kupa felicie 1.3
Re: kupa felicie 1.3
My jsme doma měli na takovýhle ježdění AX 1.4d a spokojenost - jak se čas od času o nějakým autě vykládá pohádka, že do toho majitel leje jen benzin/naftu, fridex a olej, tak takhle přesně to bylo. Jezdit se s tím v pohodě, na krátký tratě, dalo za 4l (my většinou za 4,9 ale skoro každej den s naloženým vlekem...). Jen nevím jestli se to dá ještě sehnat neshnilý...
Re: kupa felicie 1.3
Za 600 € může mít už i třeba super Xantii, což je asi tak 100x lepší a pohodlnější auto než felcka, pokud sežene 1.9 naftu a nekoupí uplnej šrot tak bude jen lejt palivo a jezdit. Ale jestli má těch 600 éček na sedm let tak pak každej rok fako s technickou za 100 € to jistí. A poslední rok felcku za odvoz
Re: kupa felicie 1.3
nehovorim ze by som do toho auta nic nedaval po celu dobu, povedzme tych 7 rokov. ale urcite by som do neho nemohol vrazat hned, peniaze mam este na prepis a poistku a potom by som bol na mizine, cize auto aby pol roka slapalo samo od seba, ale zas nechem tam liat kazdy mesiac 200e to by som nenabral tolko
Re: kupa felicie 1.3
Potom taky zvaž, jestli na to vůbec máš. Pořizovací cena za jakou hodláš nakupovat bude v celkovejch nákladech na vlastnictví celkem zanedbatelná - palivo, ručení, pokuty, dálniční známka, atp atp. Abys pak nekoukal
Re: kupa felicie 1.3
zacnem setrit a potom sa uvidi co dalej
Re: kupa felicie 1.3
Lez na zaměřený fóra, dost často se tam majitelé zbavujou opečovávanejch aut za směšný ceny protože koupili nástupce. Kámoš takhle koupil pěknou, zachovalou a naprosto funkční Xantii za 5 tisícpeter2523 píše:zacnem setrit a potom sa uvidi co dalej
Re: kupa felicie 1.3
Mam takovej pocit ze 1.3MPI se davala az od roku 1997.
Pokud kupujes auto za 800E muzes do nej behem prvniho pulroku klidne dalsich 800E nasypat. U feldy 1.3BMM/40Kw '96 jsem v rozmezi 210-240tkm menil homokinetaky, civku, palivovy cerpadlo, posledni dil vyfuku, zaplaovaci kabely, topeni a trubky chladiciho okruhu, termostat, tesneni pod hlavou, gufera ventilu a buhvi co jeste. Odhadem to jsou veci za 30tis. Kc.
Faktem je, ze jednotlivy dily moc nestojej, ale to auto nikdy nebude uplne opraveny.
Co se tyce vykonu, tak to sice je velka slabota, ale ze by byl nejaky zasadni rozdil mezi 40 a 50kw verzi tohodle motoru, to bych nerek. Pokud v tom jede clovek sam a umi "kvedlat", tak celkem bez problemu udrzi bezne tempo na okresce.
Pokud kupujes auto za 800E muzes do nej behem prvniho pulroku klidne dalsich 800E nasypat. U feldy 1.3BMM/40Kw '96 jsem v rozmezi 210-240tkm menil homokinetaky, civku, palivovy cerpadlo, posledni dil vyfuku, zaplaovaci kabely, topeni a trubky chladiciho okruhu, termostat, tesneni pod hlavou, gufera ventilu a buhvi co jeste. Odhadem to jsou veci za 30tis. Kc.
Faktem je, ze jednotlivy dily moc nestojej, ale to auto nikdy nebude uplne opraveny.
Co se tyce vykonu, tak to sice je velka slabota, ale ze by byl nejaky zasadni rozdil mezi 40 a 50kw verzi tohodle motoru, to bych nerek. Pokud v tom jede clovek sam a umi "kvedlat", tak celkem bez problemu udrzi bezne tempo na okresce.
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 343
- Registrován: pát 06 led 22:04