správný rozjezd do kopce je vždy a jen přes ruční brzdu. Vymyslete si jakoukoliv situaci a vždy budou samá pozitiva jen pro ruční brzdu.
- to že do mírného stoupání není ručka zapotřebí, neznamená že je horší variantou.
Pro ručku mluví jasně tyhle věci:
- rychlý a svižný rozjezd
- žádné zhoupnutí
- mnohem příjemnější přenos momentu na spojce, včetně její kratší práce
- nižší riziko zamotání noh (profesionálové namítnou, jako vždy, pak si popovídáme až se tesař utne, toho bývám svědkem často)
- téměř nutnost pro slabší vozidla (ale to už je věc každého)
docela se divím, že pan Janda toto vůbec nebere v potaz..... Řeč byla o správnosti ne o "frajeřině" kdo má lepší "koule" a kdo a jak to se svou károu parádně umí. Zrovna nedávno se pár mých známých divilo, jak to dělám že z křižovatek fičím jako ďábel (prej jak pirát). Tajemství je jednoduché, nevysmívat se autoškole a použití nejprimitivnějšího mechanismu každého auta pro dosažení mnohem efektivnějších výsledků. Osobně jsem právě jeden z těch, co pohupovače na spojce k smrti nesnáším, přece se do toho krpálu nebudou snižovat k trapné ruční brzdě. A dost to si koleduje ode mne na flame
![Nerd :-B](./images/smilies/26.gif)
peace
![Clover %%-](./images/smilies/54.gif)