Fabia 1.2 HTP 47kw
- bloody cardinal
- Mistr volantu
- Příspěvky: 623
- Registrován: ned 30 říj 14:33
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fabia 1.2 HTP 47kw
Jak říká vavris, klíčem je předvídání a plynulost. Zrychlit před kopcem spíše než v kopci, z kopce na neutrál, při popojíždění v koloně jen krokem, i když by to šlo rychleji apod. To se časem naučíš, s plynulostí jsem měl s čerstvým řidičákem taky problémy
K nekterym lidem je treba prijit, dat jim facku a odejit. Nic nevysvetlovat, vubec nic nerikat, proste jen plesknout. Argumentace s debilem totiz nema smysl. --- bloodycardinal.bloger.cz
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
Re: Fabia 1.2 HTP 47kw
Někdo to podle zvuku prostě nepozná.HondaMan píše:Já tyhle rady nechápu. Stačí poslouchat motor. Pokud nemá příjemný zvuk je buď přetočený nebo podtočený.
I když přemýšlím jestli u HTP jde mluvit o příjemném zvuku kdekoliv
2.016V 99kW
Re: Fabia 1.2 HTP 47kw
Ale jo, ztlumím rádio a celkem to trefuju mezi 2,5 a 3k rpm
Fabia 1.2 HTP 47kw
Re: Fabia 1.2 HTP 47kw
Celkem mi přijdou trapný kecy ohledně zvuku a HTP, čas od času s tím jezdím, a ve městě nevidím žádnej problem? Srovnatelny auta, co sem jel maloobsahový 1.0,1,1,1,2,1,3 maj zvuky uplně "stejné" tak co jako? Je to prostě tak daný. Víc tragickej mi přijde zvuk TDI PD. O nějakém zvuku se dá mluvit až s 6ti lépe 8mi válcem. Tak proč to řešit u městského auta kterým FII 1.2 HTP určitě je?
K té spotřebě, ano je potřeba předvídat, ale s vyřazováním nesouhlasím, vzdyt to na neutrál žere, při nula plynu a zařazeno jedu za 0 Ikdyž, ono vlastně záleží na situaci Pokud je krpál dolů, a pak dvacetikilometrová rovinka, tka bych taky vyřadil abych se rozjel, a na rovince už jen udržoval rychlost
Mám řidičák rok a kus, hned od začátku jsem začal jezdit do školy Kutná Hora - Poděbrady, fotil jsem si spotřeby,a když sem měl 6l/100 tak sem si říkal jakej sem borec, ted když chci, jedu za 5l/100 což ale dle mého soudu už fakt minimum pro mé auto
K té spotřebě, ano je potřeba předvídat, ale s vyřazováním nesouhlasím, vzdyt to na neutrál žere, při nula plynu a zařazeno jedu za 0 Ikdyž, ono vlastně záleží na situaci Pokud je krpál dolů, a pak dvacetikilometrová rovinka, tka bych taky vyřadil abych se rozjel, a na rovince už jen udržoval rychlost
Mám řidičák rok a kus, hned od začátku jsem začal jezdit do školy Kutná Hora - Poděbrady, fotil jsem si spotřeby,a když sem měl 6l/100 tak sem si říkal jakej sem borec, ted když chci, jedu za 5l/100 což ale dle mého soudu už fakt minimum pro mé auto
Re: Fabia 1.2 HTP 47kw
hlavni je poslouchat motor, ja treba kdyz jedu vyjimecne nekam s HTP, tak radim vys pri 4500ot. nekdy i dal.
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Re: Fabia 1.2 HTP 47kw
k tomu co napsal speedy.kh: jen aby nedošlo k mýlce, já mám Fabii 1, ne novou
Fabia 1.2 HTP 47kw
Re: Fabia 1.2 HTP 47kw
Vyřazování vs. nevyřazování je hodně individuální záležitost...když nevyřadím, tka sice šetřím palivo, ale zse nedojedu tak daleko, jako na neutrál. tzn. že budu muset přidat sám plyn, takže to vyjde šul nul.
2.016V 99kW
Re: Fabia 1.2 HTP 47kw
Šak nová Fabie se ani s 47kW nedělalaHřibek píše:k tomu co napsal speedy.kh: jen aby nedošlo k mýlce, já mám Fabii 1, ne novou
2.0i 107kW
Re: Fabia 1.2 HTP 47kw
Myslím že v tom co jsem psal je jedno jetli se jedná o FI či FII.
Vyřazování je dle mě fakt dost individuální a hlavně dle situace provozu
Vyřazování je dle mě fakt dost individuální a hlavně dle situace provozu
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 56
- Registrován: čtv 17 úno 10:40
Re: Fabia 1.2 HTP 47kw
No já s tím vyřazováním nevím, moc bych to nedoporučoval nebo jsem jediny komu připadá, že to auto potom jede jak po třech kolech?