Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Jacku spekuluješ a blbě.
jedna věc je nehoda a druhá je škoda z nehody a třetí škoda po nehodě. Navíc nešlo jen o podmínky u pumpičkářů, ale i podmínky u něj.
Ty to všechno balíš do jednoho guláše.
Když ti projedu plotem na zahradě, a ty pak z nasranosti mi rozbiješ sklo, tak budeš mě platit to sklo a je naprosto irelevantní, že jsem nehodu způsobil já. Z toho, že někdo někomu něco platil automaticky nevyplývá, že zavinil nehodu.
jedna věc je nehoda a druhá je škoda z nehody a třetí škoda po nehodě. Navíc nešlo jen o podmínky u pumpičkářů, ale i podmínky u něj.
Ty to všechno balíš do jednoho guláše.
Když ti projedu plotem na zahradě, a ty pak z nasranosti mi rozbiješ sklo, tak budeš mě platit to sklo a je naprosto irelevantní, že jsem nehodu způsobil já. Z toho, že někdo někomu něco platil automaticky nevyplývá, že zavinil nehodu.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
to neodpovida na muj dotaz. pokyn policisty jedouciho na zacatku pelotonu rozhodne nenaznacuje nic o tom, ze by mel zastavit a zustat tam stat.ExFun píše: b) řídit se pravidly provozu na pozemních komunikacích upravenými tímto zákonem, pokyny policisty, pokyny osob oprávněných k řízení provozu na pozemních komunikacích podle § 75 odst. 5, 8 a 9 a zastavování vozidel podle § 79 odst. 1 a pokyny osob, o nichž to stanoví zvláštní právní předpis,5) vydanými k zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích,
takze cele je to o tom, zda-li mu pred tim nekdo dal jasny pokyn v tom smeru, ze ma zastavit a pockat, az se kolisti prezenou. nedostal-li ho, zcela opravnene mohl jet dal.
mylim se?
v cele veci totiz vidim analogii s organizovanim prepravy nadmernych nakladu. v te souvislosti jsem se zatim setkal se dvema variantami. prvni byla, ze na zacatku jede policajt stredem, zahani auta na stranu, hned za nim projede nadmer a tim to pro vsechny hasne, jede se normalne dal. druha varianta byla, ze policajt komplet zastavil dopravu a zustal tam, z protismeru po nejake dobe projel nadmer, policajt odjel a zase se jelo dal.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- bloody cardinal
- Mistr volantu
- Příspěvky: 623
- Registrován: ned 30 říj 14:33
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cyklistické vlákno
no muselo by nastat imho přesně to, co popisuješ s tím nadměrným nákladem, prostě policajt by mu musel dát pokyn k tomu, aby počkal, než pojede další polda uzavírající peloton. Pokud nevíme, jaký pokyn mu první policajt dal, těžko spekulovat.
K nekterym lidem je treba prijit, dat jim facku a odejit. Nic nevysvetlovat, vubec nic nerikat, proste jen plesknout. Argumentace s debilem totiz nema smysl. --- bloodycardinal.bloger.cz
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
- Jacík
- Pan Řidič
- Příspěvky: 497
- Registrován: sob 19 úno 11:05
- Bydliště: Svitavy a občas Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cyklistické vlákno
Nespekuluju, četl jsem tutokompleto info přímo od motorkáře, přímo od zúčastněných cyklistů a od těch motorkářských právníků v případu angažovaných... A jelikož info ze všech tří stran bylo stejné, považuji to za důvěryhodně podložené a na 99% pravdivé...ExFun píše:Jacku spekuluješ a blbě.
jedna věc je nehoda a druhá je škoda z nehody a třetí škoda po nehodě. Navíc nešlo jen o podmínky u pumpičkářů, ale i podmínky u něj.
Ty to všechno balíš do jednoho guláše.
Když ti projedu plotem na zahradě, a ty pak z nasranosti mi rozbiješ sklo, tak budeš mě platit to sklo a je naprosto irelevantní, že jsem nehodu způsobil já. Z toho, že někdo někomu něco platil automaticky nevyplývá, že zavinil nehodu.
