Dalnicni vuz s nizkymi naklady
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 343
- Registrován: pát 06 led 22:04
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
kdo má odvahu koupit cokoliv jinýho
a jelikož jest kefish kluk rozumný anikoliv statečný protiproudař, tak byla o2 jasná volba
za mě pokud je interier dynamic, tak je to snesitelné jezdítko. (obyč sedadla mi příjdou užší a nutí mi pravé koleno do středového tunelo)
a jelikož jest kefish kluk rozumný anikoliv statečný protiproudař, tak byla o2 jasná volba
za mě pokud je interier dynamic, tak je to snesitelné jezdítko. (obyč sedadla mi příjdou užší a nutí mi pravé koleno do středového tunelo)
Slow and serious
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
Na Fiaty je přítelkyně (Punto, Stillo) a ač to není můj šálek čaje, svoje kouzlo osobnosti mají. Ve Stillu je slušnej motor (1.8 - 98kw) a celkově to auto má docela chuť jezdit. Jel jsem s ním do GB (3500km) na otočku a pohoda. S OII si to neumím představit - dobrovolně. Máme doma ještě EOS od výrobce lidových vozů a to je podobná trága.
MG - radost až na kost.
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
Ano, například sedačky...úzkej sedák (tlačí do stehen) a pro mě nenalezitelná přijatelná poloha volantu a sedačky. Sice seřizovatelný ve všech směrech, ale blbě.
Tyhle přemisťovadla vymýšlí obchodní ředitel s účetním...podle toho to vypadá.
Tyhle přemisťovadla vymýšlí obchodní ředitel s účetním...podle toho to vypadá.
MG - radost až na kost.
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
to KoPP: To se Ti, při evidentním postižení anglickou produkcí divím za mírnej názor
Mám anglický auta hodně rád - v ničem jiným poslední roky nejezdím a asi i díky tomu vidím koncern takhle nepěkně.
Mám anglický auta hodně rád - v ničem jiným poslední roky nejezdím a asi i díky tomu vidím koncern takhle nepěkně.
MG - radost až na kost.
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
No pred par lety jsem s O2 neco malo najezdil, a tehda se mi na tom nelibily taky sedacky a plastovej volant (melo to celkem skromnou vybavu). Nicmene aktualne mi prijdou sedacky zatim ok, muze to lezet na vybave (mam nemeckou Elegance, ktera byla tusim vybavena o dost lip nez ceska, interier dynamic ale nepoznam) a nebo na tom, ze jsem od te doby shodil 20kg Ale zatim jsem najel nejvic 80km, uvidime, co to udela na delsich presunech. Kazdopadne jsem dlouhodobe zvykly jezdit relativni kilometrove naloze v nepohodlnych autech, takze co se tyka pohodli, tak vidim O2 pro me v pohode.
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
V Anglii se ještě vyrábí nějaká auta? Mně se moc líbí Rover 75, ale to je již historie.KDB píše:to KoPP: To se Ti, při evidentním postižení anglickou produkcí divím za mírnej názor
Mám anglický auta hodně rád - v ničem jiným poslední roky nejezdím a asi i díky tomu vidím koncern takhle nepěkně.
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 343
- Registrován: pát 06 led 22:04
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
eeeeee
indická auta se vyrábějí v anglii, tak je to správně...
indická auta se vyrábějí v anglii, tak je to správně...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 343
- Registrován: pát 06 led 22:04
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
Neee. Anglická auta se dělají v Indii. V Anglii se dělá maximálně kusová výroba pro snoby.
Uživatel neexistuje