Úvaha o příštím kočáru
Re: Úvaha o příštím kočáru
Ja bych vybiral mezi 159 a 330i. U me by to vyhrala 330i diky zadnimu nahonu a vetsimu vykonu....kousavosti se bat nemusis, je to uplne v pohode i kdyz vypnes elektroniku. Urcite se s tou 330i svez. A rozhodne bych nezatracoval variantu HH, na tvoje pozadavky bych rekl ze bude idealni, za me by to byl Focus ST, kterej nabidne i dost mista a pouzitelnosti pro bezny jezdeni (jinak by to byla CTR7G)
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Re: Úvaha o příštím kočáru
aha, to sem netušil, že V6 v 159 je jiný motor než V6 ve 156....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Úvaha o příštím kočáru
Těch AR 159 s tímhle motorem bude už jenom pár kusů a co Julču se stejným motorem ?
Ten Peugeot RCZ je hodně dobré svezení,mimo sedaček je i tvrdší podvozek.Motoricky je to hodně dobrá ta 1.6 THP 147 KW .Celkově je to moc dobré auto.
Ten Peugeot RCZ je hodně dobré svezení,mimo sedaček je i tvrdší podvozek.Motoricky je to hodně dobrá ta 1.6 THP 147 KW .Celkově je to moc dobré auto.
Bez bodů
Re: Úvaha o příštím kočáru
Focus ST 2.5, 3D: za 400 bude vymazlenej kousek, peknej zvuk, spolehlivej, funguje na ceskych okreskach a v orazovy electric je neprehlednutelnej
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Úvaha o příštím kočáru
Dix: Giulietta QV je v podstatě nové auto, čili ještě drahá a 159 je mi celkově nějak sympatičtější, navíc má výhodu ve vypínatelném ESP když si chce člověk zablbnout. Těch 159 TBi je vcelku dost, jen s TI paketem bohužel moc ne.
honziss: Focus ST mě taky napadl, ale bohužel jsem nikdy neměl šanci se v něm projet, znám jen normálního Focuse II. Díval jsem se i na ceny ojetin a pohybují se zhruba na stejné úrovni jako srovnatelné Alfy GT V6 - a to je mi Alfa bližší. Nicméně Focus ST by asi stál za projetí, zkusím ho najít někde v bazaru.
honziss: Focus ST mě taky napadl, ale bohužel jsem nikdy neměl šanci se v něm projet, znám jen normálního Focuse II. Díval jsem se i na ceny ojetin a pohybují se zhruba na stejné úrovni jako srovnatelné Alfy GT V6 - a to je mi Alfa bližší. Nicméně Focus ST by asi stál za projetí, zkusím ho najít někde v bazaru.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Úvaha o příštím kočáru
Z4 3.0 vzhledem k tomu, že se tam sedí stejně jako u lodi na šroubu (tedy pár metrů víc vzadu než je obvykle) bych se nějaké kousavosti vůbec nebál, protože to auto odstrašuje řidiče tak, že jen pár zešílených je schopných to auto vodit blízko hranicím.
měl jsem tu možnost si párkrát projet Z4 2.5 cabrio a ještě po roce a půl občas mívám z toho zlé sny... takový prazvláštní anti-autobusácký pocit v tom je a i přes zlé sny bych to moc chtěl jako coupe do garáže
dva se tam vejdou luxusně a dva kufry tam narveš no a pro toho třetího to rád otočíš ještě jednou
a nehledě na to jak moc je to auto pěkné
měl jsem tu možnost si párkrát projet Z4 2.5 cabrio a ještě po roce a půl občas mívám z toho zlé sny... takový prazvláštní anti-autobusácký pocit v tom je a i přes zlé sny bych to moc chtěl jako coupe do garáže
dva se tam vejdou luxusně a dva kufry tam narveš no a pro toho třetího to rád otočíš ještě jednou
a nehledě na to jak moc je to auto pěkné
Slow and serious
Re: Úvaha o příštím kočáru
Díky, ale Z4 určitě ne. 3er (E90 a spol.) je jediný Bavor z Banglovy éry, který jsem schopen designově strávit a to ještě jen za určitých okolností (barva, M-paket, lepší interiér). Z tvarů těch ostatních BMW z té doby se mi chce Sorry všem co to vidí jinak.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Úvaha o příštím kočáru
hehe ono taky poslední věta byla dopsána až když jsem si uvědomil kdo jseš chlípníku
tak a co třeba nějaký mercídes ať už SLK nebo třeba CLK. Motor by se ti nějaký zamlouvat mohl a na ježdění to docela je... byť mám zkušenost jen se starším SLK "pro buzíky" tak v tvém rozpočtu už se najde dost i na chlapské SLK novější
tak a co třeba nějaký mercídes ať už SLK nebo třeba CLK. Motor by se ti nějaký zamlouvat mohl a na ježdění to docela je... byť mám zkušenost jen se starším SLK "pro buzíky" tak v tvém rozpočtu už se najde dost i na chlapské SLK novější
Slow and serious
Re: Úvaha o příštím kočáru
Ačkoliv se 159 po faceliftu a s tímhle čtyřválcem výrazně zlepšila, nevidím důvod do ni jít. Zejména když je ve výběru i úžasné šestiválcové GT.
