Dalnicni vuz s nizkymi naklady
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
nesouhlasím.... s oktávkou sem nalítal asi 240kkm (a to i po dálnicích, nejvíce 1600km na jeden zátah - do Paryža) a dá se to přežít.... i v chrochtáku 1.9 PD.... samozřejmě si dokážu představit pohodlnější dálniční přemisťovadlo, ale dostávat osypky z oftáky je poněkud přehnané...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
Tak tak... spousta obchoďáků jezdí 50tkm+ ročně v autech o kategorii níže a jsou rádi. Octa není žádný zázrak, ale na to co kef chce je to dobré auto.
2.9T RWD
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
Diky za podporu, nacelnici
Jako nasel bych hromadu aut, ktery by mi sedely mnohem vic, ale jsem holt prizdisrac. Uvidime, jak se s prechodem do pomalejsiho auta porovnam tentokrat.
Jako nasel bych hromadu aut, ktery by mi sedely mnohem vic, ale jsem holt prizdisrac. Uvidime, jak se s prechodem do pomalejsiho auta porovnam tentokrat.
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 343
- Registrován: pát 06 led 22:04
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
50 tis. za rok se dá najet i Favoritem. Když to nese vatu
Uživatel neexistuje
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
Právě, že poslední roky najedu 80-100tis. ročně a jestli mě něco dokáže otrávit ježdění, tak to byla právě OII.
Mám ji v práci od října a má najeto pouhých 7000km, ačkoliv to normálně najedu za měsíc. Raděj jezdím v práci vlastním a za svoje, než abych přicházel o duševní a fyzický zdraví, o radosti z jízdy nemluvě.
Mám ji v práci od října a má najeto pouhých 7000km, ačkoliv to normálně najedu za měsíc. Raděj jezdím v práci vlastním a za svoje, než abych přicházel o duševní a fyzický zdraví, o radosti z jízdy nemluvě.
MG - radost až na kost.
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 343
- Registrován: pát 06 led 22:04
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
O2 je dělaná na machrování
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
Když je zmínka o Fáčku, půl roku (45.000km) jsem jezdil Š Garde. Pravda,byla tam 1.3 50kw s pětikvaltem a každej den drobná údržba , ale opruz s tím jezdit rozhodně nebyl.
A 30-35.000km jsem jezdil ročně i před touhle prací a žádným fáčkem, ale Š110R - a to do až do 2007. Z tohodle pohledu je fáčko změkčilost
A 30-35.000km jsem jezdil ročně i před touhle prací a žádným fáčkem, ale Š110R - a to do až do 2007. Z tohodle pohledu je fáčko změkčilost
MG - radost až na kost.
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 343
- Registrován: pát 06 led 22:04
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
Ale Garde řvalo jako by tam bylo stádo 150 koní
Uživatel neexistuje
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
Mě je spíš těch lidí v těch plechovkách líto. Fandím každýmu, kdo má odvahu a fantazii, koupit cokoliv jinýho mimo koncern.
MG - radost až na kost.