Re: Cyklistické vlákno
mmira: vzhledem k tomu, že ani jeden z nás nevíme, jaký pokyn mu PČR dala, je to jen spekulace.
Pouze konstatuji, že ze záznamu, který jsem viděl, mě vyplývá otázka na peloton - co dělali v protisměru, ale i na motorkáře - co vůbec dělal v tu chvíli na silnici. Takže bych se zdržel silnějších závěrů ohledně jedné či druhé strany.
jacík: člověče já ti nerozumím. ještě je otázka, jestli jsi to pochopil ty
Pouze konstatuji, že ze záznamu, který jsem viděl, mě vyplývá otázka na peloton - co dělali v protisměru, ale i na motorkáře - co vůbec dělal v tu chvíli na silnici. Takže bych se zdržel silnějších závěrů ohledně jedné či druhé strany.
jacík: člověče já ti nerozumím. ještě je otázka, jestli jsi to pochopil ty
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
- Jacík
- Pan Řidič
- Příspěvky: 497
- Registrován: sob 19 úno 11:05
- Bydliště: Svitavy a občas Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cyklistické vlákno
No počkej, tak jsi řešil zavinění nehody a tu dle konečného závěru PČR zavinili 2-3 cyklisti na čele pelotonu, kteří také z logiky věci museli uhradit motorkářovi škodu. Teď nějak nechápu o co Ti gou
Re: Cyklistické vlákno
vychazim ciste a pouze z videa. takze jen zopakuji. nedostal-li pred tim jeste jiny pokyn, gesto policajta na zacatku poletonu je mozno vylozit vselijak, jen ne ze musi zastavit a udelat prostor.ExFun píše:mmira: vzhledem k tomu, že ani jeden z nás nevíme, jaký pokyn mu PČR dala, je to jen spekulace.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- Jacík
- Pan Řidič
- Příspěvky: 497
- Registrován: sob 19 úno 11:05
- Bydliště: Svitavy a občas Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cyklistické vlákno
Tak jistej bych si mohl být jen kdybych viděl spis k nehodě, ale pokud se sejde info od motorkáře, od cyklistů a od kluka, kterej motorkáře zastupoval, tak jsem si na 99% jistej, že to bylo tak, jak bylo zveřejněno. Jeden z těch pumpičkářů měl dokonce na svých stránkách veřejnou omluvu motorkářovi za ty křivý výpovědi, za to napadání na místě po nehodě, atd...ExFun píše:Jsi si úplně jistý tím co píšeš?
Re: Cyklistické vlákno
PČR není rozhodovací orgán. Podklady od PČR jsou jedním z podkladů pro rozhodnutí.
OMluva za výpovědi, omluva za napadání - to jsou jen do jednoho pytle naházené věci. To že pumpičkář dostal nějakou náhradu škody nic neznamená pro zavinění nehody, pokud nevíš jestli ta náhrada byla za škodu způsobenou PŘI nehodě, nebo za škodu způsobenou PO nehodě. Omluva za křivou výpověď pak je něco úplně jiného. A základní otázka pak je, jestli jsi to v tom zveřejnění informací byl schopen rozeznat, nebo ses spokojil s mylným názorem, že pokud motorkář dostal peníze, je do důkaz toho, že to zavinili cyklisti.
OMluva za výpovědi, omluva za napadání - to jsou jen do jednoho pytle naházené věci. To že pumpičkář dostal nějakou náhradu škody nic neznamená pro zavinění nehody, pokud nevíš jestli ta náhrada byla za škodu způsobenou PŘI nehodě, nebo za škodu způsobenou PO nehodě. Omluva za křivou výpověď pak je něco úplně jiného. A základní otázka pak je, jestli jsi to v tom zveřejnění informací byl schopen rozeznat, nebo ses spokojil s mylným názorem, že pokud motorkář dostal peníze, je do důkaz toho, že to zavinili cyklisti.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek