Blbina. Nevidim jedinej důvod, proč by kdokoli začínající na silným autě měl být poznamenanej po zbytek života. Nejde to dávat do přímých souvislostí, stejně jako poměry kvalita řidiče x věk, nebo kvalita řidiče x nájezd.Honza42 píše:Tak ono nejde o to, že by se musel hned zabít. Spíše jde o to, že dost lidí co jezdí hned s výkonnými vozy se nenaučí nikdy kloudně jezdit. Nezískají cit pro plynulou jízdu a zbytek života pak jezdí způsobem Hej Rup, což se do normálního provozu zas tak moc nehodí.
Sportovnější auto pro studenta.
Re: Sportovnější auto pro studenta.
RWD
Re: Sportovnější auto pro studenta.
Dyť 330Ci je hodný auto já mám najeto snad ještě míň a žádnou silnou zadokolku jsem ještě v těch našich kopcích o švestku nerozvěsil, nevidím důvod proč by tazatel nemohl takové auto řídit
Ain´t nobody got time for that
Re: Sportovnější auto pro studenta.
Já jsem taky napsal, že někteří řidiči. Prostě se třeba nenaučí předjíždět s přebytkem rychlosti, nenaučí se být rychlí na výjezdu ze zatáčky. S autem 40-50kW je každá taková chybka sakra znát, zatímco se 150kW často ani dotyční řidiči nechápou, že je to chyba.
Re: Sportovnější auto pro studenta.
Čekal jsem takovou reakci, jsem na ní připraven!
Doma máme poměrně silnější auta, mimo FII, se kterou se ale jezdí jen město. Pod záštitou táty a strejdy, jezdím na KSA školení a hlavně i po českých silnicích často s auty M3, 911 atp. Tím určitě nechci říct, že jezdím jako bůh, ale určitě se nebojim takového auta - HH, 3.0i atp Dle mě, je to všechno o hlavě.. Někteří mý kamarádi, třeba začínali na Favoritu, nyní přesedlali na jiné auto většinou Fokus, Xsara atp s motorem 1,6/1,8i a jezdí doslova hrozně! Jsou unešený z výkonu, takže se ho snaží furt využivat, jedou do zatáčky, kterou neznají, v ní dupnou na brzdu a trhnou volantem.. Asi je to taky tím, že znají jen "naše" město, a velmi velmi zřídka vyjeli za ceduli.. Snad víte jak to myslím, odpoledne se můžu rozepsat, nyní jsem ve škole.
Doma máme poměrně silnější auta, mimo FII, se kterou se ale jezdí jen město. Pod záštitou táty a strejdy, jezdím na KSA školení a hlavně i po českých silnicích často s auty M3, 911 atp. Tím určitě nechci říct, že jezdím jako bůh, ale určitě se nebojim takového auta - HH, 3.0i atp Dle mě, je to všechno o hlavě.. Někteří mý kamarádi, třeba začínali na Favoritu, nyní přesedlali na jiné auto většinou Fokus, Xsara atp s motorem 1,6/1,8i a jezdí doslova hrozně! Jsou unešený z výkonu, takže se ho snaží furt využivat, jedou do zatáčky, kterou neznají, v ní dupnou na brzdu a trhnou volantem.. Asi je to taky tím, že znají jen "naše" město, a velmi velmi zřídka vyjeli za ceduli.. Snad víte jak to myslím, odpoledne se můžu rozepsat, nyní jsem ve škole.
Re: Sportovnější auto pro studenta.
jedinej honza mě pochopil.... jo, halr roky sou znát.... mlaďoši, ešče sa mátě co od života učiť....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Sportovnější auto pro studenta.
Psal jsi dost lidí, ale to neni podstatný.Honza42 píše:Já jsem taky napsal, že někteří řidiči. Prostě se třeba nenaučí předjíždět s přebytkem rychlosti, nenaučí se být rychlí na výjezdu ze zatáčky. S autem 40-50kW je každá taková chybka sakra znát, zatímco se 150kW často ani dotyční řidiči nechápou, že je to chyba.
