Subaru obecně
Subaru obecně
Když už tu máme všelijaké obecně, tak proč ne Subaru. Inspirovalo mě několik poznámek ve vlákně o CB10. Prý jsou pánové nespokojeni.
Tak mě zajímá, co přesně a jakého auta. Sám už téměř rok bojuju s Imprezou WRX a velká očekávání, která jsem měl na začátku, zůstala nenaplněna.
Tak mě zajímá, co přesně a jakého auta. Sám už téměř rok bojuju s Imprezou WRX a velká očekávání, která jsem měl na začátku, zůstala nenaplněna.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27860
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru obecně
No, co k tomu říct... Disponoval jsem motorizací 3.0R 5AT r.v. 2009. K interiéru se snad ani nebudu vyjadřovat - jedním slovem: hrozný! Tam bych posadil experta Františka, který dneska ťukal v Q3 na plasty a mumlal něco o tom, že i ve Fabii jsou měkkčí
Stejně nemá význam mluvit o tom, co u Subaru nazývají automatickou převodovkou. Patří totiž mezi to nejhorší, co jsem měl kdy možnost poznat! To byl patrně i důvod toho, že motor nemohl podávat lepší výsledky než které podával. O spotřebě raději také pomlčím - a to jsem schopen překousnout hodně. Úplně posledním hřebíkem do rakve bylo, když mne při akceleraci pozávodilo 211k Scirocco...popravdě, to jsem rozdýchával hodně dlouho
...v původním znění:
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Subaru obecně
ano, automaty a spotreba, to jsou bolesti. osobne mam trochu vetsi problem s podvozkem. a brzdy, jak zmineno na konci videa, to je taky kapitola sama pro sebe.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27860
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru obecně
Ano, podvozek jsem čekal lepší...ale říkal jsem si - je to přece jenom kombi a těžký motor vpředu. Třeba jim ta symetrie úplně neklapla. Ale brzdy byly pro tuto motorizaci naprosto mimo moje schopnosti chápání, což okamžitě poznal i kolega, který to zmiňoval na videu...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Subaru obecně
vida, dojmy mame totozne.
co se naladeni podvozku tyce, ja se, shodou okolnosti dnes, docetl, ze WRX ma zcela schvalne podvozek naladen nedotacive. bezne se pry meni stabilizatory za silnejsi a zvetsuje odklon na predni naprave. takze je otazka, jestli to nedelaji standardne.
co se naladeni podvozku tyce, ja se, shodou okolnosti dnes, docetl, ze WRX ma zcela schvalne podvozek naladen nedotacive. bezne se pry meni stabilizatory za silnejsi a zvetsuje odklon na predni naprave. takze je otazka, jestli to nedelaji standardne.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Subaru obecně
Obavam se, ze jsi podlehl dojmu, ze WRX je neco jako slabsi WRX STi.mmira píše:vida, dojmy mame totozne.
co se naladeni podvozku tyce, ja se, shodou okolnosti dnes, docetl, ze WRX ma zcela schvalne podvozek naladen nedotacive. bezne se pry meni stabilizatory za silnejsi a zvetsuje odklon na predni naprave. takze je otazka, jestli to nedelaji standardne.
Pritom WRX ma mnohem blize 2.0 nez STi - system pohonu 4x4 pouzivaji WRX i 2.0 stejny - Continuous AWD, kdezto STi ma pokrocilejsi system (DDCD, samosvor i v predu...). A tech rozdilu bude urcite i vic.
Outback 3.6R / ex-Outback 3.0R / Forester 2.0X / ex-Legacy 2.0i
Re: Subaru obecně
naopak, tech rozdilu si jsem vedom, samozrejme. od WRX jsem ocekaval neutralni naladeni, tedy obecne bych od Subaru ocekaval neutralni naladeni. pri normalnim jezdeni si ani nemyslim, ze je tovarni nastaveni velky problem. ja si s tim autem ale ted zacal trochu hrat a prekvapila me jeho nechut k pretacivosti. tak uz pul dne studuju web.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27860
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru obecně
auto nění hračka
BTW: když jsem já něco hledal o "mém" Subaru, tak jsem dohledal u převodovky - v článku jsem se dověděl, že převodové stupně, které mi zobrazuje displej, jsou pouze virtuální. Tak jsem raději přestal pátrat, abych nezjistil, co vše je v tom autě ještě virtuální...bo mě to přišlo, že všecko
BTW: když jsem já něco hledal o "mém" Subaru, tak jsem dohledal u převodovky - v článku jsem se dověděl, že převodové stupně, které mi zobrazuje displej, jsou pouze virtuální. Tak jsem raději přestal pátrat, abych nezjistil, co vše je v tom autě ještě virtuální...bo mě to přišlo, že všecko
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- bloody cardinal
- Mistr volantu
- Příspěvky: 623
- Registrován: ned 30 říj 14:33
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru obecně
virtuální? CVT to není, ne?
mi přišly obě verze 5AT Lega/Outbacku (před a po faceliftu u MY2007) stejné kromě toho, že po faceliftu mají pádla řazení pod volantem. A mám za to, že Outback 3.0R H6 5AT má klasický automat s hydroměničem. Ale nijak do hloubky jsem to nezkoumal, takže je dost možné, že se pletu.
edit: máš někde ještě odkaz na ten článek?
mi přišly obě verze 5AT Lega/Outbacku (před a po faceliftu u MY2007) stejné kromě toho, že po faceliftu mají pádla řazení pod volantem. A mám za to, že Outback 3.0R H6 5AT má klasický automat s hydroměničem. Ale nijak do hloubky jsem to nezkoumal, takže je dost možné, že se pletu.
edit: máš někde ještě odkaz na ten článek?
K nekterym lidem je treba prijit, dat jim facku a odejit. Nic nevysvetlovat, vubec nic nerikat, proste jen plesknout. Argumentace s debilem totiz nema smysl. --- bloodycardinal.bloger.cz
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW