![Wink ;-)](./images/smilies/3.gif)
Zase agrument s krádeží? Mícháš trestný čin s různou vážností a přestupky dohromady… Nebo proč si myslíš že ve většině vyspělých států je za vraždu x desítek let vězení a za odhození papírku na zem malá pokuta, nebo spíš napomenutí? Tvoje demagogická argumentace tu a i dříve na garáži je o tom, že kdo odhodí papírek na zem, je sprostej zločinec a zaslouží exemplární trest pomalu jako vrah? Houby s octem, je to jen přestupek, ten člověk je čuně, měl by dostat max. pokutu ale to je vše, ne nějaké body a zákaz chodit po ulici.
Úvodem bych rád zmínil, že já mám u policie několik kamarádů a známých, i v rodině a nijak je neodsuzuju a vím, že tam pracuje spousta slušnejch a schopnejch lidí. problém je že i oni mají často problém dělat to co dělají, resp. za něco, co je nutí dělat nadřízení, se přímo stydí.
Nikdo neobhajuje porušování pravidel, za porušení má přijít adekvátní trest. Policie/právo má chránit především život a zdraví občanů, a dále jejich majetek/majetek státu a dále další normy a vyhlášky. V tomto pořadí důležitosti a tomu mají i odpovídat tresty.
Jenže kde je realita… Za vraždu, tj zničení lidského života často je pár let, za zabití v opilosti řízení často směšné tresty. Za zaviněnou nehodu často nic, jelikož policii už to nezajímá sepisovat při menší škodě. V politice se vesele krade, kalouskovci kradou na obraně, když se na to přijde začnou kopat že kradou i jiní. Potrestají někoho? Ne, maximálně jdou od lizu. Cikáni, kapsáři vesele kradou, trest je nula. Pokud je chytí, dostanou většinou max. pokutu, kterou stejně nezaplatí… Vybodovaní řidiči jezdí dál bez papírů a často ožralí, dokud někoho nezabijou…Naopak normální člověk, kterej pracuje a platí daně je dobrá lovná zvěř, a dají se z něj dál ždímat prachy. Pro policii ideální – má majetek, čili může solit. Čili tisíce pokuty za jízdu na dálnici o pár km/h? Nikomu se nic nestalo , společenská nebezpečnost často nula (nemluvím o myškování a vybržďování, na které po
licie kupodivu systémově kašle), ale dá se na tom slušně vydělat, tak proč se na to nezaměřit, že?
Celý problém je v systému, který je nastaven naprosto špatně. Za prvé v rámci celého právního státu, za druhé v rámci jednotlivých oblastí působnosti policie. Cílem dopravní policie má být co nejméně nehod a co nejméně mrtvých (a tím nemyslím méně nehod proto, že k většině odmítnou jezdit a evidovat je). Realita je taková, že se prezentuje kolik se zjistilo přestupků a vybralo pokut = policie „pracuje“ dobře. To je k pláči. Čím více se vybere na pokutách, tím víc je zřejmé, že policie dělá práci špatně. Když bude policie na silnici vidět, zklidní se jak rychlejší řidiči, tak ti, co se je snaží vychovávat a provoz bude bezpečnější. Ale má to jednu vadu, že? Ano nevybere se na tom tolik prachů, a hlavně policie bude muset makat v terénu. Primitivové jako esenbák Huml to ani nezastírají – viz výroky typu „osobá blízká obirá stát o peníze“ (stát jsme my všichni, čili tím že něko
mu něco sebereme si nijak jako stát nepřilepšíme). Pokud někdo argumentuje tím, že stoupá počet přestupků, a je tedy třeba spřísnit atd. je to nebetyčná hloupost. Stačilo by jen změnit hodnocení policie a její motivaci. Garantuju, že v mžiku by se nemluvilo z její strany o pirátech, ale o tom, že silnice jsou často v desolátním stavu a nebezpečné, že přednost chodce na přechodu je nesmysl, že značení je často matoucí, že lidé mají být na silnici ohleduplní k druhým, sledovat zrcátka, pokud někdo dělá chybu tak se mu snažím pomoci a ne ho „školit“ atd. Policie by jezdila v provozu a řešila vybržďování, podjíždění, myškování a na druhé straně blokování pruhů, naschvály při předjíždění atd. atd. Takto tu máme ale zejména piráty a perpetum mobile do kapes policie… Na benzín policie nemá, když někdo něco krade, ale na monstr kryštofy kupodivu ano…Komu to asi vyhovuje více, lidem, nebo p
olicii? A má z toho společnost opravdu užitek?
Není už mi 16, jako většině zastánců buzerace a leccos už sem zažil, a mám představu, jak policie pracuje, když od ní člověk chce to, za co si jí platí. Např. když mi ukradli auto, policajti nepřijeli ani na místo činu, že mám přijít na služebnu. Tam arogantní blb, který mi pomalu vynadal že ho otravuju. Škoda že jsem byl mladý ucho, teď už bych tam udělal takovej bugr, že by koukal. Když mi ale naměřili 150 na dálnici, kádrově podobný blb (odhadem 5-7 tříd Zš) mě (aniž bych ho nějak provokoval nebo byl drzý) z pozice moci okamžitě arogantně poučuje jak lidi umírají na dálnicích (on tomu opravdu věřil, asi mu to říkali na politickém školení) a on je musí je musí přede mnou bránit.
Čili nikdy jsem neřekl, že když pojedu rychleji, nezasloužím pokutu adekvátní přestupku. A nevěřím, že má někdo antiradar proto, aby jezdil jako prase a neplatil pokuty. Takový se vyboduje stejně.. Pokud je v zákoně, že nesmím rušit měření policie a vojenské policie, proč bych si nemohl koupit pasivní detektor??? Zákon neporušuju. Jak jsem psal, jezdím 15 let, tedy 11 bez bodového zákona, antiradar sem nepotřeboval a pokutu vždy zaplatil (dvě za 600,- celkem) . S nárůstem buzerace za nesmysly, kterou reálně vidím u sebe i ve svém okolí, jsem ho koupil a rád si ho koupím znovu, nevím proč bych nemohl využít v rámci zákonů svého práva se chránit, když řada přestupků proti právu, či dokonce trestných činů potrestaná není, a policie/společnost se o to ani nesnaží. U ostatních přestupků to policii nevadí, tak proč u legálních antiradarů ano?
Třešničkou na dortu je, jak je v současnosti vše prezentováno v mediích : Vrah má právo nevypovídat, má právo na obhájce, má možnost nebýt odsouzen i když opravdu vraždil. To samé zloděj. Vždy mu stát musí dokázat, že čin spáchal, jinak trest = 0. Pokud řidič, který je jinak zcela slušný člověk, pracuje a platí daně někde špatně zaparkuje, musí podle názoru humlů a spol vypovídat a zaplatit pokutu, byť mu policie není schopna dokázat, že něco spáchal??? Kde to žijeme?