Goes napsal: "je lepší mít tu mlhovku preventivně zapnutou".
Já to vidím právě opačně, mlhovku používám jako nouzovku, vím kde ji zapnout (pozor, to není až taková sranda - zatímco v Nivě je na pravou ruku nad rádiem, v Transitu je na levou vedle repra od CB
![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
dělám si samozřejmě (_!_) s tím popisem, ale tak nějak to fakt je - v každém případě, pokud si v Transitu rozsvítím v boudě, tak vím že to je ten čudl vedle
![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
) a radši pojedu pár vteřin bez ní, než abych tím někomu zbytečně pálil do očí. V případě krize stejně "prolezou" brzdovky, nebo varovné blinkry.
Více by mě zajímalo, který "píp" povolil oranžový maják náklaďákům na zadním nárazníku (nejčastěji na návěsu), přesně ve výši očí řidiče osobáku. Jet za tím v koloně, to není už ani na přesdržku, spíš na brokovnici. A za komančů (a ani později) to nebývalo, poprvé jsem se s tím setkal asi před deseti lety v A a pomalu se to dostalo i k nám...
Vysoká rychlost nezabíjí.
Zabíjí zbytečná rychlostní omezení.
Protože řidiči - vystresovaní možným postihem - začnou dělat chyby. Místo aby koukali kam jedou, hledají policajty v křoví.
Auto je zbraň jako každá jiná. Pistole taky nevystřelí sama od sebe.