Auto pro radost (+ citová investice)
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Tak tuhle sem viděl Ford Galaxii 61nebo62 v garáži normální velikosti a vešla se tam, sice to bylo na knop ale vešla
Já bych si nejraděj koupil kousek, na kterým není moc práce, prakticky žádná. Prostě koupit, přivést a jezdit...
Já bych si nejraděj koupil kousek, na kterým není moc práce, prakticky žádná. Prostě koupit, přivést a jezdit...
2.0i 107kW
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
šmoula píše:Na kolik cca vyjde pořízení takového kousku? Vypadá parádně a na víkendy ideál. Jen to chce sehnat garáž
zalezi na stavu, rocniku a spouste dalsich okolnosti...takze mezi 200 a 500 tisici zhruba Obecne normalne pouzitelne kusy ve slusnem stavu tech 250-300...ale vzhledem k eklesani cen narazis i na levnejsi kousky, co by jeste pred peti lety za tak priznivou cenu nebyly.
jinak nevim, ono to ve vsedni dny nejezdi nebo co?
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Caddy: mě osobně by bylo líto huntovat takového mazlíka na jízdy po praze, kde se musí furt brzdit, rozjíždět, přejíždět přes tramvajovejch pásech, jezdit po čičiheads, jezdit v sním v zimě, když solí co to jde
2.0i 107kW
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Kucí, nezasírejte mi tu vlákno takovejma krásnejma autama!
"Speed hasn't killed anyone. Sudden stopping, that's what gets you." - Jeremy Clarkson
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
ja si napul delal prdel, to je jasny, ze na tohle je ho skoda a v soli taky nejezdim..ani daleko novejsimi a obycejnejsimi.... Ja se jen chytil toho vikendu, jako by se clovek nemohl projet jindy nebo tim obcas jet do prace pro nabiti energiešmoula píše:Caddy: mě osobně by bylo líto huntovat takového mazlíka na jízdy po praze, kde se musí furt brzdit, rozjíždět, přejíždět přes tramvajovejch pásech, jezdit po čičiheads, jezdit v sním v zimě, když solí co to jde
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Tak pánové, znovuotevřu tohle vlákno, jen abych vám řekl, že jsem furt nedospěl k žádnýmu rozhodnutí .
Teď se ale motám čím dál víc kolem MX5 a překvapivě 130i .
A pjanda mi to ničím nerozseknul, takže je mi jasný, že skončím nákupem obou těchhle aut .
Teď se ale motám čím dál víc kolem MX5 a překvapivě 130i .
A pjanda mi to ničím nerozseknul, takže je mi jasný, že skončím nákupem obou těchhle aut .
"Speed hasn't killed anyone. Sudden stopping, that's what gets you." - Jeremy Clarkson
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
nejel sem ani jedním, ale za mně z těchdle dvou (jako citovka a auto pro radost = víkendovka) miata (a to i přesto, že sem bramborista )KFL píše: Teď se ale motám čím dál víc kolem MX5 a překvapivě 130i
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
fér cena je max. tak 200, ne?
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
bond: máš zpočítáno jak je na tom Z4M ohledně ceny za km při tvém stylu využívání (tzn. aktivní jízda na okresce a sem tam okruh). By mě jen zajímalo jak moc je takovýhle auto mimo mý možnosti...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).