BMW Divize
Re: BMW Divize
Byt American, zvolim Vette, protoze bych ji dnes zvolil i jako Evropan
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
Njn, co ale poradite nam chudakum Evropanum, kteri bychom si radi poridili neco ve stylu E30 M3? lehke, agilni auto s rwd, tocivou atmosferou a manualem a bez modernich eko nesmyslu. to uz je asi jen nedosazitelny sen.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
pokud nemusi byt prakticke, zbyvaji asi jen lotusy, caterhamy apod....pokud to ma byt normalni auto, kup si E30
zase to ma vyhodu, ze ted je levnejsi, nez kdyz byla nova
zase to ma vyhodu, ze ted je levnejsi, nez kdyz byla nova
Re: BMW Divize
caterhamy jsou neskutecne drahe, lotusy nevim , ty jsem nezkousel, jen jejich bratrance od opelu a to bylo az moc HC.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
to je to samé, aspoň ty malé... EVORA je možná už použitelnější
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: BMW Divize
Evora je dobra. Po demontazi techniky Toyoty to muze byt dokonale auto
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
Myslis Opel Speedster? jojo, to je zajimava kara, akorat je tam dobrodruzstvi se do toho dostat.... apak jeste vetsi vystoupitmmira píše:caterhamy jsou neskutecne drahe, lotusy nevim , ty jsem nezkousel, jen jejich bratrance od opelu a to bylo az moc HC.
Re: BMW Divize
Měl jsem to štěstí se v současné Vette kousek projet (s manuálem!) a moc se mi to líbilo. Bohužel jsem jel jen dálnice + město, takže o chování v zatáčkách nevím takřka nic.pjanda píše:Byt American, zvolim Vette, protoze bych ji dnes zvolil i jako Evropan
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: BMW Divize
Není. Dlouho mi přesně tohle vrtá hlavou. Nevím proč, ale všechny varianty jsou bez střechy a já auta bez střechy nerad. Zřejmě by to vyřešil Hardtop a u všech aut, který tak nějak přicházejí do úvahy jde sehnat. Pořád dokola přemýšlím jestli koupit 130i nebo něco z týhle čtveřice.mmira píše:Njn, co ale poradite nam chudakum Evropanum, kteri bychom si radi poridili neco ve stylu E30 M3? lehke, agilni auto s rwd, tocivou atmosferou a manualem a bez modernich eko nesmyslu. to uz je asi jen nedosazitelny sen.
Honda S2000
Opel Speedster 2.2 16V
Mazda MX5 NC 2.0
Toyota MR2 spyder
Hmotnosti od 870 do 1260kg, výkony od 140 do 240k
U všech lze pořídit úpravy na minimálně 180k/t NA. U prvních tří lze pořídit kompresory až k 300k/t. Ke všem lze pořídit samosvor (honda, mazda série).
Možnosti úprav jsou u japonců prakticky neomezené.
http://www.horsepowerfreaks.com/perform ... onda/S2000
http://www.monkeywrenchracing.com/index ... 33hm5nbmi6
http://www.good-win-racing.com/Mazda/MX ... Parts.html
RWD