BMW M3 e92
Re: BMW M3 e92
Brzdy jsou jednou z nevětších slabin M3 na okruhu kde kvůli váze 1675kg je utavíš za 3 kola
řeším změnu destiček na tvrdší a kotoučů na odolnější
más DCT nebo manuál ?
řeším změnu destiček na tvrdší a kotoučů na odolnější
más DCT nebo manuál ?
Re: BMW M3 e92
Já mu budu dělat mluvčího Má manuál...
Re: BMW M3 e92
Vasco, dekujidan píše:Brzdy jsou jednou z nevětších slabin M3 na okruhu kde kvůli váze 1675kg je utavíš za 3 kola
řeším změnu destiček na tvrdší a kotoučů na odolnější
más DCT nebo manuál ?
Mas uz nejakej tip na brzdy? Oni potvory mizi docela rychle, takze casu uzmoc neni
Jinak musim potvrdit pravdiva slova PJandy, ze se i v nejtvrdsim nastaveni bude zdat M3 mekka. Vzdy budete mit spis pocit, ze je komfortni, nez že je tvrda. A to i pres to, ze rozdil komfortni nastveni versus sport je znat, hlavne pri prejezdu vyfrezovaneho asfaltu
Proc mi vyber noveho auta uz neprinasi radost?
Re: BMW M3 e92
Jsem domluvenej v Renocaru na výměnu destiček a kotoučů na tyhle:
Č. Popis Doplnění Poč. Od Do Číslo dílu Cena Notes Photo
01 Repair kit, brake pads, front S4007 1 34112283764 Hledejte EBA 0445460
pouze společně s
-- Brzdový kotouč větraný levý 360X30 1 34112283385 $356.02
-- Brzdový kotouč větraný pravý 360X30 1 34112283386 $356.02
01 Repair kit, brake pads, rear S4007 1 34212283366 $403.95 Hledejte EBA 0445460, PIZ SZ_002_01_08
pouze společně s
-- Brzdový kotouč větraný levý 350X24 1 34212283387 $298.62
-- Brzdový kotouč větraný pravý 350X24 1 34212283388 $298.62
mají to být sportovní desky a kotouče co vydržej zátěž
Č. Popis Doplnění Poč. Od Do Číslo dílu Cena Notes Photo
01 Repair kit, brake pads, front S4007 1 34112283764 Hledejte EBA 0445460
pouze společně s
-- Brzdový kotouč větraný levý 360X30 1 34112283385 $356.02
-- Brzdový kotouč větraný pravý 360X30 1 34112283386 $356.02
01 Repair kit, brake pads, rear S4007 1 34212283366 $403.95 Hledejte EBA 0445460, PIZ SZ_002_01_08
pouze společně s
-- Brzdový kotouč větraný levý 350X24 1 34212283387 $298.62
-- Brzdový kotouč větraný pravý 350X24 1 34212283388 $298.62
mají to být sportovní desky a kotouče co vydržej zátěž
Re: BMW M3 e92
co se týká odpružení, tak rozdíl mezi comfort a sport je minimální, ale to nemusí být na škodu, alespon kola neodskakují na nerovnostech
Viděl jsem kit na výměnu podvozku na KW, ale byla tam cena přes 100k
Viděl jsem kit na výměnu podvozku na KW, ale byla tam cena přes 100k
Re: BMW M3 e92
a do třetice
s manuálem jsi udělal dobře, já už měnil DCTčko naštěstí v záruce za nový
pro zajímavost cena DCT po sklončení záruky 260.000 + 30.000práce
a opravit to nelze, jen výměna na nový
s manuálem jsi udělal dobře, já už měnil DCTčko naštěstí v záruce za nový
pro zajímavost cena DCT po sklončení záruky 260.000 + 30.000práce
a opravit to nelze, jen výměna na nový
Re: BMW M3 e92
Renocar nerenocar, stejně je to celkem darda...
Re: BMW M3 e92
Brzdy jeste proberem. Ted jen fofrem kDCT. V ACR v Budejcich mi technik rikal, ze M3 tam jezdi 2. A Prevodovku jednomu uz menili. Druhe je cabrio s malym najezdem. Z toho to vypada na pekny pruser s DCT. Jinak fofr klacek je kus poradny prace a zabavy. To bych si preci nemohl nechat ujit
Proc mi vyber noveho auta uz neprinasi radost?
Re: BMW M3 e92
měli jste si koupit keramické a nemuseli řešit kravinky