K nekterym lidem je treba prijit, dat jim facku a odejit. Nic nevysvetlovat, vubec nic nerikat, proste jen plesknout. Argumentace s debilem totiz nema smysl. --- bloodycardinal.bloger.cz
Jen doplním, že je to trénink Pavla Valouška (nikde jsem to v tom videu nenašel). Holt rally jezdec a né žádný amatér a podle toho to taky vypadá i s tou Fabií.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Našel jsem ještě jedno delší video z týhle akce. Jinak mi nepřijde, že by nějak extrémě používal ruční brzdu, spíš si to auto před zatáčkou vždycky řádně rozkmytne.
Ad. brždění a plyn zároveň: to je u FRS o přepojení asi dvou drátů a proklemování brzdového senzoru (práce na cca 30min).
Edit: ale ručku používá taky.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
K nekterym lidem je treba prijit, dat jim facku a odejit. Nic nevysvetlovat, vubec nic nerikat, proste jen plesknout. Argumentace s debilem totiz nema smysl. --- bloodycardinal.bloger.cz
Měl jsem v interce trochu rýpnutí týkající se ceny toho kurzu, budu reagovat veřejně. Ono je to tak drahé, protože jsme uvažovali o exkluzivním pronájmu toho okruhu. Někteří co tam jezdí se snaží snižovat náklady tím, že tam přijedou jako skupina, což stojí půlku... pak si můžou dovolit za stejnou/podobnou cenu i generovat zisk. Nicméně je klidně možné, že tam pak bude jezdit přes 20 aut, což se pak moc trénovat nedá a je tam dost plno. O tolik dráž to nevyjde a hlavně si zajezdíme. Těch 15 aut je maximum.
A nutný předpoklad účasti je umět anglicky nebo německy. Aspoň základy. Instruktoři mluví těmito jazyky.
řidičBOB píše:co tam chceš dělat s těma dvouapůl tunovejma krávama??
prostě to nešlo, šlo vypnout esp ale nešla vypnout kontrola trakce. každopádně i tak se dalo zábavit, jen v tom ledovém korytu to fakt nedávalo dost aut (včetně subaru)
Naposledy upravil(a) mlaskac dne sob 04 úno 19:17, celkem upraveno 2 x.