Lexus (a jeho evropska anabaze)
Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)
No skoda no, jeste jsme si zase mohl poslechnout jak ti funguji baterky
Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)
Posuzovat vůz dle jeho určení je samozřejmě základ, to souhlasímlexus píše:
To je myslím dobrej názor..tak do půlky. Já si zase myslím, že objektivní test by profesionální žurnalista psát měl.. tzn. posuzovat auto především dle jeho určení a cílové skupiny zákazníků. Subjektivní pocit může samozřejmě sdělit. Ale ne napsat nesmysl o autě, ve kterým ani neseděl..to pak posunuje kvalitu webu spíš k hospodským povídačkám..což je škoda. Protože jinak se mi to tady docela líbí.
Ain´t nobody got time for that
Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)
K těm testům - ty takzvané nezaujaté testy nemám rád, protože se z nich nic nedovím. Každé auto je pak vlastně dobré, protože v dané třídě, ceně a tak dál to funguje. Konstruktéří prostě vědí co dělají a za jakým účelem. Nejlepší pro mě je,když znám způsob hodnocení konkrétních redaktorů. Z toho si dokážu udělat názor na většinu vozů. Když redaktor A, který je rozený závodník, napíše o autě (IS-F), že se sapnutým ESP se s tím nedá jezdit a že je to celé měkké a vůbec - M3 je jinde, rozumím tomu v kontextu s technickými parametry tak, že to je např. velmi silné a rychlé auto pro někoho, kdo s ním chce jezdit i delší štreky a když se mu zlíbí, dokáže i na klikaté silnici cestovat velmi rychle a skoro každému ujet a vypínání ESP považuje za zbytečné riziko. Řidič, který hledá v podstatě spíš závodní speciál s homologací do běžného provozu z toho tím pádem vytuší, že M3 pro něj bude lepší volba. U redaktora se zálibou v luxusních vozech s důrazem na komfort lze dělat závěry podobným způsobem. Důležitá je pouze konzistentnost názorů těchto lidí osob. Když se řekne, že něco má v této kategorii dobrý podvozek, je to velmi zavádějící.
Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)
Jo, tak by to šlo, kdyby se na každé auto sešlo více názorů. Když bude auto recenzovat pouze redaktor závodník, tak bude jeho informace o vozidle z velké části relevantní jen pro řidiče závodníky.
Pokud tedy někdo testuje auto sám a jiný pohled nebude, měl by se spíš než na svůj subjektivní vkus zaměřit na to, pro jaké účely je auto postaveno a zda je plní dobře. Kdybychom to totiž hnali do extrému, tak redaktor závodník, který dostane na test třeba Citroen C4 picasso nebo Renault Espace, tak o nich ze subjektivního hlediska nemůže napsat nic dobrého - těžké, nedotáčivé, měkké,... Znamená to snad, že je to špatné auto? Pokud by na rodinu a komfort založený redaktor dostal do ruky M3, zase ho bude pomlouvat, že je to má malý kufr, málo místa pro posádku, moc to žere, tvrdý podvozek... Snad se mi podařilo vyjádřit mou pointu.
Pokud tedy někdo testuje auto sám a jiný pohled nebude, měl by se spíš než na svůj subjektivní vkus zaměřit na to, pro jaké účely je auto postaveno a zda je plní dobře. Kdybychom to totiž hnali do extrému, tak redaktor závodník, který dostane na test třeba Citroen C4 picasso nebo Renault Espace, tak o nich ze subjektivního hlediska nemůže napsat nic dobrého - těžké, nedotáčivé, měkké,... Znamená to snad, že je to špatné auto? Pokud by na rodinu a komfort založený redaktor dostal do ruky M3, zase ho bude pomlouvat, že je to má malý kufr, málo místa pro posádku, moc to žere, tvrdý podvozek... Snad se mi podařilo vyjádřit mou pointu.
Rychlost zabíjí!
Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)
Když jsem četl kritickou recenzi na Clio V6, jako že nevypočitatelné, nečekaná divoká přetáčivost, nebezpečné nalimitu a další postřehy, bylo z popisu těch "špatných" vlastností jasné, že to je asi fakt dobrá kára, nebo minimálně že stojí za prozkoumání (tedy pro mě osobně). A nemyslím si, že ten recenzent je trouba. Jen mu takovéto stroje nic neříkají, ale i tak mi poskytl dost důležitých informací.
Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)
Problém Clia V6 je ten, že se takto chová i ke zkušenému řidiči
Image toho auta je asi 100x lepší než realita.
Image toho auta je asi 100x lepší než realita.
2.9T RWD
Re: Lexus a jeho evropska anabaze
Ahoj.merlin píše:Mal som IS 350 a podarilo sa mi ho uspesne vratit, len som podpisal mlcanlivost na vsetky okolnosti...
Můžu se zeptat - Měl si špatné zkušenosti s tou IS 350?
V současné době uvažuji o koupi IS 250 nebo IS 350.
Víte někdo nějaké pro a proti? Máte někdo osobní zkušenost?
Díky za info.
Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)
citace z testu GS 250 by -pj-:
jinak jako obvykle: pro -pj- za test auta co je testem auta a ne snůškou opsaných marketingových blábolů
Ty woe...Když na rovince mezi dvěma auty jedoucími ve vašem směru jede někdo proti, pochopitelně si vše naplánujete tak, aby protijedoucí auto minulo a vy jste pokračovali do levého. Nic těsného, žádný ostrý manévr, ale klidné přesunutí se do druhého pruhu desítky metrů za autem před vámi. Uděláte to, a jak se autu blížíte, ozve se procrash s příkazem Brake!, tedy brzděte. To samozřejmě neuděláte, proč také, před vámi jede jedno auto, které s ohromným nadhledem míjíte, proti nikdo, vy už jste navíc skoro úplně v levém pruhu. Přesunete se do něj zcela a v tu chvíli to přijde - už na úrovni auta napravo se vozu zmocní panika, nahodí plné brzdy, přitáhne bezpečnostní pás a myslím, že i sáhne do řízení. A k tomu ječí jak blondýna pod kudlou Normana Batese.
Nechápajíc co se děje najednou bez vlastního přičinění ostře zpomalujete v levém pruhu vedle auta po pravé straně a nemůžete s tím dělat vůbec nic. Dáte plný plyn, opakovaně a nic se nestane. GS zabrzdí až na rychlost citelně nižší než u předjížděného auta a pak se vám znovu milosrdně svěří. V tu chvíli se tak akorát můžete vrátit do vlastního pruhu a přemýšlet nad obsahem sprostého dopisu v japonštině.
Když se mi to stalo poprvé, nikdo proti daleko nejel a maximálně jsem vypadal jako panikařící blbec pro všechny kolem. Hodně mě to ale vystrašilo, ta absolutní bezmoc... Okamžitě jsem hledal, kde se dá tenhle smrtící stroj vypnout, ale neuspěl jsem. Později jsem na vůz dával větší pozor, abych se tomuto riziku nevystavoval znovu, po pár dnech se to ale ve velmi podobné situaci stalo podruhé. Tentokrát ale jelo auto proti, třebaže zprvu dost daleko, ale než GS zpomalilo a vrátilo mi řízení, byl rázem hodně blízko a měl jsem skutečně co dělat, abych se včas vrátil zpět. A to ani nedomýšlím, co by se stalo, kdyby někdo předjížděl za mnou, něco podobného by nemohl čekat a jistě by do mě naboural. Kdo ví, jestli by pak byl prostor vůbec něco udělat před blížícími se auty v protisměru...
jinak jako obvykle: pro -pj- za test auta co je testem auta a ne snůškou opsaných marketingových blábolů
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)
btw: kdo by se chtěl podívat tak na Smíchově je Lexus LFA
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.