HondaMan píše:STS/seville má neprilis spolehlivy motor.
pokud mas na mysli Northstary, tak tam chybi doplnit, ze jsou sice nespolehlive a problemove, ale to proto, ze vyzaduji extra udrzbu. Pokud je o ne postarano tak, jak je treba, jezdi naprosto spickove a bezproblemove. Jsou proste jine a je treba to mit v pameti.
Ale pro tento ucel jsou ta auta mala, tam bych taky asi radeji 740i
Teda pokud to má být na ježdění, jestli je to na image tak sorry.
Proboha jen ne Grandeur To auto se ve 130 na dálnici, tak hrozně kroutí, že 200 je prasárna Těch 1200km po Itálii jako s náhradním autem naprosto stačilo. Ale pohodlný to bylo, to jo.
Jen bych si dovolil připomenout, že smyslem zadání bylo jezdit v DE kolem 200km/h a s komfortem. Přizdisráčsky si troufnu tvrdit, že v zájmu řidiče a všech okolo by bylo, aby auto bylo pro tyto účely v perfektním stavu. IMHO taková virtuální hranice stojí na 500t. a je jedno jestli půjde o pořizovací cenu nového kompaktu nebo o nákup staré vysloužilé plečky a následné výdaje.
Říkat, že náklady na údržbu je jedno, ale mít limit na nákup 300 je dost divné. Údržba S-klasse spolyká 200t. jako nic klidně už v prvním roce. Za BMW mluvit nemůžu, ale servisů schopných opravovat MB je v republice minimum. Šikovný mechoš na tom nic nezmění, protože MB má specifické všechno. Známý má autoservis a stejně vozil ML na servis do autorizáku, protože druhovýroba v podstatě neexistuje a neměl nářadí, zkušenosti, ani techniku. I geometrie bývá u MB problém, protože často chybí údaje.
Jo, Mercedesy jsou v tomhle hodně specifické, ale u BMW je to výrazně lepší, zejména u těch starších. Takže třeba 740i E38 by se měla dát servisovat za rozumné náklady, jen to chce vyhnout se starým turbodieselům a benzínům V12 a připravit se na repas automatu (cena tak do 50 kKč).
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
HondaMan píše:STS/seville má neprilis spolehlivy motor.
pokud mas na mysli Northstary...
Ano. Problém je, že do staršího auta nevidíš, takže se můžeš jedině modlit, jestli se na tom něco vysere nebo ne.
To auto, stejně jako třeba Jag bych si klidně koupil, ale nikdy bych si to nedovolil někomu doporučovat jako dobrou volbu.
ano, to je obecny problem a zejmena u nas...delat si iluze o dobre udrzbe predchoziho majitele, zvlaste pak pred prodejem, je bohuzel naivita...a u amerik to plati dvojnasob, protoze ke skudleni a srani na to se pridava jeste neznalost a nevedomost...
Caddy píše:...delat si iluze o dobre udrzbe predchoziho majitele, zvlaste pak pred prodejem, je bohuzel naivita...a u amerik to plati dvojnasob, protoze ke skudleni a srani na to se pridava jeste neznalost a nevedomost...
tak ono si je třeba ale zároveň říct, že pečlivě servisovaný auto ve špičkové kondici téměř žádný kupec neocení.......radši dá o 85t míň za "stejný" a úplně mu stačí ubezpečení, že to nebylo bouraný, že to pěkně jede, že je to držák a že je to pěkně vypucovaný