Volkswagen Passat 2.3i V5 2003, 125kW (170PS)

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Uživatelský avatar
merlin
Porsche Expert
Příspěvky: 1127
Registrován: stř 16 úno 17:05
Bydliště: Bratislava

Re: Volkswagen Passat 2.3i V5 2003, 125kW (170PS)

Příspěvek od merlin »

Mal som Vento VR6, jedno z najlepsich aut svojej doby (1993). Je ale pravda ze motor vydrzal len 80tis. km ale treba povedat ze jazdil non stop naplno v tej dobe sa skoro nikde nemerala rychlost, ak aj ano vsetko za dalo dohodnut za par korun. Jednoducho pre mna najkrajsie motoristicke obdobie na ktore nostalgicky spominam =((
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
RedBaron
Řidič začátečník
Příspěvky: 148
Registrován: stř 09 bře 09:24

Re: Volkswagen Passat 2.3i V5 2003, 125kW (170PS)

Příspěvek od RedBaron »

Zajímavý, že všechny nejsilnější motory automobilek tenkrát stály za houby a byly po pár desítkách tisíc fuč. U VW to byla VR6tka, u BMW 5.0 V12, u Mercedesu to samé a u Francouzů každej starej předkomůrkovej diesel přežil jejich pomalý a žravý třílitrový benzíny se sotva 170 koňma výkonu...
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Volkswagen Passat 2.3i V5 2003, 125kW (170PS)

Příspěvek od pavproch »

na druhou stranu, když ale vezmeš M-power R6 3.2 (a je jedno jestli tu starší slabší nebo novější o něco silnější verzi) tak o tom sem neslyšel/nečet jedinkát, že by se "zlomil"
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Volkswagen Passat 2.3i V5 2003, 125kW (170PS)

Příspěvek od mmira »

ale ano, tem na zacatku vyroby praskaly bloky kvuli zadrenym salam (šálám :D). maloktery vydrzel pres 50t.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Volkswagen Passat 2.3i V5 2003, 125kW (170PS)

Příspěvek od pavproch »

tak to teda mea culpa :ymblushing:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
merlin
Porsche Expert
Příspěvky: 1127
Registrován: stř 16 úno 17:05
Bydliště: Bratislava

Re: Volkswagen Passat 2.3i V5 2003, 125kW (170PS)

Příspěvek od merlin »

A co Vanos s pocutia viem ze sa musel pretesnovat.
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Volkswagen Passat 2.3i V5 2003, 125kW (170PS)

Příspěvek od mmira »

u R6 3,2 jsem o tom neslysel
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Otes
Spolujezdec
Příspěvky: 5
Registrován: ned 10 črc 10:53

Re: Volkswagen Passat 2.3i V5 2003, 125kW (170PS)

Příspěvek od Otes »

Taky se povídá u starších 3,2 v E 36 o hlavách... :))
RedBaron
Řidič začátečník
Příspěvky: 148
Registrován: stř 09 bře 09:24

Re: Volkswagen Passat 2.3i V5 2003, 125kW (170PS)

Příspěvek od RedBaron »

Otes píše:Taky se povídá u starších 3,2 v E 36 o hlavách... :))
O hlavách se toho u BMW napovídalo dost, nicméně všichni, co měli z mého okolí problém s hlavou nebo těsněním pod ní, tak auto řádně poprasili zastudena nebo jinak...
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Odpovědět