Škoda Auto obecně
Re: Škoda Auto obecně
Yeti TSI Drive:
http://www.skoda-auto.cz/CZE/model/acti ... drive.aspx
http://www.skoda-auto.cz/CZE/model/acti ... drive.aspx
Bez bodů
Re: Škoda Auto obecně
Citigo uvedení na trh v ČR: http://www.skoda-auto.cz/CZE/news/info/ ... -trhu.aspx
http://www.skoda-auto.cz/cze/model/citi ... /look.aspx
Katalog: http://www.skoda-auto.cz/CZE/Documents/ ... gue_CZ.pdf
http://www.skoda-auto.cz/cze/model/citi ... /look.aspx
Katalog: http://www.skoda-auto.cz/CZE/Documents/ ... gue_CZ.pdf
Bez bodů
Re: Škoda Auto obecně
Nový ceník Superbu:
http://www.skoda-auto.cz/cze/Documents/ ... ist_CZ.pdf
Katalog:
http://www.skoda-auto.cz/cze/Documents/ ... gue_CZ.pdf
http://www.skoda-auto.cz/cze/Documents/ ... ist_CZ.pdf
Katalog:
http://www.skoda-auto.cz/cze/Documents/ ... gue_CZ.pdf
Bez bodů
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
toho černýho Cityho jsem potkal včera u letiště...
Naposledy upravil(a) řidičBOB dne pát 04 lis 21:41, celkem upraveno 1 x.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Škoda Auto obecně
Citigo v konfigurátoru: http://cc.skoda-auto.com/CZE/Pages/Step2.aspx
5.dv. varianta půjde objednávat začátkem roku 2012.
5.dv. varianta půjde objednávat začátkem roku 2012.
Bez bodů
- bloody cardinal
- Mistr volantu
- Příspěvky: 623
- Registrován: ned 30 říj 14:33
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
Tak jsem se dnes projel s novým Citigo se slabším ze slabých motorů. Určitě jste četli testy a recenze, takže se nebudu rozepisovat. Naživo ale auto vypadá o mnoho lépe, než na fotkách.
Tříválec je poměrně živý, ale 55 koní je málo i na cca 900 kg těžké auto. Zvukový projev je obstojný, což jsem nečekal. Díky nízké váze se auto velmi dobře ovládá, ale náklony karoserie jsou dost velké a řízení je poměrně mrtvé. Sedačky jsou dost tvrdé a v podstatě nemají boční vedení, "sportovně" pouze vypadají díky integrovaným opěrkám hlavy. Převodovka jde překvapivě příjemně a fofrklacek se velmi dobře drží v ruce. Překvapilo mě, že zpátečka se řadí od sebe a dozadu a bez pojistky, ne zmáčknout a k sobě a dopředu, jak bývá zvykem u konzernových aut. Vzhledem k téměř suché nádrži testovacího vozu jsem neměl čas zjistit víc.
Přístrojový štít sestává z obrovského tachometru uprostřed, který tím, jak je velký, je špatně čitelný, a dvou malinkých ukazatelů po stranách - vlevo otáčkoměr a vpravo palivoměr. Otáčkoměr je příliš malý a rovněž téměř nečitelný. IMHO když už zachovat velké kolo uprostřed, patří tam otáčkoměr a rychlost nejlépe digitálním číslem. Interiér je plný tvrdých plastů a celkově to není moc příjemné místo k životu, ale prostoru je zde překvapivě hodně. Na dveřích je vidět odhalený plech, což ale vypadá poměrně zajímavě. V zavazadelníku je rovněž vidět odhalený plech, ale tentokrát hrubý a jsou viditelné i svary. Kufr je kvůli absenci reservy překvapivě velký, ale raději bych obětoval pár litrů ve prospěch dojezdového reservního kola.
Jako městské auto se Citigo může jevit zajímavě, pokud člověk má vztah k autu pouze jako pohodlnější a praktičtější alternativu k autobusu nebo chůzi pěšky.
Tříválec je poměrně živý, ale 55 koní je málo i na cca 900 kg těžké auto. Zvukový projev je obstojný, což jsem nečekal. Díky nízké váze se auto velmi dobře ovládá, ale náklony karoserie jsou dost velké a řízení je poměrně mrtvé. Sedačky jsou dost tvrdé a v podstatě nemají boční vedení, "sportovně" pouze vypadají díky integrovaným opěrkám hlavy. Převodovka jde překvapivě příjemně a fofrklacek se velmi dobře drží v ruce. Překvapilo mě, že zpátečka se řadí od sebe a dozadu a bez pojistky, ne zmáčknout a k sobě a dopředu, jak bývá zvykem u konzernových aut. Vzhledem k téměř suché nádrži testovacího vozu jsem neměl čas zjistit víc.
Přístrojový štít sestává z obrovského tachometru uprostřed, který tím, jak je velký, je špatně čitelný, a dvou malinkých ukazatelů po stranách - vlevo otáčkoměr a vpravo palivoměr. Otáčkoměr je příliš malý a rovněž téměř nečitelný. IMHO když už zachovat velké kolo uprostřed, patří tam otáčkoměr a rychlost nejlépe digitálním číslem. Interiér je plný tvrdých plastů a celkově to není moc příjemné místo k životu, ale prostoru je zde překvapivě hodně. Na dveřích je vidět odhalený plech, což ale vypadá poměrně zajímavě. V zavazadelníku je rovněž vidět odhalený plech, ale tentokrát hrubý a jsou viditelné i svary. Kufr je kvůli absenci reservy překvapivě velký, ale raději bych obětoval pár litrů ve prospěch dojezdového reservního kola.
Jako městské auto se Citigo může jevit zajímavě, pokud člověk má vztah k autu pouze jako pohodlnější a praktičtější alternativu k autobusu nebo chůzi pěšky.
K nekterym lidem je treba prijit, dat jim facku a odejit. Nic nevysvetlovat, vubec nic nerikat, proste jen plesknout. Argumentace s debilem totiz nema smysl. --- bloodycardinal.bloger.cz
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
Re: Škoda Auto obecně
Asi si to také půjdu někam projet. Mám pocit, že třídvéřový Up! v plné polní s "nejsilnějším" motorem na mě už čeká
btw. Doufám že na to nějaký slušný úpravce udělá Chipa s Dalem
edit: Tak jsem si to hodil do konfigurátoru a za 260tkč v metle, na hlínách se sportpaketem, zadními parkovacími sensory ( )... Prostě Ctrl+A výbava bez ESP
Už se těším
btw. Doufám že na to nějaký slušný úpravce udělá Chipa s Dalem
edit: Tak jsem si to hodil do konfigurátoru a za 260tkč v metle, na hlínách se sportpaketem, zadními parkovacími sensory ( )... Prostě Ctrl+A výbava bez ESP
Už se těším
2.9T RWD
- bloody cardinal
- Mistr volantu
- Příspěvky: 623
- Registrován: ned 30 říj 14:33
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
Tak třeba parkovací sensory jsou podle mě k ničemu, protože v tak malém autě se otočíš dozadu a máš čumák na zadním okně. City Safe Drive bych taky sobě neobjednal.
A úpravy... nevím, jestli tam chip něco zmůže
A úpravy... nevím, jestli tam chip něco zmůže
K nekterym lidem je treba prijit, dat jim facku a odejit. Nic nevysvetlovat, vubec nic nerikat, proste jen plesknout. Argumentace s debilem totiz nema smysl. --- bloodycardinal.bloger.cz
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW