absencí střechy ).
Mustang V8
Co se týče Renaultu, loni v létě jsem měl půjčený Trafic 115 dCi, skoro nové auto, najeto ani ne 70k km, a jel jsem s ním do Itálie. V Německu najednou motor přestal táhnout. Ukázalo se, že za to mohla jakási součástka, která ovládala turbo (na jedné straně do toho šly kabely a na druhé z toho šly tlakové hadice nebo co). Prostě vevnitř vybouchla, alespoň tak mi to servisák vysvětloval. Naštěstí to pokryla záruka, ale přesvědčilo mě to, že do renaultu nepůjdu.
Trojkové BMW nebo Alfa 159 mi přijdou jako dobré kompromisy "zábava večer a ráno do práce," ale z tvého seznamu bych si vybral právě 330i. Osobně ale, kdybych kupoval auto čistě pro zábavu, zvolil bych pokud ne STi, tak dvoumístné auto, možná i kabriolet (ta dvě svezení s F430 Spiderem a Boxsterem S se mi moc líbily, ale to možná nebylo absencí střechy ).
K nekterym lidem je treba prijit, dat jim facku a odejit. Nic nevysvetlovat, vubec nic nerikat, proste jen plesknout. Argumentace s debilem totiz nema smysl. --- bloodycardinal.bloger.cz
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
Re: Úvaha o příštím kočáru
Srdcem Alfu GT 3.2 V6 jinak by mě to táhlo do 159 1750 TBi (SW a Ti).
nicméně, škoda, že nechceš asii, protože za ty prachy by mohla být slušná 350 Z (ale na druhou stranu když překousnaš Suzuki, tak proč ne tohle)...
nicméně, škoda, že nechceš asii, protože za ty prachy by mohla být slušná 350 Z (ale na druhou stranu když překousnaš Suzuki, tak proč ne tohle)...
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is gift, that's why we call it the present
Re: Úvaha o příštím kočáru
Doplňovat. Na denní poskakování po městě používám jiné auto (nikoliv v mém vlastnictví), na víkendy, dovolené a delší cesty zatím sloužila převážně Alfa GTV V6 TB. Ale ta už má holka letos 16 let a tak se pomalu přehoupla do statutu youngtimera a přistála do garáže vedle veteránů. Jezdí pořád skvěle a moc mě baví, ale přece jen na nějakou opravdu dlouhou cestu do ciziny už ji trápit nechci, nemám v plánu jí ani kupovat další sadu zimních pneu atd...Vavris píše:Měl bych docela zásadní dotaz - tahle chystaná novinka bude nahrazovat něco z tvé současné garáže nebo jen doplňovat?
Takže hledané auto bude doplněk a vzhledem k tomu, že budu vedle něj trvale udržovat tři stará auta (2 veteráni + GTV), tak bych celkem uvítal něco, co by nevyžadovalo moc péče a času. Na druhou stranu nepotřebuji nic extra praktického, nechci přijít o zábavu za volantem a uvažuju o stejném scénáři jako u GTV - pár let jezdit a pak si to auto nechat jako další kus do sbírky.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!