To co ty píšeš nesouvisí s autem, ale s člověkem. Někdo na to má a někdo ne a je jedno s čím kdo začíná.
RWD
Re: Sportovnější auto pro studenta.
Nelze zobecňovat, ale v zásadě souhlasím s pavprochem. Závodníci taky hned neskočí do GTečka, ale postupně se učí od slabších aut. Na druhou stranu mi přijde, že 42kkm už je celkem slušná porce kilometrů k tomu aby si člověk, kterýho ježdění baví mohl pořídit nějaký rychlejší přemisťovadlo.
Kdybych vybíral pro sebe, tak bych jako první auto volil hlavně něco lehkýho. Na reprezentativnost bych se vybodl, hlavně aby se s tím dalo pěkně vyblbnout .
Kdybych vybíral pro sebe, tak bych jako první auto volil hlavně něco lehkýho. Na reprezentativnost bych se vybodl, hlavně aby se s tím dalo pěkně vyblbnout .
Naposledy upravil(a) jarka dne pát 25 lis 13:22, celkem upraveno 1 x.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Sportovnější auto pro studenta.
No, nejsem o tolik mladší než ty a názorově se v tomto diametrálně rozcházíme. Takže věkem to nebude.pavproch píše:jedinej honza mě pochopil.... jo, halr roky sou znát.... mlaďoši, ešče sa mátě co od života učiť....
RWD
- Jacík
- Pan Řidič
- Příspěvky: 497
- Registrován: sob 19 úno 11:05
- Bydliště: Svitavy a občas Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sportovnější auto pro studenta.
Závody jsou ale přece něco jinýho Tam, jde o využívání možností auta i člověka na 100%, na silnici to nejde... Pokud teda nepočítám šlápnutí na plyn na rovince, což umí kdejaká jitrnicejarka píše:Nelze zobecňovat, ale v zásadě souhlasím s pavprochem. Závodníci taky hned neskočí do GTečka, ale postupně se učí od slabších aut. Na druhou stranu mi přijde, že 42kkm už je celkem slušná porce kilometrů k tomu aby si člověk, kterýho ježdění baví mohl pořídit nějaký rychlejší přemisťovadlo.
Re: Sportovnější auto pro studenta.
Suhlasim, vsetko je to v hlave. Ide o to vediet vyvodit dosledky pri vykonnych autach, napriklad nemozem akcelerovat na plny kedy sa mi zachce (najlepsie v strede zakruty ako niektori na FWD), treba mat pri takom aute zdravy respekt. Treba mat v hlave ze vykonnejsie auto z nas nerobi lepsich vodicov, co si niektori myslia... Mam kamaratov, co maju starsie a slabe auta, ktori sice mozno jazdia pomalsie ale o vela nebezpecnejsie. Tym nechcem povedat ze vykonnejsie auta maju pravo jazdit rychlejsie, ale zda sa mi o mnoho nebezpecnejsie ist napr. 50 do ostrej pravej s octavkou ako 60 s 330i, rychlost je relativna...speedy.kh píše:Čekal jsem takovou reakci, jsem na ní připraven!
Doma máme poměrně silnější auta, mimo FII, se kterou se ale jezdí jen město. Pod záštitou táty a strejdy, jezdím na KSA školení a hlavně i po českých silnicích často s auty M3, 911 atp. Tím určitě nechci říct, že jezdím jako bůh, ale určitě se nebojim takového auta - HH, 3.0i atp Dle mě, je to všechno o hlavě.. Někteří mý kamarádi, třeba začínali na Favoritu, nyní přesedlali na jiné auto většinou Fokus, Xsara atp s motorem 1,6/1,8i a jezdí doslova hrozně! Jsou unešený z výkonu, takže se ho snaží furt využivat, jedou do zatáčky, kterou neznají, v ní dupnou na brzdu a trhnou volantem.. Asi je to taky tím, že znají jen "naše" město, a velmi velmi zřídka vyjeli za ceduli.. Snad víte jak to myslím, odpoledne se můžu rozepsat, nyní jsem ve škole.