Dále bych rozhodně nezatracoval ani 330i, nevím z čeho pramení averze k zadokolkám, ale ESP všechny negativní vlivy při běžné jízdě potlačí a naopak když člověk požaduje zábavu, ESP vypne a se zadokolkou tak dostane mnohem víc možností zábavy než s předokolkou. A onen Mustang GT k tomu přidává ještě osmiválec, samosvor a stále rozumné provozní náklady.
Osobně bych to viděl zhruba takhle - pokud je vyhovující spíše předokolka, tak Alfu GT V6, popřípadě nějaký hothatch jako je Focus ST. Jinak bych se ale nebál ani té zadokolky a z hlediska zábavy bych snad bral i toho Mustanga, ačkoliv 330i taky není zlá.
Dále bych rozhodně nezatracoval ani 330i, nevím z čeho pramení averze k zadokolkám, ale ESP všechny negativní vlivy při běžné jízdě potlačí a naopak když člověk požaduje zábavu, ESP vypne a se zadokolkou tak dostane mnohem víc možností zábavy než s předokolkou. A onen Mustang GT k tomu přidává ještě osmiválec, samosvor a stále rozumné provozní náklady.
Osobně bych to viděl zhruba takhle - pokud je vyhovující spíše předokolka, tak Alfu GT V6, popřípadě nějaký hothatch jako je Focus ST. Jinak bych se ale nebál ani té zadokolky a z hlediska zábavy bych snad bral i toho Mustanga, ačkoliv 330i taky není zlá.
Ain´t nobody got time for that
Re: Úvaha o příštím kočáru
KoPP: SLK 230 Kompressor (2.gen.) by se mi líbila, ale ceny těch aut a zejména servisu Mercedesu jsou naprosto absurdní - hodinová cena práce v ofiko servisu je ca. trojnásobná (!) než u Alfy. A u moderních Mercedesů je (co jsem slyšel) velký problém s opravami mimo ofiko servisy a s neorigo díly. Medvěda bohužel ne.
charger: Mustang se mi moc líbí, ale těch jízdních vlastností se bojím, i s ESP... U veterána mi to nevadí, tam když začne pršet nebo dokonce mrznout/sněžit, tak se prostě nikam nejede. Ale tohle auto by mělo být plus mínus použitelné za každého počasí a občas i v zimě, byť ne pravidelně. Představa RWD s V8 na čerstvém sněhu / ledu je sice na jednu stranu zábavná, na druhou stranu z ní trochu mrazí i ve vyhřáté místnosti...
Mimochodem, měly všechny novodobé Mustangy ESP? Já mám pocit, že některé jen jednoduchou trakční kontrolu.
charger: Mustang se mi moc líbí, ale těch jízdních vlastností se bojím, i s ESP... U veterána mi to nevadí, tam když začne pršet nebo dokonce mrznout/sněžit, tak se prostě nikam nejede. Ale tohle auto by mělo být plus mínus použitelné za každého počasí a občas i v zimě, byť ne pravidelně. Představa RWD s V8 na čerstvém sněhu / ledu je sice na jednu stranu zábavná, na druhou stranu z ní trochu mrazí i ve vyhřáté místnosti...
Mimochodem, měly všechny novodobé Mustangy ESP? Já mám pocit, že některé jen jednoduchou trakční kontrolu.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!